Maserati 222 SR, 1994, Luman
#62ts kirjutas:cyber kirjutas:Tõenäoliselt isegi mitte niivõrd veermiku/mootori jms-ga vaid PIGEM nendega, mis selle pakutud komplekti juurest puudu olid (usu või mitte aga salongi ja keredetaile ei saa mitte-kui-kuradi-kuskilt )
Tegelikult ei olegi nende detailide leidmine nii kole keeruline, üldiselt on tunne jäänud, et saab suht kõike, kui tahtmist on, lihtsalt enid kohti kust saab, on väga vähe. Näiteks on selline tore leht nagu http://www.eurospares.co.uk/ kust tundub saama suht kõike.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#63Et ajaloo annaalidesse jääks õige märkus, siis ts ütles seda, mitte mina.. Miski /quote jäi kusagilt puudu..Luman kirjutas:ts kirjutas:cyber kirjutas:Tõenäoliselt isegi mitte niivõrd veermiku/mootori jms-ga vaid PIGEM nendega, mis selle pakutud komplekti juurest puudu olid (usu või mitte aga salongi ja keredetaile ei saa mitte-kui-kuradi-kuskilt )
Viimati muutis cyber, 25 Juun 2008, 00:21, muudetud 1 kord kokku.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#64ütlesin mina-> ja võtan sõnad tagasi
kuram küll-> oleks kõigile autodele selliselt juppe saada (tegelikult lähtusin sellest, et BT oli "suurseeriaauto" aga jah-> nagu näha siiski eelkõige Maserati)
Tegelikult ma olen normaalne....
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#65Nii...
Küsiks siis ka mis targemad mehed rääkida oskavad.
Nimelt niipalju on nüüd suht selge, et viga on kuskil kütusesüsteemis, sest kui küünlad maha kakuti ja silindritesse nenede kaudu natukene bensiini sattus siis auto isegi pärast korraks käivitus jälle. Praeguseks on vahteatud küünlad ja bensufilter. Bensusurve peaks ka korras olema (3 bari olla mõõdetud).
Samas küünlad olid koledasti tahmanud olnud, nii et siit võiks järeldada, et enne koolemist oli segu rikas.
Kui kellelgi mingeid ideid on, siis nüüd on võimalus hiilata.
Lootus on, et hiljemalt järgmine nädal jõuavad ka rihmavahetuseks tarvilikud varuosad kohele, nii et tahaks selleks ajaks selle mootori jama ära klaarida.
Küsiks siis ka mis targemad mehed rääkida oskavad.
Nimelt niipalju on nüüd suht selge, et viga on kuskil kütusesüsteemis, sest kui küünlad maha kakuti ja silindritesse nenede kaudu natukene bensiini sattus siis auto isegi pärast korraks käivitus jälle. Praeguseks on vahteatud küünlad ja bensufilter. Bensusurve peaks ka korras olema (3 bari olla mõõdetud).
Samas küünlad olid koledasti tahmanud olnud, nii et siit võiks järeldada, et enne koolemist oli segu rikas.
Kui kellelgi mingeid ideid on, siis nüüd on võimalus hiilata.
Lootus on, et hiljemalt järgmine nädal jõuavad ka rihmavahetuseks tarvilikud varuosad kohele, nii et tahaks selleks ajaks selle mootori jama ära klaarida.
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#66segu rikas...segu rikas
üldiselt on pritsesüsteemis praktiliselt kõik asjad võimelised liig rikast kütust tootma (aga panustaks siiski pigem klassikale-> õhulugeja, lamda või temp andur ning voolikud)
lisades jukerdamise ja kadunud tühikäigu, siis kontrolliks esmalt õhulugejat ning sisselasketorustikku (voolikustikku)
Tegelikult ma olen normaalne....
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#67Vahelduseks ütleks, et turbineeritud auto on ikka vinge valik.
Saugal loodan väga näha seda aparaati konkureerimas muude turbodega:)
Edu vea leidmisel!
Saugal loodan väga näha seda aparaati konkureerimas muude turbodega:)
Edu vea leidmisel!
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#68Nii....
Natukene uudiseid.
Sai siis lõpuks auto sõitma, viga oli 170 eek.- maksvas jahutusvee temperatuurianduris, aga samuti sai ära vahetatud hammasrihm kogu täiega, küünlad, ning erinevaid mahlu ja filtreid. Loodetavasti saab nüüd mõne muretu kilomeetri läbida...
Natukene uudiseid.
Sai siis lõpuks auto sõitma, viga oli 170 eek.- maksvas jahutusvee temperatuurianduris, aga samuti sai ära vahetatud hammasrihm kogu täiega, küünlad, ning erinevaid mahlu ja filtreid. Loodetavasti saab nüüd mõne muretu kilomeetri läbida...
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#69Sauga-Audru jne, hea koht testimiseks....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#70rõõm kuulda, et see tubli masin sõitma saadi
loodetavasti on nüüd elevust kuhjaga
loodetavasti on nüüd elevust kuhjaga
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#71Tead ma isegi ei tea, kas ma julgen sinna tulla. Sest see hammasrihma vahetus ja kogu see üritus tegi mind natukene hellaks, sest kui nüüd veel peaks mingi sama suurusjärgu pauk tulema, siis see auto enne järgmist suve ei sõida. Aga esimene asi mis eest otsast põhja alla vaadates vastu irvitab on karter, millel pole mitte mingisugust kaitset ja tagant poolt vaadates diffri jahutus radikas. Kui peaks juhtuma, et sellega kuskilt sealt üle mõne kõrgema äärekivi välja panema, siis on mahlad väljas mõlemast otsast.bnd kirjutas:Sauga-Audru jne, hea koht testimiseks....
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#74komposiit põhjakaitseid vastavalt autole tehakse tallinnas (täpset aadressi ei mäleta, kui kellegil huvi siis võin asja uurida)
Maserati 222 SR, 1994, Luman
#75Tegelikult täitsa huvi oleks küll, olen kahe päeva jooksul juba kaks korda sellega maad puutunud ja ühe korra neist päris tugevasti, nii et isegi imestan, et see karter selle paugu peale terveks jäi.