2008 Track Day - ARUTELU !

#17
Rajale lähete ju nagunii kahest rivist - aeglased ja kiired. See, mille järgi pärast nänni jagatakse või õlale patsutatakse, on suhteliselt teisejärguline..:) Slikid annavad kuival rajal siiski tugeva eelise kiiresti liikumiseks, seega lähevad slikkidega kodanikud rajale kiires rühmas. Kui aus olla, siis juhul, kui mõni slikimees tahaks aeglases rühmas rajale minna, peaks talle soovitama enne tavarehviga sõitma õppida..:D. Ok, erandi võib teha mingite mossede jms kraami osas. Ka OT-l on eraldi tänava ja spetsiaalrehv.

Street legal rehv (kasvõi mainitud R888) ei ole spetsiaalrehv.



Kui on suur tahtmine ainult Alfade osas mingit järjestust pidada, siis on see ju exceli tabelis ühe veeru järgi sorteerimise vaev..;) Lihtsalt algse ajatabeli juures tuleb teha see veerg ja märkida sinna see üles.



Ja ärge siis kõiki mittealfasid augutäiteks ka pidage. Seda võiks teha vast ainult siis, kui suudaksite vajaminevast rahvamassist 95% alfadega täita... Eelmisel korral ei saanud vist koos kõigi "külalistegagi" maksimumarvu täis..;) 34 sõitjat oli vist...
Eesti Saabiklubi ja foorum

2008 Track Day - ARUTELU !

#18
eelmisel korral ei saanud jah kuidagi arvu täis ja hetkel on üritused ca 1500 raha suuruses miinuses...



kindlasti ei saa kedagi pidada augutäiteks, mitte kedagi. tingimused olgu kõigile võrdsed



arvestust saab eraldi pidada alfade osas...

2008 Track Day - ARUTELU !

#19
8) seda küll, et asi naq nii rohkem kiire sõidu õppimises ja auto valitsemise õppimises... ja ega keegi jah tõesti liigne pole, kuna mida suurem osalustasu seda väiksem seltskond rajal... ja seda rohkem miinustesse klubi läeb... :roll:

2008 Track Day - ARUTELU !

#20
Vahekokkuvõte:



Klassid

125 kw

155kw

156kw ja üles



siis 125kw spetsiaal

155kw spetsrehv

156 kw ja üles, spetsrehv?



klasse tuleb palju.



või teha 125, 155 ja 156üles kw-de järgi ja kes sõidab juba spetsiaaliga on vabaklass, kus cm3 ei mängi rolli? aga mida teha r888, advan, jne rehvidel sõitjatega? on ju need tänavalegaalsed, aga pidamise poolelt kordades paremad kui mõningad nn tavalised kiired tänavarehvid?



Või teeb nii, et kui rehv on neti avarustes tituleeritud kui "trackday tyre", siis paneme kohe vabasse? ehk siis r888 jne rehvid? :?:



Nüüd järgmine küsimus: MIDA peaks korraldaja TEGEMA, et saada ka rajale autod, mis muidu rajale ei satu? või on autoomanikel hirm, et lõhub masina? Mina isiklikult sõitsin kah nii, et kiire 2x, aeglasem vahele ja taas kiire, kuna alguses ehmusin ära, et temp läheb maru üles.

Kas kardetakse oma oskuste pärast? Näpuga ei näidata küll kellegi peale, et issand nii aeglane, häbi-häbi! Mõni põhjus veel va et kuupäev ei sobi (selleks ka muidugi palju erinevaid põhjusi).



Ehk, eesmärk võimalikult palju klubilisi masinaid rajale saada. Teema ka muidugi auhinnalaud. Tore, et seekord oli kiire mees selline, kes oli nõus loobuma oma karikast, et saaks klubiline, aga kui kiirem on ilge solvuja tüüp ja jätab ta tühjade kätega ja anname meene hoopis aind klubimasinatele? kas on vaja seda nuttu ja hala siis?

Auhinnad seega- kas ja kellele?
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

2008 Track Day - ARUTELU !

#21
Ma pole ise loomult eriti võistluslik, seega paljud kindlasti ei mõista mind, aga tõepoolest, kui on tabelis näha sinu ringi aeg ja teiste ringiajad ja saad võrrelda ennast ükskõik kellega ükskõik, mis klassis, siis see, kes saab füüsiliselt KARIKA enda kätte, ei tohiks küll nüüd mingit vimma tekitada.



Kui anda karikas lihtsalt KÕIGE kiiremale autole rajal, siis kõik, kes tunnevad ängi, et kuidas-kuidas..AlfaSpordi üritus ja nüüd tuleb mees Koeniggssssegggnieggsseggggiga :) ja viib topsiku koju... killi tabelis ära kõik non-alfad ja vaata siis tulemusi. Siis järjesta autod värvi järgi.. peale seda võta välja erirehvidega mehed, siis eemalde need, kes sõitsid 95ga ja need kes 98ga ja need kes dislaga... siis tõsta minema ka näiteks spoileriga autod. Ehk, et karikas ei muuda ju kellegi aegu ja järjestada saad ennast kuidas iganes.



Tegu vist ei ole üleni kullast ja teemantitega või lausa Püha Graaliga? Ehk, et kuidas iganes korraldajad klassid teevad, siis las olla. Kellegi arust on ikka ebaaus ja need saavad siis exceliga mängida. Liigne demokraatia pole ka hea :)



Tsitroenista on rääkinud :)

2008 Track Day - ARUTELU !

#23
tänase seisuga on Pilot lubanud ühe ERIMEENE.

kuna alfateemaline, siis jäägu ta alfadele.







BMW klubi ntx liigitab vabaklassi kõik, kes vahetavad raja ääres rehve / tulevad treileril (prooviti ka eal kaarti omavaid autosid sõnastada vabaklassi)



proxes, prada jms on kl tänavalegaalne aga ma loeks siiski erirehviks. tänavalegaalne slik võiks vaatamata margile ja kubatuurile saada arvestuse sõltuvalt rahalistest laekumistest ka miski karika...



(eelmisel korral oli kiireim slikkidega 125 kW E30)







kogu reeglistik peaks eelkõige olema tavasõiduki ja tavarehvi kasutaja vastu sõbralik. esmane eesmärk peaks olema jätkuvalt treeningpäeva raames õppida kasutama õigesti ja ohutult oma igapäevaratsut ning olema lugupidav kaasliiklejate suhtes (ka rajal).





oeh

kuni 125 on seni olnud palju osalejaid

kuni 155 on hõre nagu vanainimese naeratus

üle 156 on taas osalejaid



äkki tekitaks 2 kubatuuri klassi ? üritaks korraldajatel ka hoida normaalsuse piires tööhulga?



Alfad

kuni 125kW

üle 126kW



Mittealfad

kuni 125kW

üle 126kW



Vabaklass

tänavalegaalne V võistlusslikk (spetsiaalrehv - millega iga päev tööle ja koju ei sõideta)

(on veel ettepanekuid mis, kes siia peaks kuuluma, koos sõnastusega



E36 cup autod võivad ntx pudeneda BMW foorumi kaudu ja OT foorumist võib ka kirjut rahvast tulla. )





___





samuti on ettepanek sellise süsteemi puhul viia auhidamine kaugemale kui sama päeva lõpp, kus väsinud peaga on lootust rohkem vigu ja pahameelt produtseerida.

tõesti ei ole jaksu peale 8 tundi jalul seismist enam tabeleid liita ja lahutada!



sõltuvalt rahalistest vahenditest siis ka auhindamine...
Viimati muutis E.T., 02 Juun 2008, 15:33, muudetud 2 korda kokku.

2008 Track Day - ARUTELU !

#26
Ma ise pooldaks seda starfildi lähenemist, ei ole mõtat tekitada sadat erinevalt klassi. Pigem pakuks siis, et kaks klassi alfasid ja kõik ülejäänud, sõitku nad siis sellega mis tahes. Mitte, et ma kedagi tahaks vabaklassis karikast ilma jätta, ei välista et isegi vabaklassi üle kolin järgmiseks korraks, lihtsalt ei tea kas on nii paljudel klassidel mõtet, kui tegu on siiski Alfa romeo trackday.



Tänavaslikkide kohapealt ma ei pooldaks seda teise klassi viimist, sest vb mõni inimene sõidabki nendega igapäevaselt.

2008 Track Day - ARUTELU !

#27
E.T. kirjutas:ATTENZIONE


kas Soomerist oli kasu ka kellelgi
st tegelik küsimus on

kas kutsume kellegi taas rääkima?


-e-


Tegelt võiks keegi selline inimene olla, kes enam vähem asja jagab ja keda saaks endale kõrvalistmele sõitma võtta ja õpetama..... näiteks.

2008 Track Day - ARUTELU !

#29
treeningpäev



Lumani ettepanekul 2 klassi



kõik alfad

kõik mittealfad



ikkagi spetsiaalrehvi kohta teeks ma vähemalt märke... (nagu OT ntx)

vastasel korral on aasta pärast tabelit vaadates ehk arusaamatu mõne kodaniku peajagu kiiremad ringiajad antud ürituse raames ;)



ja premeeriks Piloti poolt lubatud ALFAMEENEGA siis tavaliste tänavarehvidega kiireimat alfat



:wink:



järjekorrad ikka aeglane ja kiire ning üsna isereguleeruvad vastavalt südametunnistusele.





PS! siinkohal taas üleskutse vabatahtlikele abilistele!!! eelmisel korral oli Saabneti Cyber täispäeva šikaanis, mille eest ma senimaani tänutunnet hinges kannan. et stardis/finišis ja spark starti laskmas...



mina sain päeva jooksul 1 kord vetsus käia... cyber lasi vist lihastesse... mina teda šikaanist lahkumas ei märganud. lisaks oli šikaanis ohtlik üksi kurikaid püsti panna.



oleks kena kui saaks 1-2 inimest appi

rahalist kompi ei saa lubada... äkki pirukamüüjalt saab korra süüa vms?





___e___

2008 Track Day - ARUTELU !

#30
Taga valli najal saab eduliselt vett lasta..:D



Kui silmad peas on, siis saab üksi seal taga hakkama küll, kuigi tore oleks, kui kollane lipp kerkiks pisut enne šikaani. Ma ei tea ausaltöeldes, kui kaugelt juhid mu lehvitamist tähele panid üldse. Seal on ju miski künka moodi asi enne. Harja peaks ka kohe kaasa võtma, kui jälle rada vaja puhastada on. Sellisel hetkel kuluks seal taga rohkem, kui 1 inimene ära küll.



Aga eks ta pisut igav ole üksinda. Kui Iff pärast abiks laekus, siis oli pisut lõbusam.
Eesti Saabiklubi ja foorum