Vahekokkuvõte:
Klassid
125 kw
155kw
156kw ja üles
siis 125kw spetsiaal
155kw spetsrehv
156 kw ja üles, spetsrehv?
klasse tuleb palju.
või teha 125, 155 ja 156üles kw-de järgi ja kes sõidab juba spetsiaaliga on vabaklass, kus cm3 ei mängi rolli? aga mida teha r888, advan, jne rehvidel sõitjatega? on ju need tänavalegaalsed, aga pidamise poolelt kordades paremad kui mõningad nn tavalised kiired tänavarehvid?
Või teeb nii, et kui rehv on neti avarustes tituleeritud kui "trackday tyre", siis paneme kohe vabasse? ehk siis r888 jne rehvid?
Nüüd järgmine küsimus: MIDA peaks korraldaja TEGEMA, et saada ka rajale autod, mis muidu rajale ei satu? või on autoomanikel hirm, et lõhub masina? Mina isiklikult sõitsin kah nii, et kiire 2x, aeglasem vahele ja taas kiire, kuna alguses ehmusin ära, et temp läheb maru üles.
Kas kardetakse oma oskuste pärast? Näpuga ei näidata küll kellegi peale, et issand nii aeglane, häbi-häbi! Mõni põhjus veel va et kuupäev ei sobi (selleks ka muidugi palju erinevaid põhjusi).
Ehk, eesmärk võimalikult palju klubilisi masinaid rajale saada. Teema ka muidugi auhinnalaud. Tore, et seekord oli kiire mees selline, kes oli nõus loobuma oma karikast, et saaks klubiline, aga kui kiirem on ilge solvuja tüüp ja jätab ta tühjade kätega ja anname meene hoopis aind klubimasinatele? kas on vaja seda nuttu ja hala siis?
Auhinnad seega- kas ja kellele?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar