aga kus Tal pääsu.
samas tegijal juhtub.
aga esiveo ja mõnekümne kw'iga teie 4veduliste vastu ei saa ikka nii, et midagi "vabatreeningu" vormis tuleks karjääri tiirutama küll.
Alfa Karikasari
#62Oli endalgi plaan sinna tulla. Hommikul 9 ajal vaatasin aknast välja, kerged kalkulatsioonid ilmaga ja voodisse. Ööga pold külma tulnud ja asfaltikatseid ei oleks mu auto veermik & rehvid välja kannatanud.
Alfa Karikasari
#63asfaldi lõik oligi kõige erutavam, seal oli õrn jääkiht. aga rada pold üldises plaanis sõidukõlblik nii, et karjääris uus võimalus kõigil tulemas.
Alfa Karikasari
#64jah, seda paljast asfalti seal nüüd polnudki. Väike jääkiht oli peal, mis andis mõnus tunde, alles viimastel ringidel oli tunda, et pideva sõitmisega oli see natukene jäägi läinud.
Alfa Karikasari
#65...võeh, käisin korraks soojal maal: +35 ja mitte ühtegi alfat ...võtsin siis juba foorumist ka nädala puhkust ja näe kus juba topik püsti pandud vahepeal ...nagu ma aru saan siis täna käisid mingidmehed peenestamas rauda juba...
...ise muidu igasugu ringradade poolt on meil siin mis võtta on, aga jäärada jätab suht külmaks ennast paraku, võibolla vaataks pealt kuidas teistel seibe lendab jääpeal viljelen uisutamist tavaliselt... niipea kui soojemaks läheb ja kummivilistamiseks olen jalg ...no ma vähemalt ikka proovin tulla... hea on see muidugi, et midagi toimub ja keegi viitsind orgunnimise omapeale võtta (kostab minu väike aplaus) kuul
...ise muidu igasugu ringradade poolt on meil siin mis võtta on, aga jäärada jätab suht külmaks ennast paraku, võibolla vaataks pealt kuidas teistel seibe lendab jääpeal viljelen uisutamist tavaliselt... niipea kui soojemaks läheb ja kummivilistamiseks olen jalg ...no ma vähemalt ikka proovin tulla... hea on see muidugi, et midagi toimub ja keegi viitsind orgunnimise omapeale võtta (kostab minu väike aplaus) kuul
Alfa Karikasari
#66oleme ausad...karikasarjas paneme asjad ikka paika võrdsemalt... et ei oleks 170kw 4 veoline alfa samas klassis alla 100kw esiveolisega
NO...kauddselt tänan komplika eest alfanaticot... jagan seda TL-ga...
NO...kauddselt tänan komplika eest alfanaticot... jagan seda TL-ga...
Alfa Karikasari
#67...tühja sest karikast, peaasi, et saab teiste alfasid kaifida ja uhada veitz mingil asfaldil, ei kõik ok, mina pidurit ei pane naizz...
Alfa Karikasari
#68viga leitud, kõveraks sai sõidetud esivelg nii, et kivi langes südamelt, parem see 13''plekkvelg kui esisillas midagi.
klassidest rääkides, kas on neid "aktiivseid alfasid" nii palju, et saaks erinevaid klasse teha ja ühes klassis oleks 2 ja enam autot? mida eelnevad üritused selles osas näidanud on?
klassidest rääkides, kas on neid "aktiivseid alfasid" nii palju, et saaks erinevaid klasse teha ja ühes klassis oleks 2 ja enam autot? mida eelnevad üritused selles osas näidanud on?
Alfa Karikasari
#70no ma pakun siis Tartust ühe 1.7 8v 33 veel juurde. Kes pakub üle?
Kui ma ta na korda saan selleks ajaks (mis ajaks siis?)
Kui ma ta na korda saan selleks ajaks (mis ajaks siis?)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Karikasari
#72noh, homme istub spordiosakond koos ja mõtleb, mis ja kuidas...
seni on klasse jagatud mootori töömahu järgi kuni 2L ja üle 2L...
4 veoliste arvukuse osas on tõsiseid probleeme kuna vabariigis on hetkel vaid 1 Q4 alfa mis ka osa võtab...
samuti esi ja tagaveolistega on tuuga tagaveoliste osas... 99% ikka esiveolised mis seni on osalenud...
peab veel ajusid ragistama veidi.
Alfa Karikasari
#73Annan mõtlemisainet:
1. variant:
kuni 2l esivedu
üle 2l esivedu
kuni 2l tagavedu
üle 2l tagavedu
nn vabaklass- igasugu Q-d jne
Aga alfade "rohkust" arvestades saame kindlasti igasse klassi heal juhul 2 masinat
2. variant
esivedu
tagavedu
vabaklass
jääl see süsteem töötaks, sest kogu kW ei suuda seal kuidagi rakendada, aga katsu sa selline klassifitseerimine suvel kiirendusel teha.
Ettepanek karikasarjaks:
Jäärada- esi, taga+ vaba
Kiirendus(sprint?) kuni 2l, üle 2l + vaba(Q)
Ringrada kuni 2l, üle 2l + vaba
Ainus häda, et sellel Q mehel pole nagu stiimulit üksi omas klassis uhada, karikas igalt etapilt
1. variant:
kuni 2l esivedu
üle 2l esivedu
kuni 2l tagavedu
üle 2l tagavedu
nn vabaklass- igasugu Q-d jne
Aga alfade "rohkust" arvestades saame kindlasti igasse klassi heal juhul 2 masinat
2. variant
esivedu
tagavedu
vabaklass
jääl see süsteem töötaks, sest kogu kW ei suuda seal kuidagi rakendada, aga katsu sa selline klassifitseerimine suvel kiirendusel teha.
Ettepanek karikasarjaks:
Jäärada- esi, taga+ vaba
Kiirendus(sprint?) kuni 2l, üle 2l + vaba(Q)
Ringrada kuni 2l, üle 2l + vaba
Ainus häda, et sellel Q mehel pole nagu stiimulit üksi omas klassis uhada, karikas igalt etapilt
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Alfa Karikasari
#74irw... jah
alfade ROHKUS teeb asjad keerulisemaks veidi...
ilmselt oleks õiglane jagada järajale
esi, taga + Q...
kirja parim aeg ja see läheb üld karika arvestusse...
muud rajad ja kiirendused litraazi alusel kuni 2 ja üle 2, veoskeemist olenemata.
konkurentsi ja aegu võivad pakkuda ka vabaklassi võistlejad, karikale saab pretendeerida vaid alfaga sõidetud aegade alusel.
PS! muide vaadates tallinna teid ja tänavaid, siis tegelikkuses see vasalemma rada ei tundugi enam nii auklik...
alfade ROHKUS teeb asjad keerulisemaks veidi...
ilmselt oleks õiglane jagada järajale
esi, taga + Q...
kirja parim aeg ja see läheb üld karika arvestusse...
muud rajad ja kiirendused litraazi alusel kuni 2 ja üle 2, veoskeemist olenemata.
konkurentsi ja aegu võivad pakkuda ka vabaklassi võistlejad, karikale saab pretendeerida vaid alfaga sõidetud aegade alusel.
PS! muide vaadates tallinna teid ja tänavaid, siis tegelikkuses see vasalemma rada ei tundugi enam nii auklik...
Alfa Karikasari
#75q4 -sid on minule teadaolevalt 2
yks 164 ja yks 155
yks 164 ja yks 155
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.