Alfa mootori kaasaaitamine?

#62
Okei, aga teeme siis nüüd nii, et paneme eelarved kõrvuti.



Lepime kokku, et arvestame 200 eek tund töö rahaks ja paneme kirja siis 2.0 vabalthingava ˇmootori projekti maksumuse.



Lähteülesanneteks on 2.0 vabalthingav "wet dream". Kui kirjutada hindasid, siis palun kindlasti näidata ära selle alus.



Fikseerime veel mõned asjad nagu see, et lõpptulem peab olema ka silmale ilus vaadata, st et kuludes arvestada ka igasuguste homuttide, lõdvikute, jms mudruga, mida reeglina ei taheta kirja panna.



Samuti lepime kokku, et klapi pesa sooveldamine on 170 eek tk, (windorfi hind) ning klapist tuleva kanali port on 300 eek tk.



Kõik muu aga härrased on teie enda teha, vaatame, KUI PALJU suudaks raha kulutada, ning mis tulemuse selle eest võiks saada.



edit: ühtlasi on see hea koht hinnata, kuidas foorumlased ette kujutavad mootori remonti...
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Alfa mootori kaasaaitamine?

#65
E.T. kirjutas:hr kotkas soovib ehk oma punase eelarve visata paari tõmbega vaatamiseks? :lol:


Usu mind... Sa ei tahaks seda :lol:



ts@nüüd otsib oma eelarve üles (kunagi sai 8V-le numbrid kokku löödud :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa mootori kaasaaitamine?

#66
Ma targu kirjutasin sinna, et 2.0 vabalthingava. Oma ülelaadija kuludest ma teid säästan.



Samas, ts i kahe liitrise eelarve võib ju küll siia kopeerida :)
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

Alfa mootori kaasaaitamine?

#67
:roll:



kuna "wet dreams" oli teemaks ning eelarvetabel on teadmata suunas kadunud, siis alustasin uuesti viimase 2,0 Nordi baasil :roll: (155;164)

Kasutades võimalikult palju Bolt-On juppe :lol:



klapindus kokku 8600.- (vedrud, oversize siselase, juhtpuksid, tõukurid, sooveldamine)



Kuna mootor peaks ilusti ja kärmelt liikuma, siis kui vaid saalede ja pumpadega piirduda, lisaks loomulikult ketid ja ka õlijahutus 8) 8011.-



Selleks, et kogu kompott veidi vabamalt edasi astuks :twisted: tuleks loomulikult välja vahetada nukid (race) 10170.- kolvigrupp (11:1) 17133.-

Et kõik ilusti töötaks on järgmiseks vaja elimineerida ka kitsaskohad (nagu näiteks liiga pisike TB) sisselasketorustikus ning optimeerida ka ECU ja panna võimalikult hea läbilaskevõimega filter :wink: üle lahe sõbrad pakuvad selle kompoti hinnaks 22700.- (koos ettevalmistusega)



Loomulikult peab ka väljalaskekolle kompotile vastama seega sinna hinnaks arvestaks umbes 6keeksi (letihind).

Ja loomulikult ka tihendid tuleb uuendada 2566.-



Seega hetkel kokku ~74K :twisted: hinnanguliselt pakuks, et selle hinna sisse mahuvad ka küünlad, filtrid, andurid ja veel nipet näpet (julgeks pakkuda, et kõigist arvesse võetud pesadest on võimalik mõnigi % säästa-> allikateks siis t.muukonen.fi; alfaholics ja OKParts )



hinnanguliselt julgeks sellisele TS kompotile pakkuda optimistlikult umbes 200bhp :roll: ning tõenäoliselt selle mootoriga enam linnas sõita ei saa :lol:



Masendav... ma pole veel mootorist väljapoole jõudnudki :lol:



Kuigi see mis seal toimub sõltub rohkem juba mudelist, millele see :twisted: süda peale tõsta (105 või 115 parimad muidugi) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa mootori kaasaaitamine?

#68
ts kirjutas:~74K :twisted:
See eelarve lubaks ehitada 400hp turbomootorit. Ja siis läheks käigukast kord nädalas laiali :)



OT: Äkki kellegil on ligipääs või tuttav torutoodete müüa. Vaja (soovitav alum., v olla ka RV teras) torusi ja põlvi ca 51 ja 64mm :roll:

Alfa mootori kaasaaitamine?

#69
kusjuures ma tean küll suisa kahte inimest kohe nimetada kes enesehinnangu jaoks alfa ostsid...



üks neist ostis suisa 2 tk... siis müüs neid ja halas...



teine ostis aga ei jaksa pidada ja vingub... aga kuna ta peab ennast ikkagi alfistiks, siis sihib paar aastat nooremat (tea kas seda ei pea remontima?)



samuti ei pea mina näiteks edo raidet rumalaks sõiduinstruktoriks, või soomerit ebapädevaks võistlejaks kuigi nad on tihedalt BMW-ga seotud inimesed...



see margikeskne "mõistusejagamine" võiks minu nägemuses jääda ikkagi madalama enesehinnagu ja tagasihoidliku intelligentsi juurde peamiselt.





all show, no go inimesi jagub iga margi ümber...



arendusprojektidest:

kui mootrieelarve läheneb ligi 100 keek ja veermik tuleks sellele ka järgi aidata. ning sinna lisada tooriku hind, siis saame juba E36 M3 hinnakahvli alumise otsa... stockis 236kW ja tagavedu, tänavalegaalne ja kui mõistusega võtta asju siis kindlasti väga emotsionaalne masin asfaldil.



samasse auku mahuvad ka B5 2,7BiT... ja vanem S2 20V

viimatinimetatud vajaks peale ostu kindlasti rihmad, mahlad andurid )ehk ka mõni lõdvik vms) ringi aga pmst on koheselt kiirelt sõidetavad ja edasiarendamiseks on 20V üsna paljutõotav.



aga mitte võõrkehadest ei pidanud me rääkima.

tegelikkuses ma salamisi lootsin, et mõne 156 elluäratamine oleks hea plaan :) aga kui see 16V TS siuke ikaldus on rahakotis, siis tuleb plaane punuda veel.

