On kellelgi sellise asjaga kogemusi? http://www.squadra-tuning.com/English/E ... _romeo.htm
Tulemus tundub täiesti muljetavaldav.
Alfa Romeo kiibituuning.
#2kogemusi kahjuks ei ole aga huvi on
teoorias peaks vabalthingava chiptuning
mõttetu olema aga mine sa tea. samas
olen mõelnud ka turbo pealearetamisest.
teoorias peaks vabalthingava chiptuning
mõttetu olema aga mine sa tea. samas
olen mõelnud ka turbo pealearetamisest.
Alfa Romeo kiibituuning.
#3Vabalthingava kiibituuning
ei ole nagu eriti usku sellesse- kuna mootor on siiski ette nähtud töötamaks vähendatud võimsusega reziimis, kui maksimum, siis ainult kiip ei tohiks kah suurt vahet teha (vabalthingava puhul siis- turbiin+kiip on juba natuke teine teema vähemalt ütleb nii VAG traktrorikogemus- eeldan, et sama kehtib ka bensiinivilede kohta)
kui hirmusti samast mootorist rohkem tahad saada, siis on ostarbekas kogu toitesüsteem ringi ehitada (suuremad pihustid, suurema läbimõõduga õhuvõtutoru, seejärel suurema auto aju ning peotäis andureid jne)
kindel kasu on loomulikult toitesüsteemi ümberehituse eel/järel mootori puurimisest, kuid 1,7-t vist enam eriti ei puuri eriti kuhugi.
mis turbiinidesse puutub, siis seal peitub tõesti hämmastava jõus kasvu saladus, kuid seda tuleb väga põhjalikult kaaluda/arvutada, et ei tekiks olukorda, kus saavutad peaaegu sama võimsuse, mis autol oli enne surveastme langetamist.
näiteks 405 pesgoti 2,0 turbo on pehmelt öeldes mõttetu, olgugi, et tehasest tulnud (irw@108kW 2,0 turbost)
seega soovitus Apache´le- kui tahad turbiiniga mootorit, siis osta omale turbiiniga mootor AR omab näiteks sellist suurepärast mootorit nagu 64102 (2,0 V6 TB 148kW ning 281nm ning on imehästi kiibitav )
ei ole nagu eriti usku sellesse- kuna mootor on siiski ette nähtud töötamaks vähendatud võimsusega reziimis, kui maksimum, siis ainult kiip ei tohiks kah suurt vahet teha (vabalthingava puhul siis- turbiin+kiip on juba natuke teine teema vähemalt ütleb nii VAG traktrorikogemus- eeldan, et sama kehtib ka bensiinivilede kohta)
kui hirmusti samast mootorist rohkem tahad saada, siis on ostarbekas kogu toitesüsteem ringi ehitada (suuremad pihustid, suurema läbimõõduga õhuvõtutoru, seejärel suurema auto aju ning peotäis andureid jne)
kindel kasu on loomulikult toitesüsteemi ümberehituse eel/järel mootori puurimisest, kuid 1,7-t vist enam eriti ei puuri eriti kuhugi.
mis turbiinidesse puutub, siis seal peitub tõesti hämmastava jõus kasvu saladus, kuid seda tuleb väga põhjalikult kaaluda/arvutada, et ei tekiks olukorda, kus saavutad peaaegu sama võimsuse, mis autol oli enne surveastme langetamist.
näiteks 405 pesgoti 2,0 turbo on pehmelt öeldes mõttetu, olgugi, et tehasest tulnud (irw@108kW 2,0 turbost)
seega soovitus Apache´le- kui tahad turbiiniga mootorit, siis osta omale turbiiniga mootor AR omab näiteks sellist suurepärast mootorit nagu 64102 (2,0 V6 TB 148kW ning 281nm ning on imehästi kiibitav )
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo kiibituuning.
#4Jaah.. a fööni paigaldamine on kallis ja omamoodi raketiteadus. Tahaks odavat jõudu just madalale pöördele. Et 2000rpm-iga oleks natuke parem minek. Just linnasõiduks.
Alfa Romeo kiibituuning.
#5ts@kasutab väikestel kiirustel suurema jõu saamiseks palju lihtsamat ja odavamat varianti- madalam käik
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo kiibituuning.
#6to Apache
aga ehk siiski (kui raha ja tahtmist on )
asja nimi siis Novitec 2.0 16V 160kW ning 332Nm 156 viiakse sellise asja abiga siis 0-100 ~6 sekundiga ning lubatav tippkiirus 244km/h
baasmootorina arvestatakse 2,0 114kW 16V (mis sul vist ongi)
hinnas on siis kogu ehituseks vajalik (koos ehitusega )
hind on muidugi natuke mmmm.... hinnaline 4 950.- EUR-i
kui 400 euri säästa, siis saaks 153 kW arendava kompressori samalt tootjalt (seda on mõnevõrra lihtsam monteerida)
kahjuks jah tuleb sel juhul leida veel mõned kopikad siduri jaoks
aga ehk siiski (kui raha ja tahtmist on )
asja nimi siis Novitec 2.0 16V 160kW ning 332Nm 156 viiakse sellise asja abiga siis 0-100 ~6 sekundiga ning lubatav tippkiirus 244km/h
baasmootorina arvestatakse 2,0 114kW 16V (mis sul vist ongi)
hinnas on siis kogu ehituseks vajalik (koos ehitusega )
hind on muidugi natuke mmmm.... hinnaline 4 950.- EUR-i
kui 400 euri säästa, siis saaks 153 kW arendava kompressori samalt tootjalt (seda on mõnevõrra lihtsam monteerida)
kahjuks jah tuleb sel juhul leida veel mõned kopikad siduri jaoks
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo kiibituuning.
