aga kollede jms ehitamist annaks ehk BiT abil vältida?
põhimõtteliselt on nii 1,7 kui 2,0 aitamisest jõutud stage 3 ehk Vee kuuse peale...
otan huviga millal see rong kiirust kogudes trimotore projektini jõuab
Alfa mootori kaasaaitamine?
#77nuuh BT on tore
ja nii mõnesti teemas läbi käinud...
hauever... vahepeal oleme juba Stage absurd'ini jõudnud ehk siis bimotore (aga ruumi veel on-> bimotore on alles vabalthingav )
mäletate ikka kõik sellist sõidukit nagu 16C (back-to-the-roots)
meenus hea ja lihte asi siiski on ka 16V TS mootoriga võimalik midagi lihtsat ette võtta (nukid+ECU= 172bhp-> by autodelta ) maksumsuega "närused" mõnikümmend tuhat
ja nii mõnesti teemas läbi käinud...
hauever... vahepeal oleme juba Stage absurd'ini jõudnud ehk siis bimotore (aga ruumi veel on-> bimotore on alles vabalthingav )
mäletate ikka kõik sellist sõidukit nagu 16C (back-to-the-roots)
meenus hea ja lihte asi siiski on ka 16V TS mootoriga võimalik midagi lihtsat ette võtta (nukid+ECU= 172bhp-> by autodelta ) maksumsuega "närused" mõnikümmend tuhat
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa mootori kaasaaitamine?
#79Nagu mina sain aru eesmärgiks on auto mis jääb 2L klassi sisse. Pakun et kaalust maha võtnud 155/6 2.0 mootoriga + pidurid + vedrud + hea rehv ja sellest piisab et saada poodiumkohti. Skillse on vaja trennida, skillse Ja kui väga tahta saab sellist miinimum ettevalmistust teha 10K eelarvega. On olemas ka paar-kolm odavaid trikke mootori aitamiseks.
Alfa mootori kaasaaitamine?
#80ar2r/33 kirjutas:Nagu mina sain aru eesmärgiks on auto mis jääb 2L klassi sisse. Pakun et kaalust maha võtnud 155/6 2.0 mootoriga + pidurid + vedrud + hea rehv ja sellest piisab et saada poodiumkohti. Skillse on vaja trennida, skillse
wöörd...
usutavasti kui Alonzo'ga minna rajale: tema 2,0 TS-ga ja ise Enzoga, siis saaks enam vähem sama aja
sirget oskab igaüks läbida (mööndustega->:oops: ise ei julgeks vist hetkel kindlasti istuda nät. Kuriks'i auto rooli )
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa mootori kaasaaitamine?
#81Et seda aru saada piisab visata pilku ajatebelile, puhtalt auto võimalused ei loe rinkal, minu meelest näiteks grale võiks kiiremini liikuda kui TS-pannid, aga ei liikunud ju
Alfa mootori kaasaaitamine?
#82TS ja Ar2r väidetega sõiduoskustest olen ma 100% nõus.
sauga näitas sõiduoskuste poolelt ka seda et aeglasem 2,5 ja kiirem 2,0 156 olid enam vähem samas augus...
ennast ma ei pea tippsõitjaks... aga vahel ikka ju on tunne, et...
juba esimesse teravasse kurvi sisenedes oleks vaja jäigemat alust
teise ringi alguseks tõhusamaid pidureid
ja kahe kurvi vahel hoo ülesse saamiseks rohkem kW
sauga näitas sõiduoskuste poolelt ka seda et aeglasem 2,5 ja kiirem 2,0 156 olid enam vähem samas augus...
ennast ma ei pea tippsõitjaks... aga vahel ikka ju on tunne, et...
juba esimesse teravasse kurvi sisenedes oleks vaja jäigemat alust
teise ringi alguseks tõhusamaid pidureid
ja kahe kurvi vahel hoo ülesse saamiseks rohkem kW
Alfa mootori kaasaaitamine?
