Esmaspäevast saati oleme ringi kimanud sellises konfiguratsioonis
Tehnilise seisu kohta appdeiti. Immo murele sain vist joone alla (puhastasin immoploki klemmid ära); MAF on kaks päeva järjest mootorituld põlema pannud (oleks klemmid ära puhastanud, aga ei saanud pistikut kätte
, pole ka võimatu et hakkab õhtale minema); tagumised suppordid peaks pulkadeks võtma; kui summuti täiustamiseks läheb peab ka kässaritrossid ära vahetama (praegune plaan on Peugeot 605 V6 lõpupütt külge aretada, nibin-nabin peaks laiuse poolest mahtuma, muud parameetrid on head); soojendusradikas on juba talvest saadik järjekorras; stabikapuksid tuleks ära teha (mul nendega üks hea plaan, mille õnnestumise korral tuleb ka lühijutt DIY sektsiooni
) + veel ports asju, mida auto all ja ümber roomates märganud olen. Sõnaga, igav ei ole