#7kui lihtsaid põhitõdesid järgida pole vabalthingava turbostamine mingi eriline raketiteadus. raha muidu läheb nagu iga asjaga. veidi rohkem infi sellise asja kohta http://www.turboclub.ee
Brera 3.6 Q4
Alfa Romeo kiibituuning.
#8see kisub kalliks vist, siis vist parem praegune masin mahats kirjutas:seega soovitus Apache´le- kui tahad turbiiniga mootorit, siis osta omale turbiiniga mootor AR omab näiteks sellist suurepärast mootorit nagu 64102 (2,0 V6 TB 148kW ning 281nm ning on imehästi kiibitav )
müüa ja 2.5 V6 mootoriga 156 juba vaadata
selle variandi otsa olen ka komistanud, jääb siiski ka liiga hinnaliseksts kirjutas:to Apache
aga ehk siiski (kui raha ja tahtmist on )
asja nimi siis Novitec 2.0 16V 160kW ning 332Nm 156 viiakse sellise asja abiga siis 0-100 ~6 sekundiga ning lubatav tippkiirus 244km/h
baasmootorina arvestatakse 2,0 114kW 16V (mis sul vist ongi)
hinnas on siis kogu ehituseks vajalik (koos ehitusega )
hind on muidugi natuke mmmm.... hinnaline 4 950.- EUR-i
kui 400 euri säästa, siis saaks 153 kW arendava kompressori samalt tootjalt (seda on mõnevõrra lihtsam monteerida)
kahjuks jah tuleb sel juhul leida veel mõned kopikad siduri jaoks
põhimõtteliselt midagi väga ulmelist ei tahakski nagu välja pigistada
praegusest mootorist - 160kW oleks tegelikult täiesti piisav.
ragz kirjutas:kui lihtsaid põhitõdesid järgida pole vabalthingava turbostamine mingi eriline raketiteadus. raha muidu läheb nagu iga asjaga. veidi rohkem infi sellise asja kohta www.turboclub.ee
uurin siis ragzi väljapakutud varianti ka veidi. siit-sealt olen kuulnud et
üpris väikeste kuludega on turboid peale aretatud (Alfa puhul võib
selle muidugi ilmselt välistada ).
Alfa Romeo kiibituuning.
#9ise teha on ikka ise teha
ragzi väljapakutud variant eeldabki seda, et sul on garaaz, piisavalt aega ja tahtmist ning teadmist.
samas jälle kiire arvutus näitab, et ega seegi vist oluliselt odavam ei tule (uued pihustid, uus kollektor, intercooler, kolvid ja co; lisaks veel "nipet näpet" juhtelektroonikast ning ei tasu unustada asjaolu, et sul ilutseb mootoril kirjake TS- seega võib minna natuke raskeks kiibi leidmine )
seega kokkuvõtteks- osta omale parem isend, mis on varustet vabalthingava 2,5 V6 või veelgi parem vägagi vabalt hingava 3,2l V6-ga
ragzi väljapakutud variant eeldabki seda, et sul on garaaz, piisavalt aega ja tahtmist ning teadmist.
samas jälle kiire arvutus näitab, et ega seegi vist oluliselt odavam ei tule (uued pihustid, uus kollektor, intercooler, kolvid ja co; lisaks veel "nipet näpet" juhtelektroonikast ning ei tasu unustada asjaolu, et sul ilutseb mootoril kirjake TS- seega võib minna natuke raskeks kiibi leidmine )
seega kokkuvõtteks- osta omale parem isend, mis on varustet vabalthingava 2,5 V6 või veelgi parem vägagi vabalt hingava 3,2l V6-ga
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo kiibituuning.
#10squadrachip - proovitud. täitsa abiks, jah ei asenda turbot ega kuuptolle. Spideri 2l mootor hakkas oluliselt reipamalt käima. Just altotsast on vahe tunad ja ka kogu pööretevahemikus on vedu parem. Niiet mina olen rahul
Alfa Romeo kiibituuning.
#11kas sellise asjaga on keegi kokku puutunud? Suht pikk ja ülimagus jutt , aga huvitav kas töötab ka http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... :IT&ih=004
Alfa Romeo kiibituuning.
#12gtvle chiptuning maksab 6000 eeku ja annab juurde 30 kw ehk siis mingi 180 kw
Alfa Romeo kiibituuning.
#13janes, kus spideri pildid on?
pajata lähemalt sellest, ma pole kohand veel vastavat teemat ...kiibitsemisest võid ka lähemalt rääkida, kas oli kohe küljes, või hiljem paigaldatud või mis või kus, täitsa huvitav ...ja kuskohast siis spiderimõte tekkis ja kuidas soetasid... oi mul on pikk nina
pajata lähemalt sellest, ma pole kohand veel vastavat teemat ...kiibitsemisest võid ka lähemalt rääkida, kas oli kohe küljes, või hiljem paigaldatud või mis või kus, täitsa huvitav ...ja kuskohast siis spiderimõte tekkis ja kuidas soetasid... oi mul on pikk nina