See totsik võiks olla hüdraulika (roolivõimu) filter (eeldusel, et sel masinal on see olemas) või karterituulutus
Jube keeruline on mõistatada niimoodi- kui kumbki voolikutest jookseb otse õhulõdvikusse, siis on tuulutus
Kindlal pööretevahemikul kärsakas võib olla genekas aga võib olla ka midagi akuklemmide juures (pigem ei sõidaks edasi enne, kui selge on- reeglina kui juba hais yleval on, siis tuleb varsti suitsu ja siis võib ka tuld näha)
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#92Tänan, ts!
Karterituulutus sai suvel vahetatud, aga jah.. ei tea, mis seal veel võib olla.
Keegi oskab soovitada head puksiirilahendust? Sellel autol on ilma töötava mootorita rool ja pidur suht nullilähedased ja ma väga ei kibele sleppi võtma.
Igal juhul jõudis mul nüüd piir ette ja võtan tehase garantiiga auto silmapiirile. Tore on see, et mu Alfa saab nädala jooksul värskelt värvitud 17" veljed tagasi ja tutikad suverhevid!
hea ajastus (Y)
Karterituulutus sai suvel vahetatud, aga jah.. ei tea, mis seal veel võib olla.
Keegi oskab soovitada head puksiirilahendust? Sellel autol on ilma töötava mootorita rool ja pidur suht nullilähedased ja ma väga ei kibele sleppi võtma.
Igal juhul jõudis mul nüüd piir ette ja võtan tehase garantiiga auto silmapiirile. Tore on see, et mu Alfa saab nädala jooksul värskelt värvitud 17" veljed tagasi ja tutikad suverhevid!

--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#93Kusjuures mul sama teema, 50000km aastas sõita, siis saab suht kiirelt kopp ette, Audiga sõitsin 7a ja 476000km ja ma tegelt ei taha mõelda rem arvetele, ja paistab, et Opelil hakkab ka esimene ring asju 300000km pealt vahetust nõudma. Esmasp vist (98%) läheb garantiilisele masinale üle. Krt, kus vahest unistan, et saaks ka ise 12000km aastas hakkama, mõtle, kui kaua saaks 100000km läbisõiduga autoga veel ise sõita, enne kui jamad hakkavad. Suur läbisõit = liiga keeruliseks elatud elu? nagu üks sõber ütles, aga ise päris nii ei tunne.urmask wrote:
Igal juhul jõudis mul nüüd piir ette ja võtan tehase garantiiga auto silmapiirile. Tore on see, et mu Alfa saab nädala jooksul värskelt värvitud 17" veljed tagasi ja tutikad suverhevid!hea ajastus (Y)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar 

Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#94Mul on 2x väiksem läbisõit ning alles nüüd viimased 2ndl-t on napid 100km päev. Ja mul pöörded jõuavad 4000ni suht tihti/ kogu aeg (4500 pealt piiratud diislil). Korras autole ei tohiks see prob olla- vahetan ma ju õlisid 10 v vähema tuhande km pealt.
Tundub, et sellise sõidu- ja eluviisiga peakski iga paari aasta tagant alla 30k km läbisõiduga auto võtma. Alfa tglt soodustab suurt läbisõitu oma garantiiga- 5a läbisõidupiiranguta. Ja eks ajaline vanus mõjutab ka palju.
Tundub, et sellise sõidu- ja eluviisiga peakski iga paari aasta tagant alla 30k km läbisõiduga auto võtma. Alfa tglt soodustab suurt läbisõitu oma garantiiga- 5a läbisõidupiiranguta. Ja eks ajaline vanus mõjutab ka palju.
Last edited by urmask on 02 Apr 2017, 15:04, edited 1 time in total.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#95Norm- tänaseks on aku kutu. Millegagi mõõta seda pole, aga autol ei reageeri mitte üks tuluke, isegi mitte klõpsu ei käi. Ehk et nagu oleks aku täiesti otsas. Eile näitas tühipöördel 12.4-12.7v läbi sügarisüütaja (sama, mis ostes näitas) ja käima läks ka muretult.
Eelmine omanik ütles ka, et vahetas generaatori ja aku koos. St, et viimase 2-3 aasta jooksul tehti seda.
Eelmine omanik ütles ka, et vahetas generaatori ja aku koos. St, et viimase 2-3 aasta jooksul tehti seda.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#96Mul oli kunagi sama jama, kuid siis selgus, et mul oli aku üks klemmidest siiski piisavalt lõdvalt peal...
Pidin nii tugevasti kinni keerama, et ei liikunud ka. NIng probleem kadus...
Mul näitas voltmeeter ka ilusti ~14 V otse klemmide peal.
Pidin nii tugevasti kinni keerama, et ei liikunud ka. NIng probleem kadus...
Mul näitas voltmeeter ka ilusti ~14 V otse klemmide peal.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#97Hea vihje, tänan.
Ma vaatan üle, kui vihma enam ei saja, aga kärsahaisu ja häält generaatori asukohast + see õlijulla, see ei seleta
Ma vaatan üle, kui vihma enam ei saja, aga kärsahaisu ja häält generaatori asukohast + see õlijulla, see ei seleta

