Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#167
Põhimõtteliselt saab hetkeseisuga mootorit tagasi autosse panema hakata. Mootori ülemised osad said pritsitud ja minifreesi traatotsikuga üle käidud. VML aga juhtis tähelepaneu sellele, et haljad pinnad ei pruugi kuigi kaua kenad püsida. Kas keegi omab varsemat kukkupuudet mõne alumiiniumi kaitsmise vahendiga? Töökojas kus pritsida lasin soovitati mitte kasutada lakke, pidavat kollaseks tõmbama. VML oli kuulnud, et olemas on mingid vahad, aga kas keegi siit teab ka midagi konkreetselt soovitada?
Pilt
Pilt

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#168
MIna kasutasin enda mootori peal Valvoline Multi Spray 1299WD'd (universalmääre). Selline õli laadne, lased peale, ootad 5 min ja pühid põhjalikult paberiga puhtaks. Mulle soovitati seda sellest kohast, kus lasin oma plokikaaned klaaskuulipritsiga teha. Ta katab alumiiniumi poorid ilusti ära, et mustus ei hakkaks külge. Ja asi ei maksnud palju ~120kr.

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#170
Muidu enamvähem kõik asjad laabusid nädalavahetusel garaazis märatsedes, aga tuli välja ka 1 paha asi. Tundub, et siis kui kere mootori pealt maha sai tõstma hakatud, jäi 1 käigukangi hoob esimese hooga lahtiühendamata. Tulemuseks see, et hoob on kõver. Nüüd siis 2 varianti - kas uus hoob kuskilt vaja leida või vana sirgeks väänata, sest doonorite omad läksid koos keredega kuusakoskisse.
Kas mõni sajakuuekümneneljamees oskab mind kuidagi aidata selle murega? Kui mitte varuosa näol, siis äkki näpunäiteid jagades vms. Hooba oleks suht lihtne taastada kui see algselt sirge oleks oli? Oksab keegi seda kinnitada või ümber lükata?

Hoob näeb hetkel välja selline:
Pilt
Pilt

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#175
Igavusest hakkasin mõtlema, et ei tea kas nii kaua seisnud pensiiniga enam autot käima. Mõnda aega kanistris seisnud eesti pensiiniga ju näiteks mootorsaag enam tööle ei hakka. Sobib ainult lõkke tegemiseks. Mul masin vist umbes 1,5 aastat garaazis seisnud juba. Tia kas peaks vana kütuse välja laskma? Ning kui siis kuidas kõige lihtsam oleks? Või Pole hullu kui uut pena sekka valada?

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#178
veiks kirjutas:Tore näha, et asi hakkab ilmet võtma :icon_clap: :)
Ega jah, väiksemad asjad aind veel jäänud, aga neid on lihtsalt üpris palju veel järgi :wink:

Väänasin täna käiguhoova sirgu ja sai asja. Mõnus tunne oli käike vahetada mis klõpsasid konkreetselt ja teravalt sisse ilma, et mingit lõtku kuskil oleks. - Olen harjunud Ford Escorti '95 manuaalkastiga. Nagu otsiks kaikaga prügikotist neid käike taga.
Ühtlasi tekkis 1 probleem millest täna veel jagu ei saanud. Nimelt sai roolilatt varasemalt vahetatud 1 doonori pealt tulnu vastu. Selle võllil olid aga nuudid suhteliselt siledad.. samas mitte väga hullus seisus. Enivei gardaan sinna vabatahtlikult otsa ei läinud. Veits koputasin haamriga.. siis kangutasin uuesti lahti, vaatasin, et jooksis kenasti hambasse küll. Siis tagusin veel haamriga takka kuni umbes pooles pikkuses läks gardaan otsa. Aga noh nii kaugele ma saingi, nüüd ei liigu enam ei edasi ega tagasi. Ruumi seal kah nii vähe, et haamrit seal kõvemin vibutada ei anna ja samas ilmselt peaks mõtlema ka sellele, et võib-olla on tulevikus veel vaja lahti võtta sealt. Igaljuhul sai seal rooli all kügelemisest kopp ette ja jätsin asja sinnapaika praegu, äkki tuleb mõni hea idee kunagi...

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#179
:roll: poldi ikka võtsid välja? no kui võtsid, siis kui juba tiba otsas, lööd meisli sinna vahesse, mis seal kinnituspoldi juures on, ja läeb supsti otsa... teine asi-vaata, et ta sul nurga all poleks mingit väärastunud moodi, ma ise ka sellega igast jama näinud, ja siis peale pikka kohvipausi vaadanud, mida loogiliselt asi vajab paika minekuks ja viie minutiga paika läinud...

Alfa Romeo 164 Super V6 3.0 24v 1995 AaduT

#180
VML kirjutas::roll: poldi ikka võtsid välja? no kui võtsid, siis kui juba tiba otsas, lööd meisli sinna vahesse, mis seal kinnituspoldi juures on, ja läeb supsti otsa... teine asi-vaata, et ta sul nurga all poleks mingit väärastunud moodi, ma ise ka sellega igast jama näinud, ja siis peale pikka kohvipausi vaadanud, mida loogiliselt asi vajab paika minekuks ja viie minutiga paika läinud...
Panin juhtmed taha istmele ja tegin endale rooli all toimetamiseks natuke ruumi juurde. Rahulikult asja uurides selgus, et oligi asi selles, et olin raisa ming nurga alla sinna korralikult kinni tampinud. Keevitasin meislile saba taha ja selle pihta tagudes ja kangiga kangutades sain lahti tagasi. Pärast juba õrnalt väikesema haamriga ja mõlemalt poolt koputades läks kenasti otsa (rooli olin kah esimese hooga viltu pannud). Nüüd on kõik nii nagu olema peab. :roll: