4. leht 6-st

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 12 Sept 2013, 13:29
Postitas metz
Helisüsteemi paigaldamisel tuli kõvasti järelandmisi teha, GTV pole just suurem asi ruumi poolest ksu mida ehitada. Aga süsteem sai kokkuvõttes hea: Ustesse Morel Tempo 6 ja pagassi Hertz EBX F25.5 300W passiivsubwoofer. Igatahes sumpsimõlinast käib üle :)

Aga nüüd hakkas kummitama probleem siduripedaaliga: Ei tule päris üles, mingi paar cm jääb puudu ja siis hetkega tuleb nõks üles. Muidu tundub toimima. Ons kellelgi veel ette tulnud midagi sellist? Peasilinder? Vedelik on kenasti olemas.

edit:

probleemiks oli siduri pedaali puks, mis oli oma elu lõpul. Aitas uue treimine ja sõit läks edasi.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 12 Sept 2013, 14:04
Postitas ts
:hi:

on ette tulnud (küll mitte GTV-ga aga mõte sama)

Määri pedaali vedru ja liikumispinnad ära (valge määrdega, vasemäärdega, hülgerasvaga või kui soovid, siis nugise verega)- probleem on selles, et pedaal ei liigu üle esimese nõksu korralikult (ja kui vedru on liiga kuiv, siis võtab sel veidi aega, et nõksuga tagasi tulla).

Silinder ise lükkab pedaali tagasi sellele maale, kust vedru "üle võtab"

:hi:

EDIT: kuna vedru on GTV-l pedaali peal sõltumatuna, siis võiks üle vaadata, et ega see natuke nihkes pole (mäletan, et selle paigaldamine ei olnud teps mitte lihtne :mrgreen: ma arvan, et kui pedaal küljes on, siis saab see veel toredam olema)

EDIT2: hea mugav on seda teha siis, kui Sul istmed väljas on (vastasel juhul ei pääse Sa kuidagi ligi kõigile liikuvatele osadele-> proovitud)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 12 Sept 2013, 14:31
Postitas metz
kui vedrus jõudu vähe, siis vist see autoga ringi veeremisse väga kriipsu kohe peale ei tõmba? Esimesel võiamlusel tuleb aga asi üle vaadata. Alfistiman lubas sellega aidata :)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 13 Sept 2013, 08:13
Postitas ts
seda kindlasti mitte - lihtsalt see plõnn, mis pedaali tagastamisel kuuldub jääb häirima natuke (kuna tegemist on viimase otsaga, siis ei jäta see ka sidurit libisema)

Seda, et vedrul jõudu pole ei tahaks hästi uskuda (pigem on see paigast ära)- kui viskad auto kõrvale pikali (või keerutad end kuidagi tagurpidi vms- GTV on ju meeletult kõrge auto, et pedaale näha) ja vaatad/kompad siduripedaali kõrval asuvat roolikinnitust (see metall-latistik, mille küljes pedaalid on), siis näeb seda vedrut üpris hästi (saad esmase kontrolli teha).

sõitmise oht on selles, et juhul kui see on seal väga viltu ja peaks sealt minema lendama :mrgreen: siis on sidurdamine pehmeltöeldes... väga huvitav :shifty:

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 15 Sept 2013, 11:50
Postitas V30GTV
Nice GTV, Like the exhaust. I just joined the club, where would you recommend the best Garage to service and maintain my Alfa GTV 6 anyone ?

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 16 Sept 2013, 14:35
Postitas metz
Wellcome! I have most problems solved by club member alfistiman. Including cambelt and other difficult stuff. But you can try "TRK" workshop http://www.trk.ee/index.php/category/autoremont or local Alfa Romeo dealer Pilot Motors http://pilotmotors.ee/contact.php

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 08 Okt 2013, 21:04
Postitas metz
Brembo! +2kw
Pilt
Pilt
Pilt
Et näpud sahtli vahele ei jääks...
Pilt

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 06 Nov 2013, 14:56
Postitas metz
Ilmad olid ilusad, oli ka ilus sõita. Ilmad lähevad vihmaseks ja niiskeks, ja aku sellepeale tühjaks. Ehk siis aku tühjenemise probleem on tagasi. Kas tõesti on vaja massilüliti vahele panna. Parem ooleks siiski leida niiskuse käes vooluall olev tarbija.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 09 Jaan 2014, 17:10
Postitas Alfa Romeo 33
metz kirjutas:Ilmad olid ilusad, oli ka ilus sõita. Ilmad lähevad vihmaseks ja niiskeks, ja aku sellepeale tühjaks. Ehk siis aku tühjenemise probleem on tagasi. Kas tõesti on vaja massilüliti vahele panna. Parem ooleks siiski leida niiskuse käes vooluall olev tarbija.
Parem oleks ikka vooluall olev tarbija üles leida, mis niiskuse käes on, sest minuteada aju omavatel masinatel ei ole soovituslik masslülitit vahele panna, kuna pidi aju ära rikkuma, sest aju tahab pidevat voolu saada.
Edu!

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 13 Jaan 2014, 10:45
Postitas metz
Probleem oli siiski põlema ununenud salongivalgustis, kuna nüüd isegi jahedaga probleemi ei esine. Vahepeal sai lisatud ka puhta kullaga kaetud akuklemmid. Aju võib ju sassi ajada see massilüliti, aga ma kahtlen, et sellel autol üldse üle poole aru on. Nagu tema omanikul, kes mõtleb veel tänagi aknast välja vaadates, kas GTV hooaeg on ikka läbi. Seni oli igapäevaselt väga noobel tööl käia. Kui muidu auto tähelepanu ei tõmba, siis kolm numbrit suuremad talverehvid kraabivad vastu logarit parklasse keerates, ning tähelepanu on garanteeritud. Samas lumega on esiveolisel need hobused hirnuma lasta liiga lihtne ning töötulemit sellest ei ole. Palju kisa, väha villa, nagu öeldakse.

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 10 Mär 2014, 10:13
Postitas metz
Pilt
Raadiomast - nüüd kuuleb ka soome raadiot :)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 12 Apr 2014, 00:45
Postitas metz
Hakkas nahka ajama
Pilt
Pilt
Istmeraam oligi katki
Pilt
Pilt
Täitsa mitmest kohast
Pilt
Pilt

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 12 Apr 2014, 14:45
Postitas Slicer
Ise vead nahka või lased vedada? :D

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 12 Apr 2014, 17:03
Postitas metz
Seanaha vedamises olen ma osav, aga selle töö siin jätan siiski meistri teha :)

Re: Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

Postitatud: 12 Apr 2014, 17:43
Postitas Faif
Mis hinda praegu sellise töö eest muidu küsitakse?