--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#98Kui genekas on 3 aastat tagasi vahetatud, siis panustaks sellele, et tegemist ei olenud uue genekaga.
Üldiselt olen koolenud genekaid omajagu näinud. Kõik autodel, mille läbisõidud olid umbes 400 tuh juures. Reaalselt ei ole mõeldav, et genekas läheb vähem, kui kolme aastaga ära.
Aku osas on asi lihtne- tühikäigul 12,7 ei lae akut (sellest ka tuli) ilma laadimiseta ja täis akuga sõidab auto umbes 50km.
Kuna Sul tuli sisse ka elektroonikapõlemise lõhn, siis sümptomite järgi tundub, et regulaator on läinud (seda olen näinud kahel autol - ühel läks aku valepidi peale, teisel lühistas starter ergutusjuhtme ära)
Kahtlustaks, et isegi KUI genekas vahetati, siis regulaator jäi samaks. Teoreetiliselt muidugi võib olla, et Sul on mingit jube kehva vedelikku geneka peale läinud ja selle lühistanud (aga jtd genekale yldiselt eriti lihtne pihta pole saada)
Teisel teemal- üle pika aja vaatasin täna 164 kapoti alla ja mõtlesin, et midagi oleks nagu kapoti alt puudu - kõik asjad on näha, kättesaadaval jne...
Suurte läbisõitude ja autode osas- uus vs vana sõltub täielikult sellest kui palju teha ise ja kas kasutada sõidukit ühtlasi hobina (vanade autode näitel- esimene 15 tuh on kõige kriitilisem, kuna siis tulevad välja asjad, mis tuleb teha- pärast läheb lihtsamaks ... )
Üldiselt olen koolenud genekaid omajagu näinud. Kõik autodel, mille läbisõidud olid umbes 400 tuh juures. Reaalselt ei ole mõeldav, et genekas läheb vähem, kui kolme aastaga ära.
Aku osas on asi lihtne- tühikäigul 12,7 ei lae akut (sellest ka tuli) ilma laadimiseta ja täis akuga sõidab auto umbes 50km.
Kuna Sul tuli sisse ka elektroonikapõlemise lõhn, siis sümptomite järgi tundub, et regulaator on läinud (seda olen näinud kahel autol - ühel läks aku valepidi peale, teisel lühistas starter ergutusjuhtme ära)
Kahtlustaks, et isegi KUI genekas vahetati, siis regulaator jäi samaks. Teoreetiliselt muidugi võib olla, et Sul on mingit jube kehva vedelikku geneka peale läinud ja selle lühistanud (aga jtd genekale yldiselt eriti lihtne pihta pole saada)
Teisel teemal- üle pika aja vaatasin täna 164 kapoti alla ja mõtlesin, et midagi oleks nagu kapoti alt puudu - kõik asjad on näha, kättesaadaval jne...
Suurte läbisõitude ja autode osas- uus vs vana sõltub täielikult sellest kui palju teha ise ja kas kasutada sõidukit ühtlasi hobina (vanade autode näitel- esimene 15 tuh on kõige kriitilisem, kuna siis tulevad välja asjad, mis tuleb teha- pärast läheb lihtsamaks ... )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#100Viisid auto Pilotisse? Miks mitte TRKsse? Samad tööd saab TRKs palju soodsamalt, juppidel pole ka kirvest juurdehindlust, milleks maksta rohkem kui kvaliteet sama. 

