Maserati 222 SR, 1994, Luman

#62
ts kirjutas:
cyber kirjutas:Tõenäoliselt isegi mitte niivõrd veermiku/mootori jms-ga vaid PIGEM nendega, mis selle pakutud komplekti juurest puudu olid (usu või mitte aga salongi ja keredetaile ei saa mitte-kui-kuradi-kuskilt :lol: )


Tegelikult ei olegi nende detailide leidmine nii kole keeruline, üldiselt on tunne jäänud, et saab suht kõike, kui tahtmist on, lihtsalt enid kohti kust saab, on väga vähe. Näiteks on selline tore leht nagu http://www.eurospares.co.uk/ kust tundub saama suht kõike.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#63
Luman kirjutas:
ts kirjutas:
cyber kirjutas:Tõenäoliselt isegi mitte niivõrd veermiku/mootori jms-ga vaid PIGEM nendega, mis selle pakutud komplekti juurest puudu olid (usu või mitte aga salongi ja keredetaile ei saa mitte-kui-kuradi-kuskilt :lol: )
Et ajaloo annaalidesse jääks õige märkus, siis ts ütles seda, mitte mina..:) Miski /quote jäi kusagilt puudu..:)
Viimati muutis cyber, 25 Juun 2008, 00:21, muudetud 1 kord kokku.
Eesti Saabiklubi ja foorum

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#64
:shock:



ütlesin mina-> ja võtan sõnad tagasi :twisted:



kuram küll-> oleks kõigile autodele selliselt juppe saada (tegelikult lähtusin sellest, et BT oli "suurseeriaauto" aga jah-> nagu näha siiski eelkõige Maserati) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#65
Nii...



Küsiks siis ka mis targemad mehed rääkida oskavad.

Nimelt niipalju on nüüd suht selge, et viga on kuskil kütusesüsteemis, sest kui küünlad maha kakuti ja silindritesse nenede kaudu natukene bensiini sattus siis auto isegi pärast korraks käivitus jälle. Praeguseks on vahteatud küünlad ja bensufilter. Bensusurve peaks ka korras olema (3 bari olla mõõdetud).

Samas küünlad olid koledasti tahmanud olnud, nii et siit võiks järeldada, et enne koolemist oli segu rikas.

Kui kellelgi mingeid ideid on, siis nüüd on võimalus hiilata.

Lootus on, et hiljemalt järgmine nädal jõuavad ka rihmavahetuseks tarvilikud varuosad kohele, nii et tahaks selleks ajaks selle mootori jama ära klaarida.

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#66
:roll:



segu rikas...segu rikas :lol:



üldiselt on pritsesüsteemis praktiliselt kõik asjad võimelised liig rikast kütust tootma (aga panustaks siiski pigem klassikale-> õhulugeja, lamda või temp andur ning voolikud) :wink:



lisades jukerdamise ja kadunud tühikäigu, siis kontrolliks esmalt õhulugejat ning sisselasketorustikku (voolikustikku)
Tegelikult ma olen normaalne....

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#68
Nii....



Natukene uudiseid.

Sai siis lõpuks auto sõitma, viga oli 170 eek.- maksvas jahutusvee temperatuurianduris, aga samuti sai ära vahetatud hammasrihm kogu täiega, küünlad, ning erinevaid mahlu ja filtreid. Loodetavasti saab nüüd mõne muretu kilomeetri läbida...

Maserati 222 SR, 1994, Luman

#71
bnd kirjutas:Sauga-Audru jne, hea koht testimiseks.... :D
Tead ma isegi ei tea, kas ma julgen sinna tulla. Sest see hammasrihma vahetus ja kogu see üritus tegi mind natukene hellaks, sest kui nüüd veel peaks mingi sama suurusjärgu pauk tulema, siis see auto enne järgmist suve ei sõida. Aga esimene asi mis eest otsast põhja alla vaadates vastu irvitab on karter, millel pole mitte mingisugust kaitset ja tagant poolt vaadates diffri jahutus radikas. Kui peaks juhtuma, et sellega kuskilt sealt üle mõne kõrgema äärekivi välja panema, siis on mahlad väljas mõlemast otsast.