Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#63
Tänks info eest :icon_thumbup:. Praegu lahendasin asja selliselt, et ajasin lõpupütti decibel killeri. Asi sai parem, aga veel mitte päris hea, nii et eks näis, mis mõtted edaspidi tekivad :icon_think:. Võib-olla, et ostan originaalsüsteemi :mrgreen:

Tänase päeva tipphetk pärast nädalat aega pesemist ja lihvimist ja pesemist ja pahteldamist ja lihvimist ja matistamist ja pesemist ja kruntimist ja vesilihvi ja pesemist oli muidu see x4:
Pilt
Kui kunagi veel mõndasid velgesid värvima hakkan, siis ainult selliseid, millel on kuni viis kodarat :icon_sick:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#66
Ma tänan :)

Auto kohta kah. Eile sain päev otsa code failure-eid :icon_roll:. Õnneks on 166-l immoplokk nii hea koha peal, et selle mudimiseks pole vaja isegi ühtegi katet maha võtta. Igaljuhul, tundub et on tagumine aeg pistikuid puhastama hakata :popcorn:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#70
Esmaspäevast saati oleme ringi kimanud sellises konfiguratsioonis 8)
Pilt
Pilt
Tehnilise seisu kohta appdeiti. Immo murele sain vist joone alla (puhastasin immoploki klemmid ära); MAF on kaks päeva järjest mootorituld põlema pannud (oleks klemmid ära puhastanud, aga ei saanud pistikut kätte :mrgreen:, pole ka võimatu et hakkab õhtale minema); tagumised suppordid peaks pulkadeks võtma; kui summuti täiustamiseks läheb peab ka kässaritrossid ära vahetama (praegune plaan on Peugeot 605 V6 lõpupütt külge aretada, nibin-nabin peaks laiuse poolest mahtuma, muud parameetrid on head); soojendusradikas on juba talvest saadik järjekorras; stabikapuksid tuleks ära teha (mul nendega üks hea plaan, mille õnnestumise korral tuleb ka lühijutt DIY sektsiooni :)) + veel ports asju, mida auto all ja ümber roomates märganud olen. Sõnaga, igav ei ole :popcorn:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#71
Close encounters of the third kind :captain:
Pilt
Ja tean nüüd ka kuidas mu autol parktuled põlema käivad :mrgreen:. No ei julgenud ise seda nuppu nii kõvasti tagurpidi keerata, kui vaja oleks olnud :roll:. Muus osas muutusteta.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#74
Mehed, andke nõu :wrench:

Teemaks ikaldav MAF. Pole pärast MAFi üle kurtmist vahepeal üldse aega asja süveneda olnud, aga täna võtsin läpaka ühele otsale kaasa ja logisin natuke. Avanenud pilt siin: *klikk*. Kõige kurja juur on roheline joon, ehk siis MAF-i toores väärtus, mis on-on-on (vahepeal mitu päeva järjest ilmselt siis) ja järsku enam ei ole :thinking:

Küsimus on, et kas õhtale minev MAF saab selliseid trikke teha VÕI peaksin ikkagi kusagilt kehva elektriühendust taga ajama hakkama? MAF-i pistikut olen mitu korda puhastanud, muid trikke pole teinud.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#75
üldiselt sellise logi peale on keeruline arvamust avaldada :mrgreen:

põhjus, miks MAF-i signaal täielikult kaob on see, et ECU lükkab selle defaulti (selle põhjus võib olla kõik alates mustast tööpinnast, kehvast kontaktist kuni lamdaandurini välja :roll: )

Soovitaks siiski esmalt see apastraat maha kakkuda ja ära puhastada (nii küttekeha, kui klemmid) :icon_thumbup:

ja kui see tulemust ei anna, siis kiigata juba uue seadme poole :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron