Alfa Romeo

#48
:lol:



teeme ise saja-kuuekümne-üheksa 8)



Kuskohast see neliukse dervaadi pilt pärit on BTW? Seda pole nagu varem näinud :?



Siiani rohkem visconti teemadel arutatakse

Pilt




Aga jah... eks nad ju lubasid 168 ja 169 eraldi mudelitena... seega on nii kupeesedaan kui sedaan asjakohased
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo

#49
derivaat tekib vist siis kui MB alfa ära ostab :lol:

samas vastav kööstöö oli mingil hetkel teema seoses tagaveo arendamisega. Vôin muidugi lampi ka panna :lol:
Viimati muutis janes, 09 Jaan 2008, 14:38, muudetud 1 kord kokku.

Alfa Romeo

#51
janes kirjutas:derivaat tekib vist siis kui MB alfa ära ostab :lol:
samas vastav kööstöö oli mingil hetkel teema seoses tagaveo arendamisega. Vôin muidugi lampi ka panna :lol:


See pilt on deriveeritud maserati quattroportest :roll:



MB ei osta kunagi Alfat (BMW on juba paar korda proovinud, samuti GM kuid itaallaste rahvuslik uhkus ei luba Maseratit, Ferrarit, Lanciat, Fiat'i ega ka Alfat kellelegi müüa) 8)



Ja MB teema oli üleval seoses Scagletti põhise maasturiga ning nelikveoga (nimelt Fiatil endal ei ole 450+BHP pargimaasturile sobivat veoskeemi, mis on aga uue G näol MB-l täiesti olemas)



Isiklik arvamus-> FERRARI EI SOBI PARKI SONKIMA... tõenäoliselt on vanameister hauas meeletu kiirusega vurrimas hetkel :cry:

Maserati või Alfa maastur oleks veel kuidagi talutav aga Ferrari :cry:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo

#54
ts kirjutas:itaallaste rahvuslik uhkus ei luba Maseratit, Ferrarit, Lanciat, Fiat'i ega ka Alfat kellelegi müüa


uhkus lubas edukalt müüa lamborghini...

lambod peale seda ei köhi enam vent seadmest nagu hiired...

on üldse kuidagi ootuspärased oma tööfunktsioonidelt.



aga hingetud... (kuigi võõrastütar on seni veel kiirem ja metsikum kui ema omad s rs ja r lapsed... - kellest s ja rs saavad m jõu käest ikka veel peksa :D)



see on vaid aja küsimus, millal keegi liitub ja mis moel ja mis pidi... (oooo oli ka kunagi mb omand ;) )



meenutuseks, et mida uuem on alfa seda enam kirutakse rasket saksapärasust... loe teemasid brera ja 159 siitsamast foorumist kasvõi...



159Q4 mulle on meeldima hakanud peale proovimist... algselt ma nutsin 156 revolutsioonilist kujunduskeelt taga... 159 tundus nagu euroremont kujunduses... aga harjub kõigega (155 on ikka ilusam) ;)



Brera tundub rohkem selline rikka meha paks paat, mis on võimas aga ka maskuliinselt raske. Kujunduskeel on ka brera puhul mul segadust tekitand kui sinna tekkis pegoolaadne klaaskatus jms elemente... no mis kuradi jura on panna maskuliinsele sportautole kasvuhoone efekt peakohale? ah? miks? aga harjub kõigega... ila tilgub ikka kui brerat näen...





OT:

(üldiselt loetakse segaabielusid muidugi eelduseks tervetele lastele... kuninglikel peredel oli sama liini sees abiellumine üsna suur riskifaktor tervisele ja soo jätkumisele - selega ma ei taha öelda et krants oleks snoobim kui tõukoer... aga vahel on nad vastupidavamad, ärgem unustagem, et tegemist on TOOTEGA.)

Alfa Romeo

#55
Saksapärasus tuli AR koridoridesse koos uue päälikuga... kes juhtumisi sinnani baieri propelleritehase koridorides patseeris...



Lamborghini ei olnud Itaalia riigi omandis... erinevalt Fiatist



koostootmisprojekte on aga FIAT Spa'l olnud juba mitmeid mitmeid aastaid... Phedra ja Elysse ning Ducato koostöös PSA tulevad esmasena pähe...



Kui Itaalia valitsus siiski otsustab kogu autotööstuse käest anda, siis läheb muidugi natuke raskeks...



KUID meenutaks Ferrari müügiprojekti, kui selle asemel, et "sõltumatu" holdingfirma vaiba asemel otsustati siiski Fiati enda vaiba kasuks (riiklik nõue BTW) ning sama lugu mõne aasta taguse GM-i kosjaplaaniga, mille tulemusena valmis siis "uus" Alfa V6 ning GM sai omale TERVELT 10% Fiati aktsiapakist loovutades enda poolt 5% (partners in crime... against AR 6C :evil: )



Seega on need itaallased nagu on ja teevad asju nagu teevad... aga kirg on selles küsimuses küll väga õige koha peal 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo

#56
äh mina ei tea...



PSA mehed mulle ei meeldi, ausalt... neil ei sünni midagi mis mu südame põksuma paneks...



Baieri meeste mõttekäik on arusaadavam... ja kui nüüd kätt südamele panna, siis mulle nad meeldivad... erinevalt mb-st ei ole nad vaid kW jahile pühendunud vaid suudavad hoida selle üsna heas tasakaalus saksapärase juhitavusega...



siiski võiks itaalia auto olla VÄIKE KERGE ja VILGAS, mitte raske, kange ja võimas...





ah mis ma siin heietan...



põrutan mõne foto parem...


Pilt

Alfa Romeo

#57
PSA flight ;)


Pilt


picture is from PSA flight 182. The 727 collided with a Cessna 172 while on final approach in San Diego, CA. You can see the impact area on the right wing. The crew put the landing gear down to try and stabilize the aircraft. You can also see that the control surfaces are fully deflected in a last attempt to regain control of the aircraft.

Alfa Romeo

#58
PSA-lt...

on ikka midagi oodata... kahjuks see vaid ootamiseks jääbki :roll:


Pilt


Baieris tehakse hääd õlut, hääd sõiduelamust iidsena mõjuvas vormis ja ideeautodena jubedusi (kuigi stiilseid jubedusi :lol: )


Pilt


aga
siiski võiks itaalia auto olla VÄIKE KERGE ja VILGAS, mitte raske, kange ja võimas...


ootame 500 abarthit :roll: uues kuues




Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo

#60
tead PSA mehed võiks oma tähed õigesse järjekorda tõsta ja avada SPA keti







kunagi, kunagi... oli pesool ka miski ideeauto... ootasin 13 aastase tahmapeana millal mudelauto sellest tuleb... ei tulnudki... idee oli nurisünnitis lihtsalt...





kunagi, kunagi oli tööautoks paar pesood... noh...

süüa sai aga kõhtu täis ei saanud... 206 vedrustus oli suisa inimvaenulik maanteekiirusel...

306 koeravagun oli ses osas korrektsem aga üle 100km/h kurvi rünnates oli ikka tunne, et JUBE SUUR KIIRUS ON PEAL ja kohe läheb asi hapuks...



sidröönide kohta on öelnud neid müüv asutus VEHO et tegemist on SITA MASINAGA ;)



mis siin rohkem arutada...





RALLIHIILGUS 2 seeria näol jääb liiga kaugele, et selle najal edukalt tüürida...



pealegi on itaalia vein parem kui prantsuse oma... ja saksa veinitoodang... no andestage...



OT

aga šii on ikkagi hea :lol: