IMHO nii väikesele mootorile kompressori paigaldamine on suhteliselt mõtetu ettevõtmine
Tegemisrõõm küll jääb, kuid saadav jõulisa arvatavasti ei ole seda väärt
Asi siis selles, et kompressor teatavasti annab küll umbes 30% juurde, kuid küttekulu vaadates oleks nagu tegu hiiglama suure võimsuskasvuga
Lugu siis selles, et kompressorit tuleb pidevalt kaasa vedada, lisaks sellele ei õnnestu sinna korralikku jahutust ehitada; KUID osa mootori sisust tuleb ikkagi välja vahetada.
Lihtsam oleks siis juba turbiinike koos cooleriga sinna peale aretada
kollekorid lähevad küll pikaks, kuid samas-> jõud tuleb "tasuta" kätte (ehk siis turbiin ei nõua mootorilt endalt mitte ainumasti hobujõudu; erinevalt kompressorist)
Kuna aga niikuinii pead kolvigrupi kallale asuma, siis oleks vast ikkagi mõtekam paigaldada hi-comp kolvid + veidi teravamad nukid + nipet näpet (klapid, pihustid jms) -> kulukas ta küll tuleb, kuid samas on kõige vähem ümberehitusi muus osas
Keemiline ülelaadimine ei ole just kõige parem variant, kuna seal saad "jalaga selga" ~1000.- mats ning vaid loetud sekundite jooksul (pealegi ei ole isiklikult üldse kindel, et ka selle hetke jooksul Sul mootor pudruks ei muutu-> stock kolvid/klapid üldiselt ei ole selleks ette nähtud)
P.S. ära siis unusta, et mootori kaasaaitamisel puhumise teel on Sul vaja ka ARK luba
(ülevaatajad tõenäoliselt siiski tunnevad vabalthingaval mootoril turbiinilaadse asja ära)
P.P.S. ära unusta ka seda, et stock sidur ei ole just kõige
pädevam meeletu võimsuskasvuga kaasa mängima ning ega ka pidurid just kõige
eeskujulikumad ei ole
Edu igatahes
Tegelikult ma olen normaalne....