166 ei käivitu - immo?

#1
Kuna remondimanuaalidega on nagu on siis küsin enne kui Itaalia Autosse viin:



Peale kerget avariid ja sellejärgset pikka tühja akuga seismist ei lähe käima. Kesklukku ka ei ava. Võtit keerates lähevad kõik tuled armatuuris põlema k.a. kollane võtmekujuline tuluke.



ICS koodiga läheb raadio tööle.



Ise kahtlustan "inertia fuel cutoff switch-i", mis sellel autol peaks olema aga kus?

Edasi, äkki võtme patarei on tühi - miks kekslukku ka ei ava?

Mingi variant mida Itaalia Auto omad telefonis arvasid, et äkki on vaja võtit uuesti ajule "tutvustada"?

166 ei käivitu - immo?

#2
Võtme patareid võid kas või profilaktikaks ära vahetada, kui on täitsa tühi, siis vajutades nupude peale tuluke võtme peal ei vilgu. Aga immo võib tõesti probleemiks olla. Endal kui paned uksed kinni ja kohe lahti tihti peale ajud lähväd sassi, auto ei käivitu, sireen hakkab lõugama... Peab välja ronima, uksed kinni panema, oodata, kuna suunatuled ära vilguvad ja siis võib juba uksed lahti teha.

166 ei käivitu - immo?

#3
:cry:



tuhi aku+ master võtme või koodi puudumine = väga paha



nimelt siis ARCode peale katkestust tahab master võtit saada. Kui seda ei tule (ehk siis kui sul seda kaasas polnud), siis lülitatakse pihustid välja.



Tutvustada on võtit võimalik vaid masterit või AR spetsaaparatuuri kasutades. Hauever... Kui praegu viid selle sinna tuvastamsieks, siis hakkad iga kord faktos-auseris käima, kui akuklemm maas on (aku tühi või remont vms)



Pigem otsi eelmine omanik üles ja nõuta talt master või siis peksa esindust niikaua, kuna kas Masteri või vähemalt koodi saad.



kui kumbagi ei tule ning midagi asjalikku ei leia, siis on hea lihtne variant pöörduda kuhugi, kus on keegi, kellel on juhuslikult mõni code plokk koos masteriga üle (Jano nt)



Kuna 166-l on peal ka "vargalukk", mis pumba katkestab, siis võib olla ka see aktiveerunud... patareid võid muidugi ära vahetada.



Edu ! :wink:



P.S. mis aasta mudel ning millise mootoriga Sul on?
Tegelikult ma olen normaalne....

166 ei käivitu - immo?

#4
2002 aaasta 166 3.0 on auto.

Loodetavasti on seal see võtme kood olemas, nädalavahetusel saab asja täpsemalt uurida. Võtmeid on autol 2 tk, kumb see master võti on - ei tea, mingi kolmas veel? Auto on 3 kuud seisnud, sellest teadmata aeg tühja akuga. Kasutajajuhendid on kõik toredad itaaliakeelsed brošüürikesed, millest suurt mõmmigi aru ei saaa aga äkki tehnilise terminoloogia baasil kuidagi arvab ära mida ja mis järjekorras teha tuleb.

166 ei käivitu - immo?

#6
tavavõtmed on ovaalsed punase peaga :roll:



Master on kas lapiku peaga või siis pika pruuniga. Kindlasti peab master lahti käima :wink:



:roll: ega sa juhuslikult ei saanud kaasa SatNav koodi too on muuseas ISC-ist erinev... ja peaks sellel peal olema?



pumba massi katkesti peaks asuma Sul kas juhiistme all või siis kõrvalistuja jalge juures (loogika järgi vähemalt)



Reeglina peaksid sinna juhikohalt ulatama, seega istu ja otsi :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

166 ei käivitu - immo?

#8
kui master puudu aga immo kood olemas, siis saad vähemalt käima ta :wink:



ehk siis süüde sisse-> lock ja inj tuluke jäävad põlema. vajutus gaasipedaalile ning sissepritsetuluke kustub. siis lased pedaali lahti ning tuluke hakkab vilkuma oodates viiekohalist koodi



Loed vilgutused üle, kui jõuab esimese numbrini, siis vajuta gaas põhja-> tuli peaks põlema jääma umbes 4ks sekundiks... sama protseduuri kordad, kuniks kõik 5 numbrit sisestatud on... code tuluke peaks kustuma ja auto ilusti käivituma 8)



kui tuluke liiga kiirelt vilkuma hakkab oled kuskil vea teinud ja pead uuesti alustama



Probleemseim osa-> õpi see kood pähe, kuna seda läheb Sul vaja niikaua, kuni Masteri leiad :P



Edu!
Tegelikult ma olen normaalne....

166 ei käivitu - immo?

#9
Üks samm edasi ja kaks sammu tagasi on tänase remondipäeva kokuvõte.



Ühesõnaga pärast kapotialuses kaitsmeplokis toimunud põlengu tagajärgede likvideerimist olen siis niikaugel, et auto teeb puldist uksi lahti-kinni aga süüte sissekeeramisel starterit andes ei juhtu midagi. Ehk sisi keeran süüte sisse, kõik tuled süttivad ja osad kustuvad, bensiinipump hakkab tööle ja jääb siis ooteasendisse aga starterit andes on vaikus



Armatuuris jäävad põlema kollane mootori kujutis, õlirõhu tuli, (käsi?)piduri tuli, stabiilsuskontrolli (?) ja ABS tuli.



Kontrollisin kõiki kaitsmeid - terved. Kahjuks ei tea starteri relee asukohta, peab altavistast uurima kuidas starter itaalia keeles on :P



Homme jätkame diagnostikat.

166 ei käivitu - immo?

#10
starteril peaks ainsa asjana olema tõmberelee (kaitset ei ole! see on peamine põhjus, miks startereid sisse kärsatatakse)... KUID see võib Sul käia üle immo samamoodi



siiski :roll: ABS ja VDC peavad kustuma isegi anduri vea puhul hakkavad need tööle alles peale umbes 20km/h kiiruse saavitamist :!: pakuks, et kuskil on veel mingi segadus alles...



Huvi pärast vaata, ega juhuslikult ükski tuluke kuskil vilkuma ei jää...



Kui mootorituluke põleb, siis võib see muidugi tähendada ka seda, et kuskil on elutähtis andur puudu (kuna Sa pole teda ju käima saanudki veel) ning seetõttu ei anta ka starterile pinget peale



ehk siis kontrolli nukaandurit :roll: see on ainus, mille puudumisel ei tee auto piuksugi :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

166 ei käivitu - immo?

#11
ts wrote: pakuks, et kuskil on veel mingi segadus alles...
Tõenäoliselt jah... kaitsmepesa all olid juhtmed kokku sulanud, kuid läbi oli põlenud vaid 1 karv ehk siis suht suure tõenäosusega sai seal kõik õigesti. mõtlesin tükk aega kas see põleng on põhjus või tagajärg - kui tagajärg siis võib kuskil veel üllatus oodata.

Sellest ma ei saa aru - müügiplatsil proovides kohe kindlasti põles see võtmega tuluke aga nüüd ei põle. Huvitav kas ta peab korraks süttima süüdet keerates? Midagi vilkuma ei jää. Kui süüde sees parkingu pealt käigukang ära liigutada hakkab mingi piiksutaja undama ..

166 ei käivitu - immo?

#12
jah see tuluke peab põlema umbes pool sekundit. Sele ajaga siis antakse transponderi info ajusse edasi.



Soovitaks katsetada seda pedaalivärki, mis pakkusin... Juhul KUI pika gaasipedaalivajutusega mootorituluke ei kustu on ilmselt siiski suur segadus alles...



Kui korraks kustub ja vilkuma hakkab, siis võta armatuur lahti ning vaheta immo tulukese pirn ära :lol:



käigukasti piuksumine võib olla samuti immost tingitud :roll:



BTW -> Kui salongi plokis midagi kärsanud oli, siis vaata igaks juhuks üle ka mootoripoole releed ning kinldasti ka ABS ploki ühendused... võibolla on ka teisel pool midagi kokku sulanud



Edu! (seda läheb vaja) 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

166 ei käivitu - immo?

#13
Ei, sulanud olid kapotialuses plokis bensiinipumba- ja süütereleed. Seal oli ka mingi imelik hargnemine, mis võis olla kellegi püüe bensiinipumba relee otse süüte pealt ühendada... igatahes oli see plokk lahti käinud kuna ei olnud õigete poltidega kinni.

Kahjuks ei leidnud veel seda va "inertia" lülitit. Jätkame homme otsinguid :)