Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#91
Küsimus andekamatele. Olen siin "kõva" mees ja ajan taga, et masin mõliseb-pläriseb ja teeb diisli häält, ning selles süüdi variaator. Samas tuli mõte, et mis krdi ülesanne sellel jubinal üldse on. Kas keegi suudaks mulle puust ja punaseks seleta, kes, mis, kus, miks, kuidas ja mis krdi pärast on TS mootoris variaatorit vaja. Tänan ::itpnt::

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#93
:grandpa:

variaator on selline kaval asjandus, mis keerab vajadusel nukka, mistõttu on võimalik kasutada teravama profiiliga nukka (saab suts rohkem pauerit ning teravamat ronimist ilma lonkava tühikäiguta)

kui variaator on peetis, siis teeb mootor täpselt sellist häält nagu nende nukkidega ilma variaatorita teekski (tegelikult ei olegi mingeid muid probleeme peale selle padina, kolina, mürina ning veidi vähenenud jõu olematutel - kuni 2000 - pööretel)

ehk siis puust ja punaseks- variaatorit on vaja selleks, et auto ei koliseks selliselt nagu praegu :P ja kui see kolin madalatel pööretel nuka füüsilise keeramisega likvideerida, siis tuleb see ülemises otsas - ehk siis pealt 2500 kui mootori üldse tööle saab :wink: (katsetasin enda 164-l solenoidi toimimist selliselt, et lülitasin tühikäigul voolu järgi... auto suri välja :icon_angel: järelikult töötab)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#94
ts kirjutas::grandpa:

variaator on selline kaval asjandus, mis keerab vajadusel nukka, mistõttu on võimalik kasutada teravama profiiliga nukka (saab suts rohkem pauerit ning teravamat ronimist ilma lonkava tühikäiguta)

kui variaator on peetis, siis teeb mootor täpselt sellist häält nagu nende nukkidega ilma variaatorita teekski (tegelikult ei olegi mingeid muid probleeme peale selle padina, kolina, mürina ning veidi vähenenud jõu olematutel - kuni 2000 - pööretel)

ehk siis puust ja punaseks- variaatorit on vaja selleks, et auto ei koliseks selliselt nagu praegu :P ja kui see kolin madalatel pööretel nuka füüsilise keeramisega likvideerida, siis tuleb see ülemises otsas - ehk siis pealt 2500 kui mootori üldse tööle saab :wink: (katsetasin enda 164-l solenoidi toimimist selliselt, et lülitasin tühikäigul voolu järgi... auto suri välja :icon_angel: järelikult töötab)
You are officially god like
Pilt

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#97
Sry for offtopic, kuid tahtsin vaid ütelda, et nagu sul oli eelnevates postitustes kirjas, siis 1 punkt Pilot motorsile powerflex pukside hankimise koha pealt.

Nüüdseks juba siis 2 punkti - küsisin 2 korda ja ootasin TRK-st pukside pakkumist, kuid mind unustati ära.

Pilot motorsist küsisin, tunni pärast hind teada ja 3 päevaga kohal - homme läheb juba vahetusse :icon_thumbup:

Hail to Pilot motors.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#98
Juhtub ka tegijatel, :icon_hi: maha TRK ees juba selle eest, et Alfadega üldse jändavad nii tõsiselt.
Aga rõõmu-uudis mulle. Tuli kiri, et Inglisemaalt on pakk mulle küünaldega. Nüüd siis kõik vajalikud pusletükid koos ja reedel masin Pilotisse. :icon_clap:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#99
Loomulikult TRK mehed on muidu väga tublid ja ka väga kliendisõbralikud ning mul nendega ainult väga positiivsed kogemused. - lihtsalt vahel juhtub, et läheb klient meelest :D
Selles asjus muidugi ulatab oma abistava käe märkmik :grandpa:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#100
Nii. Sai siis Pilotis masinal variaator, veepump ja küünlad ära vahetatud. Väga kiire ja 5+ töö Piloti poolt. Peale masina kätte saamist kimasin otse Viljandisse, nii et korralik sissesõit kohe asjadele. :icon_thumbup:

Tekkis ka üks ärev moment ja küsimus. Nimelt otsustas masin maanteel tühikäigul järsku välja surra iseenesest. Lõi õli ja aku tulukese põlema ja kutupiilu. Sai süüdet ja läks jälle. Samas peale seda hakkasid tühikäigu pöörded kergelt ujuma. Nimelt kui käik välja võtta, siis langes peaaegu täiesti nulli ja peale seda lõi hetkeks ~1500 peale ja siis jälle alla 1000. Pärastpoole tiksus tühikäigul ~1000-1200 juures.
Teine küsimus oleks see, et kas on normaalne, et temperatuur läheb linnas sõites 90 ja natukene üle isegi? Pole varem täheldanud sellist kuumust.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#102
Eks ta jääb suht hääleks kõrbesse, aga oleks soovi rehvide järgi. Leiduks kellegil rehve mõõdus 205/50/16 4tk. Kui peaksid ühe suve veel vastu oleks väga :icon_thumbup:. Mida soodsam $$, seda parem. Ei pigista hetkel välja, et omale uued papud masinale alla osta.
cron