Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 16V
Postitatud: 02 Apr 2008, 00:32
Tere!
Siinkohal tutvustan enda uut autot, mis sai valitud võrdluses Alfa Romeo 166 3.0 V6 (1999), Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark (2002) ning Alfa Romeo 156 2.5 V6 (2003). Proovisõitu sai tehtud kõigiga, kuid 166 jäi siiski lemmikuks. 3.0 V6 on tõega midagi esoteerilist, 156 juhitavus midagi erakordset, GTV välimus aga midagi sellist, mida tänapäeva põrsasdisainitud (nt.Nissan Tiida) autode seas enam ei kohta. Plaanisin peaaegu et kindlalt osta 166, kuid kiire kylm kalkulatsioon hindas kõige "mõistlikumaks" siiski GTV. Olgugi, et Twin Spark ei ole päris see, kuid ma ei tea yhtki muud esiveolist, millega oleks kunagi nii kiirelt ymber nurga saanud sõita. Alfa Romeo puhul ei saa isegi paadunud tagaveo kasutaja esiveole midagi ette heita, kuna tegemist on kindlasti kõige paremaga omasuguste (esiveoliste) seas.
Mootor aitab oma 110 kW kenasti hädast välja, jõudu on alati, kiirust kõrvade jaoks kyll (mootori hääl ei ole ylalpool 5000rpm just väga naljakas).
Tegemist on ka mõneti talveautoga, kuid siiski ei ole mõistlik taga talvel sõita, kuna ka pärast 10km ei tõuse temperatuur oluliselt yle 70-kraadi. Mis puutub aga käivitamisse 12-kraadise kylmaga (jah, ma halb inimene käskisin oma autol seda teha), siis pean ytlema, et etteheited pole mitte mingisuguseid. Võtmest (!) ja esimese korraga!
Muuseas, ma tean, et olen imelik, kuid siiani igatsen pisut 166. Mõni ytleb, et olen tänamatu...
Mis asi on õigupoolest see "praktilisuse ja kylma kalkuleeimise" tagajärjel ostetud auto? Kutsun yles Alfaiive tõstmisele!
Tervitusega,
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 16V Lusso
Siinkohal tutvustan enda uut autot, mis sai valitud võrdluses Alfa Romeo 166 3.0 V6 (1999), Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark (2002) ning Alfa Romeo 156 2.5 V6 (2003). Proovisõitu sai tehtud kõigiga, kuid 166 jäi siiski lemmikuks. 3.0 V6 on tõega midagi esoteerilist, 156 juhitavus midagi erakordset, GTV välimus aga midagi sellist, mida tänapäeva põrsasdisainitud (nt.Nissan Tiida) autode seas enam ei kohta. Plaanisin peaaegu et kindlalt osta 166, kuid kiire kylm kalkulatsioon hindas kõige "mõistlikumaks" siiski GTV. Olgugi, et Twin Spark ei ole päris see, kuid ma ei tea yhtki muud esiveolist, millega oleks kunagi nii kiirelt ymber nurga saanud sõita. Alfa Romeo puhul ei saa isegi paadunud tagaveo kasutaja esiveole midagi ette heita, kuna tegemist on kindlasti kõige paremaga omasuguste (esiveoliste) seas.
Mootor aitab oma 110 kW kenasti hädast välja, jõudu on alati, kiirust kõrvade jaoks kyll (mootori hääl ei ole ylalpool 5000rpm just väga naljakas).
Tegemist on ka mõneti talveautoga, kuid siiski ei ole mõistlik taga talvel sõita, kuna ka pärast 10km ei tõuse temperatuur oluliselt yle 70-kraadi. Mis puutub aga käivitamisse 12-kraadise kylmaga (jah, ma halb inimene käskisin oma autol seda teha), siis pean ytlema, et etteheited pole mitte mingisuguseid. Võtmest (!) ja esimese korraga!
Muuseas, ma tean, et olen imelik, kuid siiani igatsen pisut 166. Mõni ytleb, et olen tänamatu...
Mis asi on õigupoolest see "praktilisuse ja kylma kalkuleeimise" tagajärjel ostetud auto? Kutsun yles Alfaiive tõstmisele!
Tervitusega,
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark 16V Lusso