PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#68
Kui härrased lubavad siis võtaksin minagi kui värske foorumi liige sõna või paar.

Olles Alfasid ja ka ülejäänud Itaalia mootorimaailma üldiselt armastanud juba pisipõnnist saadik, teeb mindki nati murelikuks AR tulevik. Ja pigem just sellepärast, et ükskõik mis AR märgi alt tänavatele (või eelpool nimetatud 8c näol pigem showroom'idesse) kiputakse võrdlema endiste aegadega ja mudelitega. (jah, nimede taaskasutamine toob seda muidugi ka kohati AR poolt esile) AR ei jäägi muud üle kui tulevikus meinstriimiga kaasa minna ja katsuda rahapirukast natukenegi osa saada kuna ükskõik mida nad ei tee, ei ole päris see mis ta oli ja nii jäävad ka tulevaste 159de ja MilanoTorinode müüginumbrid üsna kesiseks. Kuni rahahädad ühel hetkel püha märgi kellegi rahaahne hiinlase kätte sätib ja edasine tundub juba liiga tume et välja öelda. Jumal hoidku selle kurva tuleviku eest.

Eks näis mille-kellega AR Giuletta rinda pistma hakkab kuid mulle isiklikult paistab ta igati AR nime vääriva isendina bemvee1-mersu a ja b-audi a/s3 vägagi igavasse ja andke mulle andeks kohati ka väga näotusse ja iseloomuta maailma kuhu ilmselt on järgmisel aastal ka Lexus ühinemas suure tõenäosusega veelgi igavama autoga.

Ja kui ma nüüd seda uut Giuletta't veelkord vaatan ja teda punase pea ja heledas nahas ette kujutan siis....no kuulge

la passione è viva....

Aga pika ja rumala jutu lõpuks tahaks veel lootust avaldada, et AR ei tabaks sama kurb saatust nagu Lancia- või nüüd kahjuks suure tõenäosusega ka Saabi. Ja tõesti tahaks loota, et ka minu pisipoeg saab veel suureks saades ilusatest itaalia punapeadest rõõmu tunda.

Ma loodan , et härrased ei solvunud mu rohelise postituse peale ja sellega sai selles foorumis ka postituse süütus võetud :D

P.S Luban, et edaspidi postitan ainult lühemaid mõtteid :D
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#70
:icon_hi:

usaldades sisetunnet-> kaks marki, mida itaallaste uhkus müüa ei luba on Ferrari ja Alfa Romeo :wink:

nende puhul pigem pannakse firmamärk eraldi pakki või riiulisse ning müüakse tehnoloogia eraldi [umbes samamoodi nagu Rover'iga tehti- rover on kaubamärgina TaTa käes, kuid liinid, disain ja tehnolooga on hiinas Roewe brändina] :roll: Tegelikult hoidis ju itaalia valitsus ka Isotta-Franchini märki pea 50 aastat "taskus"

IGATAHES on praegu lubatud [acc2italiaspeed.net], et Alfa jääb Alfa'ks hoolimata Lancia saatusest [ja Alfa läheb ka meerikamaale Alfana... ning Fiat'e ning Chrysler'eid Alfadeks rebadge'ma ei hakata - küll aga ilmselt saab nii Giulia kui ka mis iganes tuleb 169 nimeks Chryslerite/Lanciatega ühise platvormi]
Tegelikult ma olen normaalne....

PROGETTO 940 ehk 2010 Giulietta

#71
ma loodan, et see nii ka on ja Itaalia uhkus ei luba seda tõesti teha aga eks oli aeg kui ka Ferrari saatus oli selline kahtlane.

Aga praeguse suuna juures on positiivne see et, jämedam ots on itaalianode käes ja niisama lihtsalt itaalia hinge sealt välja ei pigista. Sest Lamborgini ja Bugatti saksastumine on minu arvamust mööda vähemalt kurvalt mõjunud ja on küll tõesti väga edevad autod aga hing on seest natuke kadunud.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB