teeks arutelu... ehk kogub ideid
Siin võib hakata juba vaikselt vaimu ette valmistama, teeks arutelu... ehk kogub ideid
mis ei muutu (on tõestanud oma toimivust):
rada on sama
sõidame sama pidi
peale läheb 8 autot korraga
1 sooejndus +5 kiiret + 1 jahutus
kaks rivi
MÖÖDUMINE sama skeemi alusel
Väikesed muutused rehve puudutavas osas, et oleks kõigil lõbus...
st tulemuste arvestamisel diferentseerime, kas spetsiaal v tavarehv?
kilovatijaotus oli ok?
võimalikud mitterahalised autasud vaid alfadele ja saabidele? st kui ntx k.kotkas sõidab hondaga siis auraha ei saa?
kütke teemat, head ettepanekud teevad me kõigi elu ilusamaks!
2008 Track Day - ARUTELU !
#2kuna eelmisest sõidust on ajad olemas siis stardijärjekorra puhul oleks tore neid ka kasutada, et kiiremad etepoole muidu pean vist kuulivestiga tulema sõitma
2008 Track Day - ARUTELU !
#3idee hea aga:
eelmisel korral läks päeva teises pooles stardialas väga ladusalt rivisiseselt oletatavate kiiremate ette laskmine. mossed ntx tõmbasid ise raja serva ja startisid viimastena GTA-d sai juhatatud esimestea rajale jms...
kui nüüd luman, bnd, vml ... keegi veel omale tõesti spetsiaalrehvid ostavad, siis pole eelmise korra pingeriviga stardijärjekorras ju midagi tarka peale hakata...
laseme päevakesel veereda ja siis on ka näha kes tegelikult kiirem on. stardialast on võimalik ju järjekorda sättida palju kulub, sel ruumi ka laialt
eelmisel korral läks päeva teises pooles stardialas väga ladusalt rivisiseselt oletatavate kiiremate ette laskmine. mossed ntx tõmbasid ise raja serva ja startisid viimastena GTA-d sai juhatatud esimestea rajale jms...
kui nüüd luman, bnd, vml ... keegi veel omale tõesti spetsiaalrehvid ostavad, siis pole eelmise korra pingeriviga stardijärjekorras ju midagi tarka peale hakata...
laseme päevakesel veereda ja siis on ka näha kes tegelikult kiirem on. stardialast on võimalik ju järjekorda sättida palju kulub, sel ruumi ka laialt
2008 Track Day - ARUTELU !
#4kas shikaani test pidi teha ei saaks, et autod väljasõites puruks ei läheks
karteri põhja võib kah pilbastex saada
karteri põhja võib kah pilbastex saada
2008 Track Day - ARUTELU !
#5Šikaaniga on selline lugu, et seda teisiti maha ei saa. Tegelt saaks, aga siis kaoks võrdlus teistega ära (klubid, OT jne). Praegu lihtsalt kõigil üks ring ja saab aegu võrrelda. On aga võimalus, kiiruse maha saamiseks. Nimelt šikaani juures on väike asfaldist pesa, kuhu saab autod suunata ja siis oleks selle "šikaani" max läbimis kiirus u 20kmh.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar
2008 Track Day - ARUTELU !
#6Mulle selline ülesehitus rajapäevast väga meeldist. Auhindade kohapealt, mitte et ma viimaste tulemuste põhjal nendele pretendeeriks, eelistaks ehk karikale lihtsalt näiteks pudelit alfa veini, või minu poolest võib selle osa ka üldse ära jätta, mõnus rajapäev on piisav auhind minu jaoks.
2008 Track Day - ARUTELU !
#7Shikaani peab õppima läbima hoopis.. Eks see väljasõidukoht on seal üsna sügavaks sõidetud küll muidugi. Lappima seda peaks aga vast rajaomanik/haldaja. Tunde järgi oli seal peale punase väljasõitu 25-30cm sügavune vagu sees. Eks velje küljega lükkas. Kui teistpidi teha, siis tekiks see sama lohk teisele poole ja olekski kõik. Mingit vahet pole. Liig entusiastlik shikaanivõtmine tuleb asendada kaalutletud ja täpsega..
Kui juba ideede koghumine, siis enne rajale minemist tuleb teha autodele ka teh. kontroll! Kuigi inimesi tuleb ikak usaldada ja loota, et nad oma auto eest kenast hoolitsevad, siis tuleks ikkagi enne rajale laskmise üle vaatada, et ei oleks mingeid tilkuvaid agregaate, akud kinni jms. Võib (peab) ka rattad üle loksutada, sest ka seda on olnud, et enda teada korralikult alla keeratud velg on end sõidu ajal lahti loksutanud. Ja selliseid irvakil kapotte nagu punane mosse omas.. mnjah .. nothing personal, aga ma poleks isegi stardisirge lähedusse lubanud sedasi... Kas järgmisena hoiame kurves ust kinni käega või? Taolisi kontrolle tehakse kõigil otsesõitmise üritustelgi, ilmselt ka kurvesõidul, aga nendel pole ma pealt passimas käinud.
Tänavarehv ja slick tuleks eraldada.
Auhindamine... ma arvan, et kui juba selline värvilisem (loe mitme margi esindajate) stardirivi on, siis võiks ikkagi kõigile jagada. Sealt kõrvalt saab ju ka margipõhist arvestust pidada, kui vaja. Ajapikku tuleb neid spets rajapäeva autosid kindlasti rohkem välja. Ja need ei pruugi ju enam ühte-kahte kindlat marki olla. Kaua need inimsed ikka oma igapäevaautodega paugutavad.
Kui juba ideede koghumine, siis enne rajale minemist tuleb teha autodele ka teh. kontroll! Kuigi inimesi tuleb ikak usaldada ja loota, et nad oma auto eest kenast hoolitsevad, siis tuleks ikkagi enne rajale laskmise üle vaatada, et ei oleks mingeid tilkuvaid agregaate, akud kinni jms. Võib (peab) ka rattad üle loksutada, sest ka seda on olnud, et enda teada korralikult alla keeratud velg on end sõidu ajal lahti loksutanud. Ja selliseid irvakil kapotte nagu punane mosse omas.. mnjah .. nothing personal, aga ma poleks isegi stardisirge lähedusse lubanud sedasi... Kas järgmisena hoiame kurves ust kinni käega või? Taolisi kontrolle tehakse kõigil otsesõitmise üritustelgi, ilmselt ka kurvesõidul, aga nendel pole ma pealt passimas käinud.
Tänavarehv ja slick tuleks eraldada.
Auhindamine... ma arvan, et kui juba selline värvilisem (loe mitme margi esindajate) stardirivi on, siis võiks ikkagi kõigile jagada. Sealt kõrvalt saab ju ka margipõhist arvestust pidada, kui vaja. Ajapikku tuleb neid spets rajapäeva autosid kindlasti rohkem välja. Ja need ei pruugi ju enam ühte-kahte kindlat marki olla. Kaua need inimsed ikka oma igapäevaautodega paugutavad.
inz164 kirjutas:kas shikaani test pidi teha ei saaks, et autod väljasõites puruks ei läheks
karteri põhja võib kah pilbastex saada
2008 Track Day - ARUTELU !
#8kas korraldaja teeb uuel sõidul mingi järjestuse kah või tuleb enesele ise mingeid pingeridu koostada
tahaks muidugi loota, et see mida tehakse pole pelgalt mitte paari inimese eralõbu ja et ikka Alfasport vääriks oma nime
muidu talv läbi sai siin Alfa teemadel heietatud küll aga nüüd kui üritusteks kisub siis millegi pärast on kohe väga tehakse liiga Alfatajatele
ok see on minu seisukoht ja ega vist mul pole erilist õigust siin sõna võtta kuna pole veel vist pisavalt vana tegija
kui jutt käib rahast siis maksaks pigem rohkem kui, et sõltuks juhuslikest mujalt tulijatest
tore oleks koos alfatada sommide, svensonite, poljakkide, venelaste ja kellega iganes peaasi, et AR
tahaks muidugi loota, et see mida tehakse pole pelgalt mitte paari inimese eralõbu ja et ikka Alfasport vääriks oma nime
muidu talv läbi sai siin Alfa teemadel heietatud küll aga nüüd kui üritusteks kisub siis millegi pärast on kohe väga tehakse liiga Alfatajatele
ok see on minu seisukoht ja ega vist mul pole erilist õigust siin sõna võtta kuna pole veel vist pisavalt vana tegija
kui jutt käib rahast siis maksaks pigem rohkem kui, et sõltuks juhuslikest mujalt tulijatest
tore oleks koos alfatada sommide, svensonite, poljakkide, venelaste ja kellega iganes peaasi, et AR
2008 Track Day - ARUTELU !
#9inz164 kirjutas:kas korraldaja teeb uuel sõidul mingi järjestuse kah või tuleb enesele ise mingeid pingeridu koostada
kui jutt käib rahast siis maksaks pigem rohkem kui, et sõltuks juhuslikest mujalt tulijatest
loomulikult oleks ideaal vaid alfad aga... kahjuks
eelmise korra osaluse alusel vaid alfadega oleks osalustasu rajarendi ja ajavõtu katmiseks ca 1200.-kr
(isiklikult puudub usk, et sellise raha eest reaalselt oleks osalejaid meil)
esimene koondtabel parimate ringiaegadega ilmus siin teemas mõni päev peale võistlust
http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... &start=195
kõik ajatabelid saad alla laadida sama teemat edasi lugedes aadressilt
http://www.saabnet.ee/~cyber/sauga_trackday/
veel küsimusi
2008 Track Day - ARUTELU !
#10Ma korraldusliku koha pealt ei oskaks küll ühtegi muudatust soovida, asi toimis väga ilusti minu meelest.
Rajale lubamise kohapealt meeldiks mulle, kui saab ka millegi muuga rajale tulla kui alfaga, lisaks hetkel pole see piirangute seadmine ka majandusliku poole pealt võimalik.
Rehvide kohapealt arvan, et kui keegi tahab slikkidega sõita, las inimne siis sõidab. See kas seda tulemuste arvestamisel peaks eraldi vaatama või mitte, ausalt, minu jaoks vahet ei ole.
