VML kirjutas:Elektrilise akna esmane parandusviis: süüde sisse vajuta nuppu ja paar kõva rusikalööki umbes tõstukimootori kohale, kui see ei aita, siis vaja lahti kakkuda polster ja vaadata, kas tuleb vool sinna. Kui näitab, et uks lahti on, siis vaata üle see lüliti, mis signaali annab, kas saab maanduse kätte ja ehk lihtsalt vanadus surma läinud. Vilistab ilmselt rihm, mis ei jookse siiski päris otse mööda roolivõimu rullikut (peaks hetkeks vait jääma, kui viskad vett peale või rihma spreyd peale lased). Mootori töö kohapealt võtta õhtu pimeduses pihustipudel veega ja pritsi esimestele süütepoolidele, vaata kas hakkab tulemäng pihta, sammuti kuula kas on mingit ebaharilikku klõpsimist kuulda(kõrgepinge ülelöök). Ning kui pöörded üles jättab, vaata kapoti alla, kas segusiiber on piirajani tagasi tulnud.
-Nii, see nv sai siis masin garaazi aetud. Külge sai keeratud VML käest soetatud roolilatt. Proovima veel pole saanud minna, sest avastasin, et tagumine pidurivoolik lekib päris korralikult. Tellisin paari uusi, homme peaks käes olema.
-Mootoriruumist tulevast vilinast sain kaa lahti (kõlaritest tulevast vilinast veel mitte, aga sellest mõni teine kord...), põhjuseks oligi lamerihm. Tõstsin ta 1 lamelli võrra roolivõimu pumba ratta pealt maha (nagu vana rihm mahavõttes oli) ja asi aamen.
-Mingil hetkel avastasin, et kui süüte välja keerasin, siis ei süttinud enam kõik salongi tuled u. 2 minutiks põlema. Ja enam ei töötanud ka lombivalgustid. Ja mõne päeva eest taastus kõigi eelpoolnimetatud valgustite töö iseenesest. Ning vahetulet peale seda märkasin, et armatuurist on kustunud kõrvalistuja ukes signaaltuluke. Hetkel ei oska muud öelda selle kohta kui "Alfa Romeo elekter..."
-Mootori töö külmalt on pigem hullemaks läinud. Kui käima panna, siis jääb puterdama nagu tuberkoliisihaige sinna 600-800 kanti (hinnanguliselt), siis kogub ennast mõningate sekundite pärast, viskab pöörded 1500 peale mõneks sekundiks ja siis langeb sealt vaikselt tagasi 6-800 peale hingeldama. Seda tsükklit kordab mitu korda enne kui töö muutub ühtlasemaks. Meenub praegu, et viimasel ajal olen linnasõidul viienda käiguga (pöörded ca 1500) märganud, et ühtlast kiirust hoides kaob nagu vedu ära ja kui kiirus tiba aeglasemaks jääb, tuleb tagasi - jääb nagu lainetama niiviisi. Seda anomaaliat olen märganud ainult ühtlase kiirusega sõites siis. Hea oleks kui keegi nõu annab, seda ma vist ise läbi ei näri.
-Ja viimaks 1 väga nilbe asi mis ma avastasin kui rattaid alt keerasin, et roolilatti vahetada. Rehvide siseküljed jumalast ribadeks. Vaatasin üle, vastu kuskilt ei käi. Tahaks uskuda, et jooks keerati kah paika nii nagu peab. Kui mingi 4000 km tagasi rehvid alla said pandud, siis olid need ühtlaselt kulunud. Sõidus nagu midagi väga erilist väja tuua ei oska. Kui siis seda, et auto jälgib väga piinliku täpsusega tee kallet. Sinnapoole kuhu tee kaldu on, sinna auto kohe ka minna tahab. Alguses tundus imelik, aga mõtlesin, et see on rehvi laiusest tulenev nähtus ja harjusin ära. Varem oli 195 nüüd 215. Kui nüüd mõtlema hakata, siis see ju pole väga suur muutus, aga roolitunnetus on ikka hoopis midagi muud kui vanasti. Teine asi mida välja tuua on see, et kui teha nt. tagasipööret - rattad lõppu välja keerata ja siis liikuma hakata. Siis ei ole liikumine ühtlane, vaid hakkab rebima. Siis on küll tunne justkui jooks poleks õige. Huvitav on veel see, et rehvi
sein on kulunud, aga nagu ma kirjutasin, siis rehvid kuskile vastu ei käi - järelikult see väljakeeratud rooliga sõitmine peaks siis äkki seda põhjustama. Hea meelega kuulask ka sel teemal teiste arvamust.
Pildid kulunud rehvidest.
https://lh5.googleusercontent.com/-pD6Y ... G_1919.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh4.googleusercontent.com/-pGNs ... G_1920.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh6.googleusercontent.com/-oq-H ... G_1922.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
https://lh5.googleusercontent.com/-k6sv ... G_1923.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;