Suvaline PLÄMA vol 2013!

#3
pläma on kuidagi vähe... :icon_think:

äkki peaks hakkama spämmi kopeerima siia :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#5
MUST kupee :)

Edit: One SZ was made in the color black, it was the personal car from Dr. Andrea Zagato. Also it seems that a few SZ's where painted yellow and sold to Japan.
The RZ was available is three colors, red, yellow ( PPG 258 Giallo Ginestra ) and black (PPG 601 Nero - two coats ). Three RZ's were made in the color silver and one in the color metallic white.


üks must on siiski tehtud :)
Viimati muutis spark, 22 Jaan 2013, 18:48, muudetud 1 kord kokku.
Seitsekümmend Viis

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#7
"Lennusalga helikopteri AW139 ES-PWB 1200 lennutunni hooldus läheb maksma ligi 360 000 eurot."

Pfff...ja mina siin nutan ja põen oma 180K hoolduse ja rihmavahetuse pärast :reading:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#9
starfild kirjutas:"Lennusalga helikopteri AW139 ES-PWB 1200 lennutunni hooldus läheb maksma ligi 360 000 eurot."

Pfff...ja mina siin nutan ja põen oma 180K hoolduse ja rihmavahetuse pärast :reading:
Su massin ei ole ka kokku pandud 200 000-st vihaselt erinevas suunas pöörlevast jupist :wrench:
Viimati muutis janart, 23 Jaan 2013, 00:15, muudetud 1 kord kokku.

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#10
starfild kirjutas: Pfff...ja mina siin nutan ja põen oma 180K hoolduse ja rihmavahetuse pärast :reading:
Kui saladus pole, siis palju on tal 180k hooldus, ehk siis palju auto hinnale otsa läheb.... :icon_roll:
Karta on, et hullem kui mul Allroadi 360000km hooldus vast ei ole. Sel raisal peab ju nina maha võtma, et rihmadele (3tk vist ja rullikuid vist 8+ midagi+ termo kohustuslik vahetus + veepump) ligi saada, + kastiõli ja kõik filtrid jne.
Oehhhh, masekas tekkis
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#11
Lõpptulemus tuleb, siis on teada, aga 600-1000 on estimatsioon. Esimene number tekib lootusest, et Pilot saab miinimumajaga hakkama ja halbu üllatusi ei teki + jupid viin ise (sõber varuosafirmas soodsal kohal). Teine number oleks letihind Pilotis maksimumajaga (tehases ettenähtud aeg).

Kardan muidugi, et Tehnika ja Tellisikivi tänav on ka veermikusse korrektuure teinud...
Viimati muutis starfild, 23 Jaan 2013, 00:18, muudetud 1 kord kokku.

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#13
Jarmo kirjutas:Bnd- Räägi parem mis seis 155-ga on? :)
just- tahaks kah kuulda, mis arengud vahepeal toimunud on (moti mõttes või nii)
Tegelikult ma olen normaalne....

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#14
Hetkel seisab
Moto on laiali, st kõik uued jupid on olemas, kaas on tehtud jne
Vaja aind garaažis kokku laduda.
Lisaks palju muud jama kokku ostetud, aga aeg on see, millest puudus.

Peab ikka alfistiman-iga kokkuleppe tegema, et käib ja teeb mehhaanika ise ära. Siis keretöid ja salongi võin ise teha. Sõidan suvest jälle Põhja-Norra vahet, kui olen kodus, siis kuidagi ei leia aega, et garaaži minna.
Küll vaja lund lükata või metsas puid teha.

Tahaks suveks vähemalt hääli kuulda, rajale pääs on iseasi.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Suvaline PLÄMA vol 2013!

#15
üritan mitte risustada 156 teemat ...
kallurautojuht kirjutas:mul oli eelmine bensukas, no ei meeldinud se kütuse kulu :D
kütusekulu kütusekuluks, aga kokkuvõttes - kummaga tuleb üldkulu odavam.
õlivahetused, rihmad, eelsüüte küünlad, turbod, pihusid, kõrgsurve pump ...

Edit: et kui osta näiteks fjord mondeo/focus 2.0 liitrise tavalise bensiinimootoriga või siis 1.0 ecobuustiga ja üritada sellega sõita 300 000km.

need pisikesed bensukad võtavad vähegi normaalsema sõidu juures 50% rohkem kütust, kui tehases lubatakse (Autobildi testid) ja ilmselt tuleb sellel aja jooksul see mootor vähemalt korra välja vahetada (sest Ford neid ei remondi :icon_thumbup: )
1,0 125 hj võtab bentsu 5,1
1.6 125 hj võtab 5,9
mõlemad tehase andmed ...
kumma pidamine kokkuvõttes säästlikum on ?
Lääne Euroopas tuleb mingi vahe CO2 maksust 1,0 kasuks ...
Seitsekümmend Viis