Läbisõit: 245206
Eile sain kasutaja supp käest tellitud termostaadi kätte. Aitäh! homme hakkan vist paigaldama, kui viitsin.
Üks õhtu oli igav. Selle igavuse peletamiseks, ajasin auto korra tööjuures sisse, ja hakkasin üle pikka aja istmeid ja uksepolstreid mingi nahapuhastus/hooldus vahendiga töötlema. Mingi Ainzett või Einzatt toodang oli. Vist sai parem kui varem. Hea värske õhk ka salongis. Ükskord ennem puhastasin armatuuri mingi sidrunilõhnalise juraga. Pärast sõites oli selline tunne, nagu istuks kuskil kaubanduskeskuse tualettis. :icon_sick:
Esimestes rehvides on naaste null. Kõik on väljas.
Aa.. ja mingi aeg meisterdasin mingi põhjakatte taolise asja ka valmis. Sellest teen ka vist homme pilti, kui termostaadi vahetamiseks läheb. Selle lõikasin 4mm põhjakatte materjalist. (plastik)
Ruumiga ka nagu kiita just ei olnud. Aga ukse sai autol ilusti lahti tehtud, ja külm ei olnud.
Aa.... ja midagi kolksus või häälitses alati taga, kui august läbi kuskilt sai sõidetud. Mõtlesin, et taga aknalaud lahti, aga ei olnud. Tuli välja, et pagasi luugi luku aasa ümber olev plastik, on ära kulunud, ja metall väljas. See seal häält tegigi. Tõmbasin sinna teipi ajutiselt ümber. Väga hea sai. Mingi aeg, kui teip ära jälle kulub, siis hakkan sinna plastikut juurde sulatama. Saab jälle katsetada.
Ja esimesed tuledepesurid ei tööta Mootor nagu töötab, tagurpidi puhusin suruõhuga läbi ka, aga mida ei tule, seda ei tule. Peab vist täitsa pulkadeks mingi aeg lammutama.
Krt.. ja eile kuulsin mingeid imelikke hääli. Tsahh-tsahh-tsahh-tsahh mis valjenes gaasipedaali vajutamisel ja mille resonants oli suhteline liiikumiskiirusega Mõtlesin, et mida fakki... poolassi ots mind nüüd küll n***ima ei hakka! Kui sidurit vajutasin siis kadus ka kummaline hääl.
Igatahes.... The Italian tuneup!
Maanteele ja peeneks. Oled poolazz või miZ? Sellised mõtted oli siis. Mõeldud - tehtud!
Peale seda oli vaikus.
ja täna sõitsin... oli ka vaikus. :finish:
A muidu... alfa on ikka hea auto.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#302Termostaat sai ka eelmine pühapäev vahetatud. Kõik sujus täitsa normaalselt. Küll aga avastasin, et üks süütepool pole just kõige parema välimusega, ei tea, kas see võib probleeme ka tekkitada, või juba tekkitabki?
Porikattest ka lubatud pildid:
see valge seal mingi jube vägev materjal mis kannatab kuni 300 kraadi sooja. Täitsa töötab, ja lähedalt mööda jooksev summuti ei hakka seda plastikut vähemalt sulatama.
Ps, kellelgi kütuserõhu regulaatorit pole üle?
Ps, kellelgi kütuserõhu regulaatorit pole üle?
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#303Jarmo kirjutas:Ps, kellelgi kütuserõhu regulaatorit pole üle?
Mis iganes see on.
Mul on ilge posu asju üle.
Vähemalt testimiseks.
Kui 16v asjad sobivad.
Nigunii on ta poolenisti laiali, asi siis veel paar juppi sealt maha keerata.
EDIT: kuna ma sain täna oma sassisõidetud punase radika remondist tagasi, siis kauaks testida ei annaks: vaja lõppeks sinine ka tagasi kokku lapata, eksole.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#305Tundub, et tänase Tartus käiguga on (loodetavasti ) juhipoolse poolassi simmer oma töölepingu lepingu lõpetanud.
Õhtul autot pestes avastasin, et juhipoolse esimese ratta juurest on karp ja uks veits mingi määrdeainega koos. Niipalju kui ma koopast nägin, siis kast üleni ei leemendanud, ainult väike nire oli seal poolassi juures, mis nirises mööda diffri korpust alla.
Õhtul autot pestes avastasin, et juhipoolse esimese ratta juurest on karp ja uks veits mingi määrdeainega koos. Niipalju kui ma koopast nägin, siis kast üleni ei leemendanud, ainult väike nire oli seal poolassi juures, mis nirises mööda diffri korpust alla.
