2008 Track Day - ARUTELU !

#31
E.T. kirjutas:kogu reeglistik peaks eelkõige olema tavasõiduki ja tavarehvi kasutaja vastu sõbralik. esmane eesmärk peaks olema jätkuvalt treeningpäeva raames õppida kasutama õigesti ja ohutult oma igapäevaratsut ning olema lugupidav kaasliiklejate suhtes (ka rajal).


oeh
kuni 125 on seni olnud palju osalejaid
kuni 155 on hõre nagu vanainimese naeratus
üle 156 on taas osalejaid

äkki tekitaks 2 kubatuuri klassi ? üritaks korraldajatel ka hoida normaalsuse piires tööhulga?

Alfad
kuni 125kW
üle 126kW

Mittealfad
kuni 125kW
üle 126kW

Vabaklass
tänavalegaalne V võistlusslikk (spetsiaalrehv - millega iga päev tööle ja koju ei sõideta)
(on veel ettepanekuid mis, kes siia peaks kuuluma, koos sõnastusega

E36 cup autod võivad ntx pudeneda BMW foorumi kaudu ja OT foorumist võib ka kirjut rahvast tulla. )

sõltuvalt rahalistest vahenditest siis ka auhindamine...


klassidega võib teha niia ja naa ... exeli võimalused :roll:



1. tänavarehvidega alfad (2 ... 3 klassi)

2. slikkidega alfad (2 ... 3 klassi)

3. saabid (2 ... 3 klassi)

4. üldine tabel



Peamine on ju siiski see, et harjutad sõitmist ja selle tabeli pidamine ... oleks eelkõige võistlus iseendaga ... enda üle uhke olemine, et vot nüüd sõitsin ilusti ja võidab see, kes suudab enamuse ringe samasse sekundisse sõita 8)



Kui keegi tuleb lihtsalt "Pühasid Graale" riiulile koguma ... siis see pole päris see koht ... vähemalt hetkel ehk korrates E.T.- kui on mida jagada siis jagame :P



Ja liputamisest ...

Shikaani juurde võiks (üritaks) panna 2 inimest ühe käes on lipud ja raadiosaatja ja teise inimese hooleks jääb kuritate üles tõstmine

nii starti, kui shikaani oleks vaja (nagu eelmine kord elu näitas) sinist, kui musta lippu :twisted:

Musta ülesanne ei oleks ainult, mitte peeglisse vaatajaid rajalt maha võtt, vaid ka neid, kel autoga midagi lahti (kasvõi uks :) ), aga juht seda ise ei taju.
Seitsekümmend Viis

2008 Track Day - ARUTELU !

#32
eks see klasside väänamine hakkab vägisi meenutama exceli kasutamise oskuste demomist



minule isiklikult sobiks ka vaid 1 dokument kus siis igaüks vastavalt oma oskustele ja huvile välja filtreerib osa mis tema jaoks oluline on.



mulle sobisid tegelikkuses ka eelmise korra reeglid...



liigne demokraatia päädib tavaliselt 20 lk pikkuse aruteluga kus puudub ühtne seisukoht ja võidule pääseb see kes kõige valjema häälega nutmas käib...





____





võtan 2 sinist ja 2 musta lippu oma südameasjaks !



sinine suunab möda laskma kiiremat võistlejat?

must lipp lõetab sõidu (kellele näidatakse)





kõik ikka üldise ohutuse ja heaolu huvides.

must lipp lõpetab sõidu antud kodanikule!

2008 Track Day - ARUTELU !

#34
Mulle meeldiks selline.




E.T. kirjutas: Alfad
kuni 125kW
üle 126kW

Mittealfad
kuni 125kW
üle 126kW

Vabaklass
tänavalegaalne V võistlusslikk (spetsiaalrehv - millega iga päev tööle ja koju ei sõideta)


Auhinnad- kui midagi jagada, siis reeglina tahab võitja ikka koju minna karikas tagaistmel :D

Aga selline autokapotil arvutamine on tegelt jama küll! paneme järgmine kord kuursaali kinni ja teeme raju afterparty peale rada? :lol: no joome limpsi ja jagame karikaid ja muljeid.....
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

2008 Track Day - ARUTELU !

#37
bnd kirjutas:Mulle meeldiks selline.


Ja mulle selline :)



Alfad

- kuni 125kW (erandiga siis kuni 139kW*)

- üle 126kW

- "slikkidega" sõltumata kW hulgast



SAAB

- parimad :wink: (esialgu ainult 2autot/kohta :P )



Vabaklass

- kõik ülejäänud autod ... sõltumata rehvist - neile märgitakse lihtsalt ajad ehk neile on see ainult treeningpäev



või teeme sellel aastal nii nagu 2x tehtud ... ehk koguks mõtteid tulevikuks :roll:



* kuni 139kw - juhul kui autol on kuni 5 silindrit ja veavad esirattad 8)



vbl. loll mõte, aga pakun välja ... tundes kaasa 159 ja Brera ja diiselmootoriga autode omanikele - 156 ja 166, et nad ka rajale tuleksid, teeks Alfade kalssi kuni 125kw erandiga kuni139kw "luksuse piir :twisted: "

Ma ei tea kuidas suhtuvad sellesse 164 ja 155 v6 omanikud?
Seitsekümmend Viis

2008 Track Day - ARUTELU !

#45
Arvestades seda massilist saabide hulka, ei näe ma eriti mõtet eraldi klassil..:) (sel korral loodetavasti siiski rohkem kui eelmisel korral, ka kasparius on vahepeal ühe NG turbo muretsenud omale ja seda pisut järgi aidanud juba..:P )

Suht vabalt võib vabaklassis ka ju sõita. Alfadele oma arvestus ja muud loomad vabaklassis tunde järgi kiires või aeglases rivis..:) Saabirahvaga läbikäimine on ju nagunii "ajalooliselt välja kujunenud"..:) Selle pärast ei pea veel eraldi klassi tegema.
Eesti Saabiklubi ja foorum