Page 3 of 13
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 15 Mar 2012, 00:05
				by bnd
				Aitäh heade soovituste eest  :icon_thumbup: 
Aga öeldakse, et alustada tuleb sealt, kust jõud veel üle käib.
Autost kah- täna oli päev kaubanduses, sain riiuli tööriistadeks, torx 60 ja 70 võtmed kaane mahavõtmiseks
Ja terve kilekotitäie muid vajalikke võtmeid/pudinaid.
			 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 16 Mar 2012, 20:49
				by Jarmo
				
			 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 16 Mar 2012, 23:41
				by ts
				:icon_shocked: 
334,0     326,5
205,0     202,0
põmm... 200kg läinud  :icon_thumbup: 
tubli tibi  

 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 17 Mar 2012, 07:14
				by Slicer
				Kas nägin õigesti, see 61,87% oli palju on raskus  esimesel auto poolel?
			 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 17 Mar 2012, 11:13
				by ts
				see 61,midagi ole kaalujaotus esisillale -tuhat midagi on kogukaal (ratta peale siis kolmsada kopikatega ees ja kakssada natuke taga)
			 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 17 Mar 2012, 19:40
				by bnd
				Help
Krt, ei saa kaant maha
St on lahti ja tõuseb u 3cm, aga miski tagant hoiab veel kinni ja no ei näe
kõik juba alt lahti, voolikud juhtmed jne, aga midagi on veel.
Võtan koos sisselaskega maha, aga tagant keskelt miski hoiab, st saab kiigutada ja üht ja teist otsa kõrgemale tõsta. Kas mõni jahutuse voolik.
Hrtkel garaažis ja tahaks täna pilti selgeks saada
Abilistele kiirliin  53445561
			 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 17 Mar 2012, 19:51
				by alfistiman
				sisselaskekollel on all keskel tugivarras, kinnitub tagant ploki külge.  
 
pildil numero 8 
 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 00:24
				by bnd
				Äge
Selle lahti keeramiseks on vaja kindlasti pikki peenikesi näppe?
Ostan hommikul kandelambi, siis näeb paremini, mis ja kus.
Ja et mitte asjata närvi minna, siis kakkusin laiali eest nii palju, kui on kakkuda ja ka tagapidurid kõigega ja nüüd ootavad asjad ekspertiisi, kas tasub midagi tagasi panna või peab ostma hakkama
Masinat kohe ilus vaadata ilma lapakateta 
 
edit: liiga palju kirjavigu
 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 02:37
				by Kristop
				bnd wrote:Äge
Selle lahti keeramiseks on vaja kindlasti pikki peenikesi näppe?
Ostan hommikul kandelambi, siis näeb paremini, mis ja kus.
Kui sul on poole meetrised näpud siis küll 
 
 
Lahti saad sa selle kõige lihtsamalt altpoolt. Selleks on sul vaja vähemalt 50 cm pikendust padrunile.
 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 04:01
				by rizto
				uuuh lapakad lännu  

 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 10:28
				by bnd
				rizto wrote:uuuh lapakad lännu  

 
Lähevad müüki. Oled huvitatud 

 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 12:27
				by bnd
				Puhand pea on ikka puhand pea
paistab, et 10 klappi
 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 12:40
				by Jan1
				Paistab, et pole peale viimast kaane tegemist palju sõitnud. Ilusad B varuosa klapid juba siis pandud. Tsentri aukude järgi tunneb ära. Muidugi pidi seal ikka pöördeid ( mitte valgusfoori taga tühikäigul) olema, sest klappe omajagu kõveraks löönud.
			 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 13:38
				by rizto
				bnd wrote:rizto wrote:uuuh lapakad lännu  

 
Lähevad müüki. Oled huvitatud 

 
ei aitäh ... tänan pakkumast   

 
					
			
				AR 155, 2,0 16V
				Posted: 18 Mar 2012, 23:19
				by bnd
				Selline pilt jääb paariks nädalaks
Kaas läks täna ühe kogemustega kodaniku kätte, kes on 25a võistlusmasinatele igasugu hookus-pookust teinud.
Eks näis, kuidas õnnestub tal see.