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#306Olenevalt sellest, mis tema töölepingu ülesütlemise põhjuseks oli, võiks see olla isegi suisa mingite määrimiste/tagasipaigutamistega lapitav. Õõtsa vahetades kiskusin poolassi ise pesast välja kuidagi, oli simmeri serva tagurpidi keeratud. Panin tagasi, määrisin mingi kohaliku spetsialisti käest saadud hõbedase plögaga (misiganes see olla võiks) kokku ja voila: töötab siiani. Sest simmer ise oli terve. Kasti õli vahetasin muidugi ka ära, eks...Jarmo kirjutas:Tundub, et tänase Tartus käiguga on (loodetavasti ) juhipoolse poolassi simmer oma töölepingu lepingu lõpetanud.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#307Homme hommikul, või õigemini siis täna viin tööjuurde ja kisun laiali. Pean ka selle poolassi üle vaatama niikuinii, ja starter jurab viimasel ajal jälle.
ühesõnaga, homme tuleb selline mõnus "hoolde" päev
Klapisääre tihendite vahetuse peale mõtlen ka vaikselt
ühesõnaga, homme tuleb selline mõnus "hoolde" päev
Klapisääre tihendite vahetuse peale mõtlen ka vaikselt
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#308Ei.. tänasest ei tulnud midagi välja
Starteri kiskusin maha ja määrisin seal üht-teist ja panin sama targalt tagasi.... vähemalt tegin midagigi ta heaks. Eks homme hommikul paistab, kas oli tolku ka või jaa
Kuna mulle klõpsida meeldib, siis mõni pildike ka:
Starteri kiskusin maha ja määrisin seal üht-teist ja panin sama targalt tagasi.... vähemalt tegin midagigi ta heaks. Eks homme hommikul paistab, kas oli tolku ka või jaa
Kuna mulle klõpsida meeldib, siis mõni pildike ka:
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#309 Ei olnudki tolku.. nii kui lubama hakkab, kaob starter tagant ja ketrab tühja
Kui kellelgi on korras starter üle, siis nüüd on õige aeg mulle seda pähe määrida hea odava hinnaga
Kui kellelgi on korras starter üle, siis nüüd on õige aeg mulle seda pähe määrida hea odava hinnaga
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#310Kui mu 156-l starter otsa sai, siis sai igasuguseid erinevaid võimalusi uuritud ja lõpuks päris uus starter võetud (16-klapilise omadele oli ka peaaegu kõiki varuosasid saada). Igaljuhul, maksin tolle eest vanas rahas 2580.- ja sain sellest veel 720.- vana korpuse eest tagasi :icon_thumbup:
8-klapilise starterite hindu pole kunagi uurinud, aga ehk on sul uusi/taastatuid mõttekam vaadata? On vähemalt 10-ks järgmiseks aastaks rahu majas :icon_roll:
8-klapilise starterite hindu pole kunagi uurinud, aga ehk on sul uusi/taastatuid mõttekam vaadata? On vähemalt 10-ks järgmiseks aastaks rahu majas :icon_roll:
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#311Viga pendiksis.Võta pendiks lahti,vaheta vedrud-või asenda õlikindla kummi puksidega.
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#312krt.. ma ise kahtlustan tõmbereleed sest soojast peast kõik okei.
Kisun täna uuesti laiali ja vaatan tähelepanelikumalt üle veel kord kirjutan starteri margi ka täpsemalt üles, vaatasin, et boschi omale on isegi uusi pukse ja muid vidinaid saada
Kisun täna uuesti laiali ja vaatan tähelepanelikumalt üle veel kord kirjutan starteri margi ka täpsemalt üles, vaatasin, et boschi omale on isegi uusi pukse ja muid vidinaid saada
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#313Pühade aegu hakkas igav ja uurisin rohkem punast ja ta hädasid. Sisemise poolassi otsa kattekummi juhipoolse vahetsin ära, ja käigukasti simmeri samal ajal.
Siis sai veidi tuunitud vot niimoodi:
ja tulemus oli vot selline:
ise olen rahul
Vaba aega üle jääb, siis teen ka tagumise nr-ga sama tuuningu
ja tulemus oli vot selline:
ise olen rahul
Vaba aega üle jääb, siis teen ka tagumise nr-ga sama tuuningu
155, 2x166, 159 ja 75?
Alfa Romeo 155 1992 Jarmo
#314Kevad on käes varsti.
Õhtud on muidugi pimedad veel: Mõningate autode poleerimisest järele jäänud materjalidega sain oma punase jälle kevad-suvisesse konditsooni.
Homme pealelõunat Päälinna
Õhtud on muidugi pimedad veel: Mõningate autode poleerimisest järele jäänud materjalidega sain oma punase jälle kevad-suvisesse konditsooni.
Homme pealelõunat Päälinna
155, 2x166, 159 ja 75?