Ülivinge
Mingi kõvem helisüsteem tuleb sul sinna? Pagassis hunnik asju. Räägid lähemalt?
Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#63Heliga on tulevikus natukene tõsisemad plaanid,mingit woofrit ega muud üleliigset raskust paigaldama ei hakka,aga tahaks kvaliteetset tulemust lõpuks saada.Algus juhtmestiku ja isolatsiooni kohapealt tehtud vähemalt
Täna peaks jõudma viimased nipet-näpet varuosad ka,hetke probleemidest peamine see,et uue ajuga ei saa originaal immot tööle mis on omamoodi häda.Edasi oleks vaja vända-andur ära vahetada.
Peale seda tuleks paika seadistada uus aju niipalju ,kui hetkel võimaldab.
::itpnt::
Täna peaks jõudma viimased nipet-näpet varuosad ka,hetke probleemidest peamine see,et uue ajuga ei saa originaal immot tööle mis on omamoodi häda.Edasi oleks vaja vända-andur ära vahetada.
Peale seda tuleks paika seadistada uus aju niipalju ,kui hetkel võimaldab.
::itpnt::
Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#65Keda veel huvitab mis masinast saanud,siis masin iseenesest
kahjuks kogub tolmu.Pole aega olnud otseselt tegeleda,kuigi kõik
suuremad tööd on seljataga ning idee-poolest auto täitsa sõidukorras,kui
paar väikest asja kõrvale jätta,näiteks turvavööd ja keskkonsool.
Suurem mure on auto arvele saamisega.Kuna auto sai ostetud pangalt välja,
ning väikses kirjas liisingu lõpetamislepingul seisis,et oli 2 nädalat aega ümber
registreerida ning see jäi tegemata,siis auto praegune arvele saamine on selle-võrra
keerulisem.Pank pole kohustatud ka tegelikult seda paberit teist korda väljastama,seega
masin polegi otseselt kellegi oma.Eks nüüd,kui suvi kätte jõuab saab asjaga rohkem tegeleda
ning loodetavasti ka lähiajal tallinna tänavatele liiklema,vähemalt suveks.
Kellel on olnud veel sarnaseid kogemusi panga ja auto arvele-võtmisega võiks muljeid jagada.
kahjuks kogub tolmu.Pole aega olnud otseselt tegeleda,kuigi kõik
suuremad tööd on seljataga ning idee-poolest auto täitsa sõidukorras,kui
paar väikest asja kõrvale jätta,näiteks turvavööd ja keskkonsool.
Suurem mure on auto arvele saamisega.Kuna auto sai ostetud pangalt välja,
ning väikses kirjas liisingu lõpetamislepingul seisis,et oli 2 nädalat aega ümber
registreerida ning see jäi tegemata,siis auto praegune arvele saamine on selle-võrra
keerulisem.Pank pole kohustatud ka tegelikult seda paberit teist korda väljastama,seega
masin polegi otseselt kellegi oma.Eks nüüd,kui suvi kätte jõuab saab asjaga rohkem tegeleda
ning loodetavasti ka lähiajal tallinna tänavatele liiklema,vähemalt suveks.
Kellel on olnud veel sarnaseid kogemusi panga ja auto arvele-võtmisega võiks muljeid jagada.
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#66Pole pikka aega midagi siia kirjutanud.Masinaga niikaugel,et lõpuks on ARK-s ametlikult arvel
Alfa Romeo 156 3.0 V6-ena (166kw) - 1998'
Selleks kulus ainult kaks aastat ja ongi paberimajandus korras.
Samuti on aju programmeeritud algsesse seadesse,eks nipet-näpet tegemist on ikka veel (esistange ja väljalaske lõpupütt)
Samuti küsiks siinkohal nõu targematelt,nimelt on ohutulede lülitesse minemas tavaliselt pistik,minul on selleasemel
kimp juhtmeid,millest osaliselt värvid kattuvad originaalvärvidega,kas keegi saaks siia linkida mingi skeemi,nimelt
praegu ei saa kuidagi juhtmeid õigesti ühendatud - taob kaitsmeid välja pidevalt,tulenevalt sellest ei ole ka suunatulesid.
Ootan põnevusega järgmist Alfa Romeo Klubi kogunemist,kavatsen kindlasti masina selleks ajaks tip-top korda saada.
Käisin ka selle murega juba Pilot Motorsis,aga ei osanud mind keegi kahjuks aidata.
Alfa Romeo 156 3.0 V6-ena (166kw) - 1998'
Selleks kulus ainult kaks aastat ja ongi paberimajandus korras.
