Page 3 of 5
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:33
				by heavy
				Hehee -ei ole, on vaid viletsad omanikud 

 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:34
				by heavy
				Jarmo wrote:Neelab oluliselt vähem kui ise teha  :icon_wave:   :icon_roll:
Eks ta õigus ole jah, aga ma teeks seda nädala ja jäeks kindlasti ka peotäis vedrusid ja mutikaid üle 

 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:35
				by AaduT
				veiks wrote:jube lausa vaadata neid arveid.... tuleb välja, et alfa ikkagi on vilets auto 
 
 
@teeb ka enamus töödest ise ära 
Kui juba enese kiitmiseks läks, siis astuks kah ligi. Ise kah siin paarkendtuhat* kokku hoidnud garaazi all vist 

 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:37
				by heavy
				Aita mulgi kokku hoida - kokkuhoiu paneme pooleks 

 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:38
				by supp
				loomigulisust on vaja härrased, loomingulisust, mul on ka ühel tuttaval gtv, tagaõõtsale sai mingeid hyundai  50.- pukse sätitud ja väga vähe muret on tal selle masinaga, need autod on tehtud emotsiooniga ja neid tuleb ka parandanda emotsiooniga, mitte raamatuga
			 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:40
				by AaduT
				heavy wrote:Aita mulgi kokku hoida - kokkuhoiu paneme pooleks 

 
Kui enda masina kokku saan 1 kord ja sa Tartusse sattud, siis Kindlasti!
Aga praegu... varu veel veidi kannatust.  

 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:41
				by AaduT
				Eks ma kuulutan siis kõvasti kui 1 korda liikuma saan masina jälle  

 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 22:44
				by heavy
				okidoki 

 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 23:16
				by veiks
				Üldiselt mina pean vanakooli alfat odavaimaks autoks üldse, (va. w124...)
põhineb siis 164 näitel...
			 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 23:19
				by heavy
				Toon näite oma elus odavast autost - audi coupe 1984 - tagarattalaager 90 Eek! Vot see oli odav.
Palju 164 puhul?
			 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 23 Nov 2009, 23:40
				by supp
				laager 90.- rõve kives, 200jane volvo hammasrihm  54.- (kallis tootja) vot see on odav, krt tsekkasin ka mõningaid giulietta asju, ja kui kannatust ja ja õigekohapealt tellimist harrastada, siis on ikka saia raha eest võimalik jubinaid saada  
 
 
ps nagu ma mingi aega nägin, et 33 amortidel oli mingi soodus hulgibaasis, saia vastu sai
 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 24 Nov 2009, 17:48
				by AaduT
				veiks wrote:Üldiselt mina pean vanakooli alfat odavaimaks autoks üldse, (va. w124...)
põhineb siis 164 näitel...
Pean nõustuma, kuid teatud juppide kohapealt siiski mitte. Näiteks Siduri survelaager ja hammasrihma pingutusrullik olid 2 tükki millede soetamine korraks hinget kinni võttis. Aga kõike arvestades... mõistlik masin - ei ole seda tüüpilist hala ära teeninud!
 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 25 Feb 2010, 10:34
				by heavy
				Nonii - nii kaua siis saigi muretult sõita - nüüd taas mingi jama.
Nimelt maanteel ühtlase kiirusega sõites jätab vahel nagu sihukese augu mootori töösse sisse ja vahel sureb isegi välja.
Kahtlustan nukkvõlli asendi andurit ning loodan, et veeren ikka töökojani ära - hakkan sinna nimelt kohe liikuma  :icon_roll: 
Hoidke mulle siis pöialt  :icon_hi:
			 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 27 Feb 2010, 14:09
				by heavy
				Jess - viga oli selles,et 1 pistik jupsis - nüüd kõik oki-doki.
Esimesed kuivad ilmad nüüd ka maanteel - saab hakata meenutama auto tegelikku kiirendust.
			 
					
			
				Alfa romeo gtv 3.0 - 2000.a
				Posted: 10 Apr 2010, 01:52
				by heavy
				Nii.
Pilot motorsi abiga ka esisild ja ka kogu tagasild uus.
Hoopis tummisem kogu värk - rahakott muidugi nuttis, kuid peremees ja auto kiidavad  :icon_hi: