Täidan oma kaua antud lubaduse ja teen lühikokkuvõtte kevadisest remondist.
Taustainfo:
- Autot ostes oli mootor veidi õline, ei midagi hullu.
- Peale esimest õlivahetust oli auto mootor rohkem õline ja siis veel rohkem ja siis veel rohkem
- Pesime mootori alt puhtaks ja sõitsin ca 500km, vaatasime peale, vastused selged.
- Sõitsin edasi, kuni lõpuks sisselaskekollektorile hakkas tilkuma. No selge, läks töösse.
Mis seal siis ära tehti?
- turbo remont, sest võll oli kõver, õli siiski ei tilkunud
- võll oli kõver ülekuumenemise tõttu. Selgus, et EGR klapp oli õllepurgiga pimedaks tehtud, viimane oli ära põlenud. Ehk siis see tihend sai ka vahetatud
- EGR korras, filter korras
- kogu rihmakomplekt: rullikud, rihmad, veepump jms
- õlid ja filtrid
- Kaks kuud hiljem läks ka õlieraldi vahetusse.
- Nüüd oktoobris tegin õlivahetuse ja autoga hetkel korras.
Tööde nimekiri arvelt:
Suuremad tükid
- Turbo renoveerimine (võll oli kõver, enam pole)
- Hammasrihma komplekt, rullikud jms.
- 2 kuud hiljem õlieraldi
- nukkvõllikoja mõra keevitati terveks
Ja siis vahetatud tihendite ja seibide nimekiri:
- turbo seibid
- KKK tihend

- vaakumpumba tihend
- õli sisselaskmisjala tihend
- õlivarda o-rongas
- õlikorgitihend
- pihustitihend
- turbokollektori tihend
- turbo äravoolutoru tihend
- väntvõlli simmerling rihmapoolne
- nukkvõllikoja kork
- nukkvõllikoja simmerling
- EGR klapi tihend (seal oli asemel enne õllepurk)
Õlid ja vedelikud
- Uus õli Motul 8100 ECO-Clean 5W-30
- pidurivedelik