Alfa mootori kaasaaitamine?

#70
ar2r/33 kirjutas:
ts kirjutas:~74K :twisted:
See eelarve lubaks ehitada 400hp turbomootorit. Ja siis läheks käigukast kord nädalas laiali :)


Ja kus seal see lõbu on? lõpuks siis ehitad omale dragsteri ja ongi asi ühel pool :lol:



isiklik pakkumine... :roll: võimsa autoga võib küll väga lõbus olla aga... Tõenäosus, et B3 ja B5 S-e ning e36-te on ka enne sihtotstarbeliselt kasutatud on ülimalt kõrge ja tihtipeale siiajõudnud asjad on "natuke mutitatud"...siis... USU MIND Sa EI TAHA teada, kui palju maksavad M3 tükid :mrgreen:



OOOO on natuke kergem rahakotile, kuid ... tagavedu põle... seega pool lõbu juba kadunud :lol:



siiski näiteks keegi ostis omale ürgse 105 GTV ja arvatavasti ei tulnud see eelarve just sugugi mitte väiksem :twisted: (kuigi 10,4:1 ja street perf nukad... ning Weberid) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa mootori kaasaaitamine?

#71
Kui olemas 100k ja soov väga kiiresti tagavedul sõita ja pole "alfa only" piirangut, siis vana s13 ehk 200sx pann annab ennast ka võimsat asja teha. Tagavedu, v hea turbomootor stockis ja mis kõige olulisem SUUR HULK VÄGA ODAVAID TUUNINGJUPPE. Pakun et v.a. auto hinda annab 100keekuga sellest 400-500HP koos vedrustusega ja piduritega teha.

Alfa mootori kaasaaitamine?

#73
rekka turbo ringiajamiseks on päris suurt gaasivoolu vaja ;)

st lag on meeletu ja rakendub alles kuskil 4000rpm peal ehk...



siis tuleb selline lavin selga, et ole mees ja püsi teel ainult...

kohe käiguvahetus ja vähemalt mina ei ole nii osav, et siis rõhk alles jääks... kiirendamiseks BRO... rajal mitteproffessionaalse juhi käes ohtlik.





minu maitseeelistus on pigem ball beared turbo... hakkab madalamal tootma ja kasulik vahemik on pikem... (tõsi sellega on igavene jämm saada õlitusel rõhku paika, et laagrivahelt läbi ei lööks aga kuiv ka poleks...)

Alfa mootori kaasaaitamine?

#75
nooh :roll:



rekkaturbo 3,0V6 peal on teostatav põhimõtteliselt....



LAG-i vastu selles kompotis aitab väga hästi... kompressor :twisted: :twisted: :twisted:



Ehk siis kuna niikuinii on mootor juba tugevdatud, siis variante on mitmeid...



e-perfecto kombo oleks kompressor (üle siduri natürlich)+ pisike turbiin ühe silindripoole peale + suur turbiin kahe peale :twisted: :twisted: :twisted:



natuke arvutada ja tulemus peaks olema umbes selline nagu veeteksid ratastooliga keset teed, siis sõidab selga 50km/h liikuv Fiat500, millele hetke pärast sõidab selga 75km/h liikuv Fiat Brava, milele siis hetkepärast sõidab omakorda selga 120km/h liikuv autorong :twisted:



Otseloomulikult ei ole see asi nii lihtne, et muudkui aga lähed romulasse, ostad föönid ka kruvid peale :lol:



PS. kapoti all on ruumi s¤%aks aga... kasu pole sellest ussigi... suure turbiini saad 116/162 juures panna alles torustiku keskele või summutipüti asemele :P Mälu järgi pakuks, et isegi Trikimees ei suuda kollektoreid seal kokku ajada (nooh jah-> kui headerid tuua teisipidi välja ja siis tagasi surada, siis võibolla)



P.P.S. palju lihtsam oleks võtta 164 ning selle mootor täiskompotina tõsta tagaistmete asmele (nigu Miura noh) ning siis seal torude/voolikutega ringi mängima hakata 8)



EDIT: Pilti kah
Pilt

Pilt

Pilt
ja kui ühest vähe on, siis Bimotore (ehk siis sama auto teine ots) :lol:


Pilt


Mingi aeg tagasi oli Youtube kaudu võimalik ka selle bimotore liikumist jälgida (krrt mina ei tea, kuidas selle käigutamine käib... kahe pikimootoriga on keeruline kuid teostatav... kahe põikimootoriga... :roll: lihtne ei ole aga... ühe harmoniseeritud ecu ning ühe selespeed kontrollplokiga võiks isegi võimalik olla)

Tõsi küll sellel isendil EI OLE selespiidi ega ka midagi muud sarnast (eksonju huvitav :roll: )-> seega peab käiguhoovastik olema ideaalses tasakaalus, mõlemad sidurid sama pumba otsas, gaasipedaal mõlema TB-ga harmoonias jne jne jne



IRW@2,0 "wet dream"
Tegelikult ma olen normaalne....