inz164 wrote:loll küsimus 
kuidas üldse hinnata rullikute seisukorda  

 
lihtne-> võtad rulliku keskelt kahe näpuga kinni ja lööd hooga veerema (vaatad esmalt kas rulliku VÄLINE pind on korras)
kui laager on korras, ja hoog on piisav siis kaob kannatus enne, kui rullik seisma hakkab jääma  
 
Juhul, kui ta hakkab viskama või krudiseb või on vaikselt näpuvahel keerates tundub nagu mingi koha peal jääks kinni, siis on kolm võimalikku põhjust:
1: määre-> isegi kinnisest rullikust tuleb pika aja väljel määre välja (eriti kui on tegemist mootori allosas olevaga, kuhu vesi peale võib pritsida)-> lahendus: võtad laagri lahti ja määrid mis kole
2: võõrkehad laagris-> liiv, muda, mäsa, mesi vms... Lahendus: laagri serv lahi (laagrid on reeglina kahepoolselt kaetud) ning laager ära puhastada
3: kuulid koos: see on kõige kehvem variant... kuulid on vahetatavad, kuid tavaliselt on ka "jooksurada" kulunud  

 mõtekam on otsida sobiv laager ning laagri sees ja ümber olevad asjad uue laagri sisse suruda VÕI uus rullik muretseda  

 (ts@vahetanud eelmises elus remondi käigus sigakallis laagris kuulaagris kuule 

 hinnasääst oli masendav ... õigemini  

 kasu oli meeletu  

 -> klient oli juba pumba remondiraha üle kandnud ning tal oli vaja töötavat pumpa kiiremini, kui laagri oleks saanud .... 10 kuuli x 50 senti tükk x 25min versus 1200.- )
Juhul, kui on tegu hammastega plastrullikuga, siis jaaa... vahetad mis ludiseb... põhjus siis selles, et plast kulub... ja hakkab lõpuks tükke eritama 
 
Sügav OT möllab siin jälle  
