Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#166
zakalwe kirjutas:
Alfa Romeo 33 kirjutas:Vastab selline asi tõele, et Alfa Romeo mingil mudelil tuleb starteri eemaldamiseks terve mootor maha tõsta? :shock:
Ühe naissoost tuttava mees ütles, et Alfadega pidi selline lugu olema. :lol:
Ma ei imestaks. Nt. mina oma 156 starterit kapoti alt küll väga ei näe.
Aga 'naissoost tuttava mees' on huvitav infoallikas. Ja ma ei arva, et strateri peidusolek on eksklusiivselt alfade probleem.
156 on starter taga all bensukal 2.0 ts keerad starteri alt lahti ja siis kisud ülevalt asju eest , näiteks sisselaske kolle ja siis tuleb ta ülesse välja, minul alt igatahes ei mahtunud. 2.4jtd ja 1,9 tuleb alla välja. Ja kapotialt neid väga ei näegi.

Mul paps ka ajab kogu aeg et osta endale normaalne auto, et muudkui topid sinna raha alla jne..... aga mulle meeldib kui auto korras on.

Ega palju raha ei topigi alla mingi 2kuu tagant korra vaatan üle kui on mida vaadata.

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#169
Sorri, ma ei viitsi linki välja otsida, aga tegelikult on see mingi autoärimehe isiklik garaaž, ühtegi barnfindi seal pole, kuna ta pole neist ühtegi vahepeal ära kaotanud... Ehk siis feik.

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#171
noh kui mul kunagi sprint oli, siis selle esi piduriklotside vahetuseks, ei mõelnud küll mingit muud varjanti välja, kui mootor maha, preaguse 116 starterit olen miljon korda maha võtnud (loll õpib,tark teab isegi), enne kui otsustasin tutika panna, seal on ka selline puusanõks vajalik, et see ilma kollet maha võtamatta kätte saada

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#174
Spordisõbrana on jäänud komme hakata lehti lugema tagant, nii ka erinevaid uudislugusi. Enne lugemist vaatasin kiirelt pilte ja seejärel video. Kahtlused hakkasid kerkima, kui rooli pandi omaaegne F1 piloot Riccardo Patrese. Kahtlused süvenesid veelgi, kui masin race trackil vormelile omased V10 helid kuuldavale tõi. Ja lõpuks lugema hakates.... püha taevas, tõepoolest...
Tahaks näha M5 - te ja S6 - te roolis olijate nägusi, kui mäekõrgune enesekindlus vanale Alfa " rondile " pähe tegemisest sulab, kui suhkur kuumas kohvis.
Alfas are for nice people...

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#176
Ei hakka uut teemat tegema vaid uurin siin, et kui suurt läbisõitu ilma kap.remonti tegemata kannatab Alfa Romeo 156 2.0TS mootor, kui hoida õli tasemel pidevalt silma peal ning jälgida et ta normis oleks, ühesõnaga kui korralikult autot hooldada ja kohelda? :hi:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#177
Alfa Romeo 33 kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema vaid uurin siin, et kui suurt läbisõitu ilma kap.remonti tegemata kannatab Alfa Romeo 156 2.0TS mootor, kui hoida õli tasemel pidevalt silma peal ning jälgida et ta normis oleks, ühesõnaga kui korralikult autot hooldada ja kohelda? :hi:
Oleneb, mida kapremontida tahad. Mootor ilmselt 120m (ja ma ei tee nalja, küsi Jano käest) kuni 60-120Kkm (rihvavahetusvälp).
Veermikujupid ja pidurid hakkavad ca 30K pealt midagi küsima. Ma arvan, et need välbad ei ole üksi alfade teema.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#178
zakalwe kirjutas:Oleneb, mida kapremontida tahad. Mootor ilmselt 120m (ja ma ei tee nalja, küsi Jano käest) kuni 60-120Kkm (rihvavahetusvälp).
Veermikujupid ja pidurid hakkavad ca 30K pealt midagi küsima. Ma arvan, et need välbad ei ole üksi alfade teema.
Pidasingi mootori kulumist silmas selle all, et kui kaua kolvid ja kolvirõngad ning sinna juurde kuuluv kupatus vastu peab.
Rihmavahetus välbaga olen kursis. :)
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#179
kolvid ja rõngad peavad nõuetekohase hoolduse ja loomuliku kulumisega pea kõigil mootoritel ca pool milli, peale mida võiks hakata remondile mõtlema (noh võiKS muidugi 100 tuh järgi kontrollida) juhuks, kui mingi võõrkeha silindrisse satub vms. Saaled- niikaua, kuni mingit "jama" õlis või õli ennast ei ole, kestavad samakaua kui ülejäänu, väntvõll- niikaua kui saaled korras on. Klapid niikaua, ku ni ära põlevad (sisuliselt sama teema- ideaaltingimustes ca 400+ tuh) jne.

ÜLDISELT ei ole vaja ühelgi autol korraliku hoolduse puhul enne ca poole milli läbimist mootorit lahti kiskuda (erandiks JTS ja teiste markide üksikud pärlid, millel konstruktsioonivigu külge on jäänud.)
Diislid kestavad reeglina turbineeritult samakaua, ilma turbineerimata oluliselt rohkem. ja kui juba teemaks läks-> Nord saab hukka umbes 700 tuh km läbimisel (s.t. tuleb vahetada saaled, kolvid, hülsid, klapid ja muu nipet näpet). Kui vahepeal mootor lahti kiskuda ja vaid kriitilised tükid ära vahetada, siis ei ole mill kah probleem.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: AUTOTEEMALINE suvaline PLÄMA vol 5

#180
ühel dislal mille läbisõit on mingi 230t km teen kappi juba õlirõngad olid otsas.saaled kergelt kulunud.kolksu polekuid visuaalselt tunda.

Aga küsimus kui kaua peab autot sisse sõitma ,enne kui võib juba täie raha eest talda anda (disla)