ts kirjutas:Liigume teosammul sinnapoole ( enamik ettevalmistustest on tehtud- ka põhikirja põhi on olemas, kuid hetkel on pisike ideoloogiline kriis klubi kontseptsiooni koha pealt
)
Eriti selles osas mis puudutab liikmemaksu ja selle eest pakutavat
Alfad on muidu kiired autod ja tigudega pole midagi pistmist välja arvatud mootori puudumisel, kus suvekuudel
äge tigude tatituuning võimust võtab
Kirjutasin siia siis TS-ile natuke puremist
kuigi ma arvan, et ta täna kõvasti juba 156 armatuuri plastikut purenud
Üldine. (Juhuks kui ei viitsi alljärgnevaid punkte läbi lugeda
)
Autoklubid on tavaliselt loodud MTÜ-na (Mitte Tulundus Ühing) ja juhitakse vabatahtlike poolt, kes on määratud juhtkonna poolt.
Enamus Autoklubisid võtavadliikmemaksu ja vastutasuks pakuvad soodustusi, näiteks organiseerib kokkusaamisi,
üritusi, koosviibimisi.
Üldiselt on klubi tegevuskohaks foorumid, kus siis jagatakse pilte, sõnumeid teistelt liikmetelt, remondi ja varuosa soovitusi,
autode ost müük kuulutusi, ja ajaloolisi materjale margi kohta.
Autoklubid organiseerivad kokkusaamisi kuhu on ka teretulnud huvitunud mitte liikmed(tava foorumi liikmed, sõbrad tuttavad).
Klubi võib ka korraldada võidusõite, nt nagu rajapäevad jne.., Garaaži päevad
(näiteks garaaz kus õpetatakse DIY või remonditakse), kruiisimised, show off.
Kokkusaamised on siis klubilistele aeg kus nad saavad rääkida autodest ja tavalistest asjadest, nt. filmid, sõõk jook jne..
Miks mitte korraldada mitte auto teemalisi võistlusi nt. Bowlingu võistlus või mis iganes.
Loomulikult võiks olla klubil ka eri staatused kuld-, Hõbe-liikmestaatused.
Ka võib klubi olla abiks suuremate ürituste korraldamisel abiks nt. pileti müügis või mis iganes.
kuldliige siis kuldse logo, sümboolikaga ja hõbe siis hõbedasega
(Nr märgi alus, t-särk, kleeps, märk, jope, võtmehoidja ja mis iganes veel pähe tulla võib)
Ja enne suure ürituse korraldamist, kindlasti vaja saada teada liikmete arvu, kus ühinetakse karavaniga,
kuidas karavan liigub sihtpunkti, millised on lisakulud jne...
see on rohkem kui hobi, see on elustiil mille järgi elatakse.
1. Äriühingu loomine.
Kõige mõtekam siis oleks MTÜ kuna tegemist ei ole kasumit tootva ettevõttega.
NB. MTÜ juhtkonna liikmed ei saa MTÜ-le teha soodustusi mis on alla turuhinna. nt.
liige Jaan kes omab firmat ei saa müüa MTÜ-le kaupa teenust alla turuhinna, see
on EV seaduste järgi keelatud ja karistatav. Ei hakanud paragrafi ja punkti siia lisama.
Liikmemaksu tulu siis kasutatakse MTÜ tööde korraldamises ja liikmetele soodustuste pakkumisel.
Palgaliseks saaks ka teha, aga see eeldab kõva sponsorlust
väljaspool klubi, ja kuna klubi töökorraldus on siiski suht kulukas ei ole seda ette näha.
Ega see foorum kus me igapäevaselt ringi kolame, mõni küll vähem ei ole tasuta.
Domeeni aastamaks, host serveri kuumaks, töö ja vaev foorumi manageerimisel uuendamisel.
2. Staatus ja liikmemaksu suurus.
Klubil võiks siis olla Kuld ja Hõbe liikme staatused (Muidugi saaks teha ka platinumi, see eeldaks Kuld liikmeks olemist
ja nt. suure panuse tegemist klubi töö korraldamises).
Liikmemaksu suurus tuleb siis välja arvutada vastavalt sellele milliseid soodustusi ja hüvesid vastavalt liikme statusele pakutakse.
See eeldab juba seda, et on loodud sümboolika ja võetud pakkumised asja või toote hinna kohta (1tk mitte arvestades hulgi vaid individuaalselt,
kui pärast jääb koguse pealt kasum kasutatakse seda Klubilistes kuludes.)
Loomulikult tuleb ka arvestada kogu klubi ülalpidamis kulusid, nõ. aasta kulu (Veeb, MTÜ aasta aruande koostamine jne..).
3. Liikmete Soodustused, staatus.
Liikmete soodustusteks võiks siis olla MTÜ poolt kokkulepitud varuosa soodustused autoremondi ja varuosa firmades.
Söögikohtades, poodides mis iganes veel pähe tuleb.
Loomulikult oleks siis hea kui oleks klubil sooduskaart kus figureerib Sümboolika + staatus.
nt. oleks siis Hõbe 5% Kuld 10% ja Platinum 15%, täiesti kindel et suudetakse pakkuda selliseid soodustusi.
Liikmele ennistatakse siis vastav staatuse sümbol (Jope, T-särk, võtme hoidja, Helkurvest, jne... valikuid on palju.)
Loomulikult ka foorumi staatus mis on tasuta aga annab ka paljudele motivatsiooni liitumiseks.
4. Üritused, kogunemised.
Kogunemiste ja ürituste korraldamine on reaalselt kõige raskem osa, kuna nii palju kui on eri inimesi on ka eri arvamusi.
Seega enne ürituste korraldamiseks tuleks ikka teha mõned kokkusaamised kus neid ka arutatakse.
nt. kui pärnu klubilised saavad kokku ja jõuavad tulemuseni siis annavad teada tulemusest ka foorumis.
Eks see üsna raske saab olema kuna ega neid Alfa Romeo omanikke Eestis eriti ei ole, põhiliseks takistuseks on finants olukord.
Võiks olla ka iga aastane kokkusaamine punktis B. kus määratakse punkt A kust algab ja vahepunktidest liituvad karavaniga ka teised
ja suundutakse siis koos punkti B.
Sellest klubi teemast võiks pikalt rääkida aga esimeste asjadena tuleks ikkagi algust teha.
1. Äriühingu loomine
2. Sümboolika loomine
3. Sümboolika maksumuse, kulude aarvestus
4. Mis soodustusi saab pakkuda (hiljem saab juurde lisada uusi)
5. Liikmemaksu määramine vastavalt staatusele (nt. lisana liikme sooduskaart)
6. Liikmete tunnustamine (sümboolika, meene, kaart jne..)
7. Klubi Asutamis esmane kogunemine uue juhtkonnaga(Suvekuudel, kulude kärpimiseks)
8. ............