Samuti on aju programmeeritud algsesse seadesse,eks nipet-näpet tegemist on ikka veel (esistange ja väljalaske lõpupütt)
Samuti küsiks siinkohal nõu targematelt,nimelt on ohutulede lülitesse minemas tavaliselt pistik,minul on selleasemel
kimp juhtmeid,millest osaliselt värvid kattuvad originaalvärvidega,kas keegi saaks siia linkida mingi skeemi,nimelt
praegu ei saa kuidagi juhtmeid õigesti ühendatud - taob kaitsmeid välja pidevalt,tulenevalt sellest ei ole ka suunatulesid.
Ootan põnevusega järgmist Alfa Romeo Klubi kogunemist,kavatsen kindlasti masina selleks ajaks tip-top korda saada.
Käisin ka selle murega juba Pilot Motorsis,aga ei osanud mind keegi kahjuks aidata.
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#67Eest on kahtlane. Oleks võind juba siis fl nina aretada kui nii suur tegemine oli.
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#68helista Janole ja küsi
Tal on kinldasti hetkel mõni konsool veel paigas või lüliti lõigatud (kahjuks ma ei leia hetkel üles seda manuali, mis veebis ringles- vene keelne pdf oli ja puha) ja seal vist olid enamiku tulede skeemid olemas
Tal on kinldasti hetkel mõni konsool veel paigas või lüliti lõigatud (kahjuks ma ei leia hetkel üles seda manuali, mis veebis ringles- vene keelne pdf oli ja puha) ja seal vist olid enamiku tulede skeemid olemas
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#71Selle ninaga on tõsine töö alles ees, GTA stange jõuab tulev nädal,sellest hakkab
alles aretamine pihta.
Jano ammu teadlik sellest probleemist,paraku sai alles see nv korda selle suunatulede probleemi ning
ainult "pistikuvahetustega" asi ei piirdunud,tuli pool salongi juhtmestikku lahti kakkuda ja uuesti
üle teha.
GTA tiivad lähevad külge siis,kui karbid ja stange valmis omadega.
Hetkel panen rõhku rohkem tehnilisele poolele,varsti tuleb dynosse minna sest aju seade hakkab enam-vähem looma.
Samuti kui kellelgi on läbi ime 156-e 6k man kasti tugevdamisega (hoovastiku st.) kogemusi,siis oleks suureks abiks
alles aretamine pihta.
Jano ammu teadlik sellest probleemist,paraku sai alles see nv korda selle suunatulede probleemi ning
ainult "pistikuvahetustega" asi ei piirdunud,tuli pool salongi juhtmestikku lahti kakkuda ja uuesti
üle teha.
GTA tiivad lähevad külge siis,kui karbid ja stange valmis omadega.
Hetkel panen rõhku rohkem tehnilisele poolele,varsti tuleb dynosse minna sest aju seade hakkab enam-vähem looma.
Samuti kui kellelgi on läbi ime 156-e 6k man kasti tugevdamisega (hoovastiku st.) kogemusi,siis oleks suureks abiks
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#72Ei usu, et sellel originaalil on väga palju nõrku kohti peale orig. diffri. Kui selle ära vahetad siis peaks olema kõige tõenäolisem võimalik probleem (diffri lagunemine koos kastiga) ennetatud.
Lisaks ju võid panna mingi kõvema korpusega siduri, kuid ei ole ka see nüüd nii nõrk. Kui tegemist pole väga kulunud jupiga.
Lisaks ju võid panna mingi kõvema korpusega siduri, kuid ei ole ka see nüüd nii nõrk. Kui tegemist pole väga kulunud jupiga.
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#73Kast on täielikult taastatud , gta ühemassiline (omakorda kergendatud) hooratas + ülekäidud korv ja tuttuus gta sidur.
Pigem pean silmas hoovastikku ennast, mis on üsna hädine plastik konstruktsiooniga nagu me kõik teame.
Pigem pean silmas hoovastikku ennast, mis on üsna hädine plastik konstruktsiooniga nagu me kõik teame.
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#74Mina tellisin kunagi omale Autolussost sellised asjad ära.
http://newalfaparts.co.uk/miscellaneous ... -hat-.html
Hetkel seisavad siiamaani kiles ja on paigaldamata. Kuid pidi aitama selle vastu kui käigukang ei taha kohe õigesse kohta libiseda ja üldse on "ära vajunud".
http://newalfaparts.co.uk/miscellaneous ... -hat-.html
Hetkel seisavad siiamaani kiles ja on paigaldamata. Kuid pidi aitama selle vastu kui käigukang ei taha kohe õigesse kohta libiseda ja üldse on "ära vajunud".
Re: Alfa Romeo 156 3.0 V6 Tainted
#75Ohoo, need aitaks juba omajagu . Kas Sul plaan endal neid rakendada või koguvad lihtsalt tolmu?