Page 1 of 1
AR 156 Selespeed
Posted: 29 May 2008, 18:02
by vedruseib
Tervus!
Vaja oleks õli sinna hüdraulika osa sisse. Faktost üritatakse müüa mingit Cs õli hüdraulika jaoks, mis pole küll traditsioonilises metallpurgis. Ja peal on ka kirjas, et sobib selespeed gearbox'dele, automaatkäigukastidele ja roolivõimudele ka (samas pole otsest väidet, et sobib Selespeed hydraulikale). Jano Tartust väidab, et see pole õige mark sinna hüdraulikasse, et see pigem käib käigukasti endasse, mitte hüdraulilisse süsteemi (samas polnud ka 100% kindel, kui Fakto nii julgelt ja enesekindlalt pakub seda hüdraulika jaoks, samas plekkpurgil oli (kui mu mälu mind ei peta) peal kirjas, et Selespeed hydraulic oil). Ei julge küll katseeksitusmeetodina kasutada seda Fakto varianti.
Teab keegi, kust saab kindlalt õiget marki? TRK'st soovitati minna Faktosse, et neil pole sees kaupa hetkel.
Kuidas krt ma aru saan, milline see õige siis on?
Seda fakto varianti on mul olemas ka, aga jäi seisma tookord, kui Jano selle maha laitis ja ise kuskilt Tartust (Autoringist vist) õiget kraami hankis. On kellelgi kogemusi?
AR 156 Selespeed
Posted: 29 May 2008, 19:01
by alfistiman
sinna pannakse ainult Tutela Cs speed 0,6 liitrit
AR 156 Selespeed
Posted: 29 May 2008, 19:05
by ts
jap-> roolivõimuõli sobob oma konsistentsilt küll planetaarkasti (ilmselt ka järjestiklülitusega kasti) aga lülitussüsteemi ei sobi see kohe mitte (sinna peaks siiski jõudma õli, mis kannatab pidevat survestamist -> umbes nagu piduriõligi... piduriõli voolavus aga ei ole jällegi sobiv...)
tooks võrdluse (kuna siin kuskil oli juba kummide lappimisest juttu)-> kumm ja kilekott

teoreetiliselt vahet ju ei ole

AR 156 Selespeed
Posted: 29 May 2008, 19:43
by vedruseib
ma saan sellest sobivusest täiesti vabalt aru, aga miks kuradi pärast siis Fakto mingit muud sodi pähe määrib väites, et see on see sama õli teises pakendis. Võin hankida ka pildi sellest konktreetsest, mida nad pakuvad. Ilmselt nad siis kallavad seda ka selespeedidesse teeninduses sisse, kui arvavad, et see õige. Mõni ime, et hüdraulika ei toimi siis õigesti.
Tegelt võiks siis ju veel küsida, kas Selespeed hüdraulilise lülitussüsteemi õli võiks sobida planetaarkasti või roolivõimu?
Ja siis kuskohast peale Fakto võiks Tlnas kiirelt olla olemas Tutela Cs Speed selespeed õli?
AR 156 Selespeed
Posted: 29 May 2008, 20:37
by E.T.
fakto ja TRK vahele mahub PILOT
kas seal olid kurjad koerad ukse ees ketist lahti või mis takistas pilotist küsida?
-e-
AR 156 Selespeed
Posted: 29 May 2008, 22:27
by ts
E.T. wrote:fakto ja TRK vahele mahub PILOT
pigem Pilot'i ja Fakto vahele mahub TRK
ehk siis AR jubinate otsimine-> esmalt pilot, siis TRK ja siis.......
.......
kui ka ühestki Kopli garaazist enam midagi ei leia alles siis Faktosse
Kui nad tõsimeeli roolivüimuõli selespiididesse kallavad, siis ei imesta, et meil selespeedidega nii palju probleeme on

AR 156 Selespeed
Posted: 29 May 2008, 23:29
by E.T.
ma kiikasin geograafiliselt
AR 156 Selespeed
Posted: 30 May 2008, 02:24
by vedruseib
plaan ongi selline, et küsin homme pilot'st.
AR 156 Selespeed
Posted: 30 May 2008, 15:10
by alfistiman
täpsustame siis niipalju et
nendes anumates on sama vedelik sees
AR 156 Selespeed
Posted: 17 Aug 2008, 14:39
by Alfa Romeo 33
Tere,
Mõtlesin et ei hakka teist teemat tegema,ning kriban siia,et kas keegi oskab öelda mis on Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2004a plussid ja miinused,ning kuda kõrgsurvepump vastu peab,ning muu stuff?
Ja veel mis iseärasused on selespeedil ja manuaalil,selle masina puhul,et kumb vastupidavam on?

AR 156 Selespeed
Posted: 17 Aug 2008, 16:35
by Thema55
Alfa Romeo 33 wrote:Tere,
Mõtlesin et ei hakka teist teemat tegema,ning kriban siia,et kas keegi oskab öelda mis on Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2004a plussid ja miinused,ning kuda kõrgsurvepump vastu peab,ning muu stuff?

Ja veel mis iseärasused on selespeedil ja manuaalil,selle masina puhul,et kumb vastupidavam on?

Selespeedil on selle masina puhul see iseärasus, et... seda pole diisel Alfade külge kunagi pandudki

...ja minu teada pole vanematel diisel Alfadel ka automaati varustuses olnud. Nii et kui sa tahad diisel 156te pead igal juhul manuaaliga leppima

AR 156 Selespeed
Posted: 17 Aug 2008, 18:25
by Alfa Romeo 33
Thema55 wrote:Alfa Romeo 33 wrote:Tere,
Mõtlesin et ei hakka teist teemat tegema,ning kriban siia,et kas keegi oskab öelda mis on Alfa Romeo 156 1.9 JTD 2004a plussid ja miinused,ning kuda kõrgsurvepump vastu peab,ning muu stuff?

Ja veel mis iseärasused on selespeedil ja manuaalil,selle masina puhul,et kumb vastupidavam on?

Selespeedil on selle masina puhul see iseärasus, et... seda pole diisel Alfade külge kunagi pandudki

...ja minu teada pole vanematel diisel Alfadel ka automaati varustuses olnud. Nii et kui sa tahad diisel 156te pead igal juhul manuaaliga leppima

Suuret tänud info eest,aga mis mudu selle iseärasused veel on,et kuidas muidu vastu peavad kõrgsurvepumbad ja muu stuff?