See klassidesse jaotamise värk, minu arust on nagu ta on. Nagu nägime, siis väikese klassi auto tegi kõigile ära. Samas, paremat ideed ka hetkel ei ole, kuidas neid klasse jaotada, või kas üldse.
Auhindade kohapealt ma juba ennist siin mainisin enda seisukohta. Üldiselt võiks vast mingi meene pihku pista päeva kiiremale ja kiireimale alfale. Samuti, on olnud üritusi, kus on jagatud ka erinevate saavutuste eest eriauhindu, see süsteem oli ka tegelikult täitsa lahe, tähtis polnud võit, vaid osavõtt.
Hetkel nagu muud meelde ei tule
Ja muidugi paluks kuiva ja päiksepaistelist ilma ka, oleks eluliselt vajalik
Rajale lubamise kohapealt meeldiks mulle, kui saab ka millegi muuga rajale tulla kui alfaga, lisaks hetkel pole see piirangute seadmine ka majandusliku poole pealt võimalik.
Rehvide kohapealt arvan, et kui keegi tahab slikkidega sõita, las inimne siis sõidab. See kas seda tulemuste arvestamisel peaks eraldi vaatama või mitte, ausalt, minu jaoks vahet ei ole.
See klassidesse jaotamise värk, minu arust on nagu ta on. Nagu nägime, siis väikese klassi auto tegi kõigile ära. Samas, paremat ideed ka hetkel ei ole, kuidas neid klasse jaotada, või kas üldse.
Auhindade kohapealt ma juba ennist siin mainisin enda seisukohta. Üldiselt võiks vast mingi meene pihku pista päeva kiiremale ja kiireimale alfale. Samuti, on olnud üritusi, kus on jagatud ka erinevate saavutuste eest eriauhindu, see süsteem oli ka tegelikult täitsa lahe, tähtis polnud võit, vaid osavõtt.
Hetkel nagu muud meelde ei tule
Ja muidugi paluks kuiva ja päiksepaistelist ilma ka, oleks eluliselt vajalik
2008 Track Day - ARUTELU !
#11kuna spetsiaalrehvid annavad väga hullu eelise pidamises ja ennekõike peaks ikkagi tegemist olema igamehe päevaga siis teen ettepaneku jagada klassideks alljärgnevalt:
alfad
mittealfad
spetsiaalrehvid (sõltumata automargist)
so?
alfad
mittealfad
spetsiaalrehvid (sõltumata automargist)
so?
2008 Track Day - ARUTELU !
#12Alfad võiks jagada kuidagi ikkagi gruppidesse, kas või kahte gruppi, et oleks Alfistidel (kes on ürituse sihtgrupp) natukenegi rohkem võidurõõmu.
Teeks seda jällegi siis kubatuuri järgi või ...125kw ja 126kw... . Viimane teeks ilmselt diisli omanikele rõõmu.
Teeks seda jällegi siis kubatuuri järgi või ...125kw ja 126kw... . Viimane teeks ilmselt diisli omanikele rõõmu.
a.k.a Anthrax
2008 Track Day - ARUTELU !
#13E.T. kirjutas:kuna spetsiaalrehvid annavad väga hullu eelise pidamises ja ennekõike peaks ikkagi tegemist olema igamehe päevaga siis teen ettepaneku jagada klassideks alljärgnevalt:
alfad
mittealfad
spetsiaalrehvid (sõltumata automargist)
so?
tore, et E.T omab minuga sarnast nägemust
2008 Track Day - ARUTELU !
#14 spetsiaal rehvi millega otse kodust kohale tuldi ei peaks arvesse võtma-on ju ka tänavalegaalsed `rajapäeva rehvid` -tingimus aint et nendega tullakse seega kodust mitte ei kruvita kohapeal alla... eks see asi keeruliseks kisub... aga no-meil on siiski ju üritus mis ei seisne ringraja sõidus... seega ärme proffesionaalistu-kes tahab võib sõita spets rehviga, aga seda arvestuse väliselt... -see võrdsustab seisu...-siis jääb kõigile ka väike võistlusmoment-mille saamiseks ei pea tuhandeid kulutama...
2008 Track Day - ARUTELU !
#15Tänavalegaalsed rajarehvid lähevad eeldatavasti kirja kui spetsiaalrehvid.
Selle klassi võib muidugi ära unustada kui vihma sajab. Nagu HF rääkis, siis märjaga ei pidanud üldse.
E: Tegelikult enamus eestis vabalt kättesaadavad rehvid on tänavalegaalsed.
Päris spetsiaalrehvidega oli eelmine kord ainult valge BMW 325 ja Soomer
Proxes R888 on nt täitsa legaalne:
Selle klassi võib muidugi ära unustada kui vihma sajab. Nagu HF rääkis, siis märjaga ei pidanud üldse.
E: Tegelikult enamus eestis vabalt kättesaadavad rehvid on tänavalegaalsed.
Päris spetsiaalrehvidega oli eelmine kord ainult valge BMW 325 ja Soomer
Proxes R888 on nt täitsa legaalne:
a.k.a Anthrax