E.T. kirjutas:kogu reeglistik peaks eelkõige olema tavasõiduki ja tavarehvi kasutaja vastu sõbralik. esmane eesmärk peaks olema jätkuvalt treeningpäeva raames õppida kasutama õigesti ja ohutult oma igapäevaratsut ning olema lugupidav kaasliiklejate suhtes (ka rajal).
oeh
kuni 125 on seni olnud palju osalejaid
kuni 155 on hõre nagu vanainimese naeratus
üle 156 on taas osalejaid
äkki tekitaks 2 kubatuuri klassi ? üritaks korraldajatel ka hoida normaalsuse piires tööhulga?
Alfad
kuni 125kW
üle 126kW
Mittealfad
kuni 125kW
üle 126kW
Vabaklass
tänavalegaalne V võistlusslikk (spetsiaalrehv - millega iga päev tööle ja koju ei sõideta)
(on veel ettepanekuid mis, kes siia peaks kuuluma, koos sõnastusega
E36 cup autod võivad ntx pudeneda BMW foorumi kaudu ja OT foorumist võib ka kirjut rahvast tulla. )
sõltuvalt rahalistest vahenditest siis ka auhindamine...
klassidega võib teha niia ja naa ... exeli võimalused
1. tänavarehvidega alfad (2 ... 3 klassi)
2. slikkidega alfad (2 ... 3 klassi)
3. saabid (2 ... 3 klassi)
4. üldine tabel
Peamine on ju siiski see, et harjutad sõitmist ja selle tabeli pidamine ... oleks eelkõige võistlus iseendaga ... enda üle uhke olemine, et vot nüüd sõitsin ilusti ja võidab see, kes suudab enamuse ringe samasse sekundisse sõita
Kui keegi tuleb lihtsalt "Pühasid Graale" riiulile koguma ... siis see pole päris see koht ... vähemalt hetkel ehk korrates E.T.- kui on mida jagada siis jagame
Ja liputamisest ...
Shikaani juurde võiks (üritaks) panna 2 inimest ühe käes on lipud ja raadiosaatja ja teise inimese hooleks jääb kuritate üles tõstmine
nii starti, kui shikaani oleks vaja (nagu eelmine kord elu näitas) sinist, kui musta lippu
Musta ülesanne ei oleks ainult, mitte peeglisse vaatajaid rajalt maha võtt, vaid ka neid, kel autoga midagi lahti (kasvõi uks ), aga juht seda ise ei taju.