If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#101Sest ma olen kogu aeg seal käinud-. Ühe õli ja filtrite vahetuse tegin TRK's.Alfa Romeo 33 wrote:Viisid auto Pilotisse? Miks mitte TRKsse? Samad tööd saab TRKs palju soodsamalt, juppidel pole ka kirvest juurdehindlust, milleks maksta rohkem kui kvaliteet sama.
Pilot tegi mu mootorile selle suure tihendite remondi ka ning nad tunnevad ma autot juba. Paarile tööle olen võtnud ka hinnapakkumise TRK'st ja hinnavahe oli marginaalne. Võimalik, et see hiigelremont oleks soodsam tulnud, aga no see on minevik tänaseks.
--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#102[OT] Piloti ja TRK hinnavahe ei ole eriti märgatav, kui just ei ole tegu 10+ tundi töödega. Suurematel töödel tuleb jälle mängu asjaolu, et TRK arveldab kulunud ajaga kuid Pilotis on võimalik leppida kokku normaja peale (vanasti oli vähemalt)- vana auto puhul võib seal olla kahe-kolme kordne ajavahe, mis tasandab tunnihinna ära.
Juppide osas ei ole mingit erinevust märganud - odavaid juppe saab siis, kui ise tellida, edasi on juba sõltuvalt asjadest. Üldiselt ei ole ka TRK eriti varmas odavaimaid tükke ise tellima ja külge kruvima.
[/OT]
P.S. Õige Alfa sõidab vähemalt korra treileril remondikohta. Teatavasti on alfalagunemine (ing.k. Alfa Decay) vältimatu füüsikaline nähtus, millega kaasnev alfakiirgus ( alfalagunemisel tekkiv alfaosakeste voog ) on väga hea raja märkimise vahend. Muuseas- alfalagunemine iseenesest ei ole organismile ega ümbritsevale keskkonnale ohtlik. Kuid kuna alfalagunemisel eraldunud alfaosakese kineetiline energia on tüüpiliselt suurusjärgus 5 MeV, tasub suurema lagunemisohuga Alfa paigaldada treilerile, et eralduvad osakesed ei ohustaks omanikke ega ümberkaudseid inimesi.
täpsemat lugemist: https://et.wikipedia.org/wiki/Alfalagunemine
Juppide osas ei ole mingit erinevust märganud - odavaid juppe saab siis, kui ise tellida, edasi on juba sõltuvalt asjadest. Üldiselt ei ole ka TRK eriti varmas odavaimaid tükke ise tellima ja külge kruvima.
[/OT]
P.S. Õige Alfa sõidab vähemalt korra treileril remondikohta. Teatavasti on alfalagunemine (ing.k. Alfa Decay) vältimatu füüsikaline nähtus, millega kaasnev alfakiirgus ( alfalagunemisel tekkiv alfaosakeste voog ) on väga hea raja märkimise vahend. Muuseas- alfalagunemine iseenesest ei ole organismile ega ümbritsevale keskkonnale ohtlik. Kuid kuna alfalagunemisel eraldunud alfaosakese kineetiline energia on tüüpiliselt suurusjärgus 5 MeV, tasub suurema lagunemisohuga Alfa paigaldada treilerile, et eralduvad osakesed ei ohustaks omanikke ega ümberkaudseid inimesi.
täpsemat lugemist: https://et.wikipedia.org/wiki/Alfalagunemine
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#103ts'i jutukese peale ei oskagi midagi kosta praegu
Kui aus olla, ega ma pole ei pahane, ega tige ja kuri. Pigem on mul naljakas olla
Lihtsalt oleks pidanud varem mõtlema sellele, et oleks käepärast üks auto veel, et saaks ikka tööl käia, kuni mu teine auto kilomeetreid läbib ilma kilomeetreid kogumata 

Kui aus olla, ega ma pole ei pahane, ega tige ja kuri. Pigem on mul naljakas olla


--
Urmas
Urmas
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#104Köh: muidu tulistaks siia praegu 1,6 ja 1,8 600.- maksvaid ülevaatusega 156-tesid aga neid pole :köhurmask wrote: Lihtsalt oleks pidanud varem mõtlema sellele, et oleks käepärast üks auto veel, et saaks ikka tööl käia, kuni mu teine auto kilomeetreid läbib ilma kilomeetreid kogumata
tegelikult- otsi omale meeldiv auto, vali hinnapiiriks mingi suht olematu summa ning tuld. see 100.- mis tagavaraauto aastas ÜV ja kindlustuse näol kulutab kaob kahe tööpäeva autorendile nigu nipsti
muidugi isiklik soovitus- bensiinimootoriga ja manuaalkastiga! Automaatkastidel kipuvad seismisega tekkima erinevad anomaaliad. Diiselmootoritel kipuvad seismisega tekkima erinevad anomaaliad. Ja niipalju, kui ma olen kokku puutunud automaatkastidega diislitega, mis talvel paar kuud seisavad, siis enamvähem esimene käik on nende kõikidega lähimasse diagnostikapunkti (testitud BMW; MB; PSA ja VAG)
EDIT: variant number 2-> võta omale teiseks liikuriks uhiuus 1,0 ecobuust fookus ja jäta 159 varuplaaniks
variant number 3-> juhtusin eelmine nädal nägema üht ägedat eldoraadot (väga hea maanteeauto)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa Romeo 159 1.9jtdm 110kw | urmask
#105Eelmine aasta ma käisin läbi hinnaklassi kuni 2000€ ja ei leidnud ühtegi autot, mida osta oleks julgenud... 

--
Urmas
Urmas