#83KW on vaid osa sellest, mida kiirenduseks/kiiruseks vaja läheb)
teine osa on mass... mida kergem auto, seda vähem on ühel kW vaja vaeva näha sama kehtib muuseas ka pidurite kohta... 1,5T sõiduki pidurid 1T kaalu juures kestavad kauem ja pidurdavad samuti paremini (kuna ei pidurdata maha mitte kiirust vaid massi, mis sellel kiirusel liigub)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa mootori kaasaaitamine?
#85garreti pärlid on tasemel... kusagil peaks olema terve kogumik tema mõtteavaldustest
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa mootori kaasaaitamine?
#86aitab nõmetsemisest?
neid tuuningnippe ma olen kunagi lugenud ja irvitanud, nii, et pisarad silmis... eriti terav oli sisselaskesse semtexi herneste puistamine
Alfa mootori kaasaaitamine?
#87Oskab keegi öelda kui palju kasu saab TS mootori portimisest (eesti keeles, sisselaske ja väljalaske avade tasandamine vms.), tegemist siiski vabalthingava mootoriga, seega kui korralikult teha siis võiks päris palju juurde anda. Ning kui veel paremini hingav koonus lisada ning väljalaset korrigeerida siis tulemus oleks arvestatav? Või on kellegil vastuväiteid? Perfi osas just, portimine ise peaks nagunii midagi juurde andma, kui korralikult tehtud. Aga mõtlen just bang for buck?
Alfa mootori kaasaaitamine?
#8816V TS mootorist pigistab välja umbes 130kw selliselt, et tühikäik alles jääb... [pordid ära, korralik sisselase, väljalase, loomulikult vahetad kogu väsinud tükid välja ning tervamad nukid- suurusjärgus 30 tuh kokku, nuki ja kiibi komplekti saab autodeltast, sisselaske kombineerid ise ja väljalaske käid samuti üle]
tipp peaks olema umbes 170 ringi kuid siis enam ülevaatusele asja pole [ja kui väga palju raha on, siis saab ka rohkem... üheks sõiduks]
tipp peaks olema umbes 170 ringi kuid siis enam ülevaatusele asja pole [ja kui väga palju raha on, siis saab ka rohkem... üheks sõiduks]
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa mootori kaasaaitamine?
#89Miks ülevaatuselt läbi ei saa? Portimine ju ainult parandab õhu liikumist...
Alfa mootori kaasaaitamine?
#90ma rääkisin esimeses pooles nukkidest, ecu-st jms ning teises pooles ülevaatusest ja 170kw-ni aitamisest
vabalthingavate mootorite puhul annab portimine tuntavalt suure kasvu, kui tegu on deforsseeritud vabalthingava mootoriga [deforsseerimise põhitrikk ongi õhukanalite ahendamine selliselt et sealt enam õhku läbi ei tule]
Alfa 2,0 16V on 110kw võimsusega... s.t. sisse ja väljalase on juba optimeeritud [tegemist ei ole 70-date alguse meerikamaa 8 liitrise mootoriga millel on kaaned 100kw mitteületamiseks tina täis valatud ] - kui viimase lihvi servadele annad, siis ehk õnnestub 1-2 hj juurde saada
vabalthingavate mootorite puhul annab portimine tuntavalt suure kasvu, kui tegu on deforsseeritud vabalthingava mootoriga [deforsseerimise põhitrikk ongi õhukanalite ahendamine selliselt et sealt enam õhku läbi ei tule]
Alfa 2,0 16V on 110kw võimsusega... s.t. sisse ja väljalase on juba optimeeritud [tegemist ei ole 70-date alguse meerikamaa 8 liitrise mootoriga millel on kaaned 100kw mitteületamiseks tina täis valatud ] - kui viimase lihvi servadele annad, siis ehk õnnestub 1-2 hj juurde saada
Tegelikult ma olen normaalne....