Page 5 of 14
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 08 Mar 2011, 15:35
				by Slicer
				Said hea pakkumise?
			 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 08 Mar 2011, 16:25
				by Jarmo
				Slicer wrote:Said hea pakkumise?
Selgub, kohe kui sinna uuesti tagasi lähen. Aga ma usun, et paljaks ei röövita. (2 nädalat ühele autole koht)
 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 08 Mar 2011, 16:38
				by mrt
				Kutsekoolides on olemas hea kaasaegne tehnika ja odav tööjõud ehk siis õpilased, sellest ka madal hind. Mina isiklikult sellist käiku ette ei julgeks võtta, sest õpetaja ei jõua ka kõike kontrollida mida õpilased teevad. Omadest kogemustest võin õelda et andekaid mehi on seal vähe, pigem sellised kes käivad koolis sellepärast et lapsepõlve pikendada. See jutt ei käik antud kooli kohta vaid pigem on üldistav.
			 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 08 Mar 2011, 21:54
				by Jarmo
				Ei... sa said valesti aru: Plaan on lihtsalt autole koht sebida, kus ma saaksin ise toimetada. Kedagi võõrast küll enda auto kallale ei lase  :icon_roll: 
Hiljuti jäin töötuks.... nüüd oleks hea oma auto kallal nokkitseda  :icon_problem:
			 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 09 Mar 2011, 09:41
				by AaduT
				endal Tartu KHK-ga selline kogemus, et küsisin kas rehve vahetavad õpilased? Suhtumine oli ülbe, hind oli kõrgem kui mõnes nurgataguses garaazis. Jätsin külastuse tegemata ja rohkem ma sinna pole pöördunud.
			 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 11 Mar 2011, 20:32
				by Jarmo
				Täna sain ka poolassi otse kattekummid kätte. 2tk koos postikuludega 15€
			 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 19 Mar 2011, 20:46
				by Jarmo
				Niisiis... vaikselt-vaikselt edeneb. 
Armatuurlaua eemaldasin. Algul arvasin, et keeruline aga nagu tavaliselt ikka: palju kisa ei millegi üle. Mõned kruvid-poldid lahti ja ongi käes.
Parempoolne tagatiib valmis, sisemised koopaääred valmis. 
Järgmisena parempoolse põhja keevitus. 
Punane roostevastane krunt-> Keevituskohad spetzjom hermeetikuga üle.
Korralik korralagedus.  

  Aga mis teha... ei oma uhkeid ruume. 
 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 19 Mar 2011, 21:40
				by Slicer
				:icon_thumbup:  :icon_thumbup:  :icon_thumbup: 
Me like it! Oleks omal ruumid ja oskused  

 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 19 Mar 2011, 22:07
				by Alfa Romeo 33
				Slicer wrote::icon_thumbup:  :icon_thumbup:  :icon_thumbup: 
Me like it! Oleks omal ruumid ja oskused  

 
Kui hakata ise vaikselt nokitsema, siis tulevad ka oskused. 

Seega tööriistad kätte ja tuld ning ajapikku tulevad ka oskused siis. 

Aga mulle meeldib ka see masin, ootan huviga mil see auto valmis saab, seniks aga edu ja jõudu! 

 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 20 Mar 2011, 22:10
				by AaduT
				Kiidan takka viimast postitust. Kuid ilma ruumideta tõesti veits nadi toimetada. Aga esimese asjana muidugi huvi tarvis asja vastu, siis vaja ruumi ja siis leiavad need tööriistada kah kuidagi tee sinna.  
 
Päris hull läbi võõra pilgu vaadata asja, nii pilbasteks võetud auto ikka. 

 Kas sul mott maas ei ole vahepeal kui vaatad seda puzzlet? Mul enda oma kallal nokitsedes küll tihtilugu oli, kui polnud veel nö. poole peale jõudnud asjadega - ehk siis tagasi kokku panemise juurde. Kuid kui tükid hakkasid juba masinale järjest külge minema, siis juba kasvas huvi ja emotsioon asjaga tegeledes. Ilmselt tead millest räägin. 

 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 20 Mar 2011, 22:28
				by Kristop
				Mina sinu asemel hoiaks tulekustutit käepärast kui sellises kohas keevitustöid teed.
Olen oma silmaga näinud kuidas sarnases situatsioonis gasaaz ja auto maha põlevad.
Usu mind see asi käib kiiremini kui sa arvata oskad.
Edu sulle ja loodame varsti ühte ilusat Alfat veeremas näha :icon_thumbup:
			 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 20 Mar 2011, 22:43
				by Slicer
				Vaadates oma polte ja mutreid siis tundub kokkupanemise puzzle keerukusastmelt inimesele kellel on Einsteini IQ  :icon_wtf: 
Olen täiesti kindel, et kaks peotäit polte,seibe ja muud jublakaid jääks üle   

 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 20 Mar 2011, 23:05
				by Jarmo
				Kunagi sai kooli praktikat veeta värvimisega tegelevas firmas, kus minu tööks oli komplekteerimine. Seda tööd sai kolm aastat tehtud. Seega kokku-lahku võtmine ei ole minujaoks probleem. 
Muidugi on abiks, kui lahtivõtmise ajal poldid, tüüblid ja muud vidinad eraldi karpidesse/kastidesse jaotada. Näiteks parema poole vidinad ühte ja vasema poole omad teise, pagasi ruumi jullad kolmandasse jne. Kastidele markeriga kirjad peale.
Ps... 
üks päev keevitasin seal tagaotsa juures, tunnen.. mingi kärsakas. Vaatan läbi maski, ei midagi. Keevitasin oma keevitamise lõpuni, võtsin maski peast ja mis ma nägin, krdi küünarnuki juurest kampsun põles raisk  
 
 
 
Muidugi sellisel juhul paanikas pole põhjust! rahulikult kindaga lõõmav osa ära kustutada. 
 
  
Olgu... asjast ka: 
Kõrvalistuja poolne põhi on üllatavalt heas korras, ühes kohas pidin ainult ühe tüki välja vahetama. Sai esimesed tungraua kohad ka ära tugevdatud, kuna See mootor ikka kaalub seal ees oma jagu ja hakkab karpe liialt painutama.
Põhi on valma keevituse kohapealt. Nüüd on möksidega määrimise aeg käes.
 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 21 Mar 2011, 16:37
				by alfatar
				Müts maha selle mehe ees !!! :grandpa: 
Jõudu ja edu!
			 
					
			
				AR 155 2.5 V6 Must
				Posted: 28 Mar 2011, 14:57
				by Jarmo
				Eile kruttisin esimese parempoolse amordi alt, et koobast natuke uurida, tuli välja, et just amordi tagune poolraami sein oli jube läbi roostetanud. Vahetasin siis plekki välja. Mootori ruumi poolepeal oli mingi mõra ka poolraamis, see sai ka kinni säristatud. 
Tuleks nüüd need soojakraadid kiiremini, saaks pahtli ja muude möksidega jändama hakkata.