:grandpa:
variaator on selline kaval asjandus, mis keerab vajadusel nukka, mistõttu on võimalik kasutada teravama profiiliga nukka (saab suts rohkem pauerit ning teravamat ronimist ilma lonkava tühikäiguta)
kui variaator on peetis, siis teeb mootor täpselt sellist häält nagu nende nukkidega ilma variaatorita teekski (tegelikult ei olegi mingeid muid probleeme peale selle padina, kolina, mürina ning veidi vähenenud jõu olematutel - kuni 2000 - pööretel)
ehk siis puust ja punaseks- variaatorit on vaja selleks, et auto ei koliseks selliselt nagu praegu
ja kui see kolin madalatel pööretel nuka füüsilise keeramisega likvideerida, siis tuleb see ülemises otsas - ehk siis pealt 2500 kui mootori üldse tööle saab
(katsetasin enda 164-l solenoidi toimimist selliselt, et lülitasin tühikäigul voolu järgi... auto suri välja :icon_angel: järelikult töötab)
Tegelikult ma olen normaalne....