Alfa mootori kaasaaitamine?

#92
On siis Alfade sisselase ja väljalase nii tasemel, et õhk liigub maximaalse optimeeritusega? Juhtusin vaatama motors.24
VW Passati tuunimise videot, seal tehti sellele 2.0L mootorile portimine, ei olnud tegemist 70 aastate masinaga :p
Ja saadi üle 20Hp juurde ;)

Alfa mootori kaasaaitamine?

#93
:icon_hi:

3,0 juures vaheta sisselasketorud ära :mrgreen: [24V pidavat saama 20 nagu maast juurde-> iseenesest 24V näol tõepoolest tegu deforsseeritud mootoriga :wink: ]

ainult lihvimisega passatile 20hj juurde... või tuli koonus jms samuti kaasa?
millegipärast kahtlustan, et seal oli tegu 8V mootoriga ning see tähendaks siis kokku peaaegu 100kW :icon_thumbup:

või siis teine variant (tõenäolisem), et mõõdeti dünol kunagi 85kw arendanud mootorist 70kw ja siis peale põhjalikku remonti [mis jäeti targu mainimata, kui antud kontekstis mitteoluline fakt] ja portimist saadi dünol 90kW ringi :mrgreen:

ja nüüd on kõik veendunud, et puhtalt sisse ja väljalaske lihvimisega


ts@ 2,0 8V ja 106kW [mootor põhimõtteliselt aastast 1954 :mrgreen: ]
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa mootori kaasaaitamine?

#94
Ma arvan, et koonus tuli kindlasti juurde. Seal mõõdeti seda portimise effektiivsust mingi puhumisaparaadiga, mis mõõdab ploki teoreetilist läbilaset, tehti katsed enne ja peale portimist. Muidugi teoreetilisega on näidud kindlasti paremad kui reaalselt.
Enne:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... etood.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Portimine:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... imine.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... e+osa.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Pärast:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... umine.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Dyno peal:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Vanak ... tmine.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Peale Dyno video vaatamist siis selgus, et reaalselt saadi 10HP juurde, suht lahja kütteseguga. Ehk õhuvoolavus paranes niipalju, et lõi segu suhted sassi.

Alfa mootori kaasaaitamine?

#96
:icon_hi:

VW 8 klapilisest mootorist 10hj koos portimise ja koonusega võib suht reaalne olla... samas võib olla ka reaalne vaid koonusega 6 hj saada...

teoreetilise puhumise 20hj-ga ei ole muidugi suurt midagi peale hakata [teoreetiliselt on ju ka seesama 170kW mootor samale põhjale ehitatud]

ehk siis kui tahad kindla peale välja minna, siis mootorile kerge remont, uued nukid, uus ecu (autodeltal on suisa veebipoes komplekt olemas... 1000 naela maksab), uus sisselase (võid ka portida) ning leevendad veidi ka väljalaset :wink: raha läheb aga... kui juba siis juba
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa mootori kaasaaitamine?

#99
Lihtsat küsin, KAS on mõtet oma vabalthingavale igapäevaratsule kilowatte juurde tuunida orienteeruva hinnaga 1000.-kr / 1kW (selleks et hiljem neid lisakilowatte üritada nautida valgusfoori reissingul ja töölkäimiseks).
:icon_think:

Ja no samas muidugi vaadakem tagasi - teema köeb juba aastaid aga keegi pole seni isegi 1 kw juurde omale tuuninud tõestatult.

Alfa mootori kaasaaitamine?

#100
E.T. kirjutas:Lihtsat küsin, KAS on mõtet oma vabalthingavale igapäevaratsule kilowatte juurde tuunida orienteeruva hinnaga 1000.-kr / 1kW (selleks et hiljem neid lisakilowatte üritada nautida valgusfoori reissingul ja töölkäimiseks).
:icon_think:

Ja no samas muidugi vaadakem tagasi - teema köeb juba aastaid aga keegi pole seni isegi 1 kw juurde omale tuuninud tõestatult.
Lühidalt öelduna..... EI!

Isiklikult samuti ei näe väga olulist mõtet maksta 10k eek, selleks et saada autole juurde 10kW, mille lisanudmisest ilmselt niikuinii tagumikudünoga aru ei saa. :grandpa:
Pigem panna see raha vedrustusse või piduritesse ja rinkal on kohe vahvam sõita :twisted:
Turbineeritud autod on muidugi natukene teine teema.... seal tulevad need hobused vähe odavama hinnaga kätte.... vähemalt alguses.

Alfa mootori kaasaaitamine?

#102
E.T. kirjutas:Lihtsat küsin, KAS on mõtet oma vabalthingavale igapäevaratsule kilowatte juurde tuunida orienteeruva hinnaga 1000.-kr / 1kW (selleks et hiljem neid lisakilowatte üritada nautida valgusfoori reissingul ja töölkäimiseks).
:icon_think:
:icon_think:

ma arvan, et sellel ongi see ~1000.- per kw põhjus :roll: [tegelikult ju alla +20kw ei ole põhjust pingutada]

lihtne loogika ütleb, et vabalthingavat mootorit kaasaaidata on mõtet vaid siis, kui ka kogu ülejäänud mudru (pidurid, jõuülekanne jne] kaasa aidata... SEEGA :roll: oleks võimsama auto ostmine palju odavam ja kindlam :wink:
E.T. kirjutas:Ja no samas muidugi vaadakem tagasi - teema köeb juba aastaid aga keegi pole seni isegi 1 kw juurde omale tuuninud tõestatult.
:roll: ma arvan, et selleks peaks üks ürgne GTV korraks pinki astuma 8)

aga samas_> siin ju ongi selline oleKS teeKS ja tahaKS värk :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....