Alfa Romeo kiibituuning.

#3
Vabalthingava kiibituuning :?



ei ole nagu eriti usku sellesse- kuna mootor on siiski ette nähtud töötamaks vähendatud võimsusega reziimis, kui maksimum, siis ainult kiip ei tohiks kah suurt vahet teha (vabalthingava puhul siis- turbiin+kiip on juba natuke teine teema 8) vähemalt ütleb nii VAG traktrorikogemus- eeldan, et sama kehtib ka bensiinivilede kohta)



kui hirmusti samast mootorist rohkem tahad saada, siis on ostarbekas kogu toitesüsteem ringi ehitada (suuremad pihustid, suurema läbimõõduga õhuvõtutoru, seejärel suurema auto aju ning peotäis andureid jne)

kindel kasu on loomulikult toitesüsteemi ümberehituse eel/järel mootori puurimisest, kuid 1,7-t vist enam eriti ei puuri eriti kuhugi.



mis turbiinidesse puutub, siis seal peitub tõesti hämmastava jõus kasvu saladus, kuid seda tuleb väga põhjalikult kaaluda/arvutada, et ei tekiks olukorda, kus saavutad peaaegu sama võimsuse, mis autol oli enne surveastme langetamist.

näiteks 405 pesgoti 2,0 turbo on pehmelt öeldes mõttetu, olgugi, et tehasest tulnud (irw@108kW 2,0 turbost)



seega soovitus Apache´le- kui tahad turbiiniga mootorit, siis osta omale turbiiniga mootor :-) AR omab näiteks sellist suurepärast mootorit nagu 64102 (2,0 V6 TB 148kW ning 281nm ning on imehästi kiibitav :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo kiibituuning.

#6
to Apache



aga ehk siiski (kui raha ja tahtmist on 8) )


Pilt


asja nimi siis Novitec 2.0 16V 8) 160kW ning 332Nm :arrow: 156 viiakse sellise asja abiga siis 0-100 ~6 sekundiga ning lubatav tippkiirus 244km/h



baasmootorina arvestatakse 2,0 114kW 16V (mis sul vist ongi)



hinnas on siis kogu ehituseks vajalik (koos ehitusega 8) )



hind on muidugi natuke :roll: mmmm.... hinnaline :lol: 4 950.- EUR-i



kui 400 euri säästa, siis saaks 153 kW arendava kompressori samalt tootjalt (seda on mõnevõrra lihtsam monteerida)



kahjuks jah tuleb sel juhul leida veel mõned kopikad siduri jaoks :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo kiibituuning.

#8
ts kirjutas:seega soovitus Apache´le- kui tahad turbiiniga mootorit, siis osta omale turbiiniga mootor AR omab näiteks sellist suurepärast mootorit nagu 64102 (2,0 V6 TB 148kW ning 281nm ning on imehästi kiibitav )
see kisub kalliks vist, siis vist parem praegune masin maha
müüa ja 2.5 V6 mootoriga 156 juba vaadata ;)
ts kirjutas:to Apache

aga ehk siiski (kui raha ja tahtmist on 8) )

asja nimi siis Novitec 2.0 16V 8) 160kW ning 332Nm :arrow: 156 viiakse sellise asja abiga siis 0-100 ~6 sekundiga ning lubatav tippkiirus 244km/h

baasmootorina arvestatakse 2,0 114kW 16V (mis sul vist ongi)

hinnas on siis kogu ehituseks vajalik (koos ehitusega 8) )

hind on muidugi natuke :roll: mmmm.... hinnaline :lol: 4 950.- EUR-i

kui 400 euri säästa, siis saaks 153 kW arendava kompressori samalt tootjalt (seda on mõnevõrra lihtsam monteerida)

kahjuks jah tuleb sel juhul leida veel mõned kopikad siduri jaoks :)
selle variandi otsa olen ka komistanud, jääb siiski ka liiga hinnaliseks ;)

põhimõtteliselt midagi väga ulmelist ei tahakski nagu välja pigistada
praegusest mootorist - 160kW oleks tegelikult täiesti piisav. :P

ragz kirjutas:kui lihtsaid põhitõdesid järgida pole vabalthingava turbostamine mingi eriline raketiteadus. raha muidu läheb nagu iga asjaga. veidi rohkem infi sellise asja kohta www.turboclub.ee


uurin siis ragzi väljapakutud varianti ka veidi. siit-sealt olen kuulnud et

üpris väikeste kuludega on turboid peale aretatud (Alfa puhul võib

selle muidugi ilmselt välistada :D).

Alfa Romeo kiibituuning.

#9
ise teha on ikka ise teha :lol:



ragzi väljapakutud variant eeldabki seda, et sul on garaaz, piisavalt aega ja tahtmist ning teadmist.



samas jälle kiire arvutus näitab, et ega seegi vist oluliselt odavam ei tule (uued pihustid, uus kollektor, intercooler, kolvid ja co; lisaks veel "nipet näpet" juhtelektroonikast ning ei tasu unustada asjaolu, et sul ilutseb mootoril kirjake TS- seega võib minna natuke raskeks kiibi leidmine :? )



seega kokkuvõtteks- osta omale parem isend, mis on varustet vabalthingava 2,5 V6 või veelgi parem vägagi vabalt hingava 3,2l V6-ga :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo kiibituuning.

#13
janes, kus spideri pildid on? :D

pajata lähemalt sellest, ma pole kohand veel vastavat teemat :) ...kiibitsemisest võid ka lähemalt rääkida, kas oli kohe küljes, või hiljem paigaldatud või mis või kus, täitsa huvitav :wink: ...ja kuskohast siis spiderimõte tekkis ja kuidas soetasid... oi mul on pikk nina :lol: