Alfa 159

#1
Tere,

Kuna auto ost on taas päevakorras ja silm on pikemat aega juba 159 peal siis tundus, et peab hakkama kodutööd tegema. Sattusin lugema Autolehe kasutatud autode testi 159-st ning tekkisid mõned küsimused, ehk oskab foorumirahvas vastada neile.
1) "Eesti talvise teedehoolduse tõttu tahavad mõnevõrra rohkem hoolt Brembo neljakolvilised pidurid." - Kas kõigil 159 on ees neljakolviga Brembo suppordid?
2) "Probleemne detail on roolilatt, mis vajas vanematel mudelitel vahetust juba 100 000 km läbimise järel. Paljudel autodel vahetati see ära garantiikorras, kuid mitte kõigil. Uuematel mudelitel seda probleemi enam ei esine." - Kas see on lastehaigus, mis kimbutas ainult esimese paari aasta autosi või on neid probleeme ka 2008 + aasta mudeli uuenduse läbinud autodel
3) Suurema läbisõidu puhul kuidas automaatkastid end üleval peavad ? Tehas neile vist õlivahetust ette ei näe ?

Tervitades,
Siim

Re: Alfa 159

#2
Ise kunagi kirjutasin kaks esimest kommentaari, seega vist õige mees täpsustama. :mrgreen:
Brembo sadulad on 3,2JTS, 1,8TBi ja 2,4JTD. Leidub neid ka Ti paketiga varustet masinatel ja kui mu mälu mind ei peta, siis ka facelift 1,9JTDm. Üldiselt hooldust väga karta ei maksa, midagi kohutavat nendega ei juhtu vaid tuleb olla valmis vilisevaks piduriks.
Faceliftiga koos parandati roolilati probleem. Soovitan igal juhul osta autot, mitte müügikuulutust ja auto pädevas ettevõttes üle vaadata.
Minuteada on automaatkastidega probleeme minimaalselt. Ainukeseks kaudseks probleemiks võib nimetada EGRi ja kogu sisselaske kattumist tahmaga. Aktuaalsem just 2,4JTD puhul ja väljendub köhivas külmkäivituses, kohatises puterdamises ning hilisemas faasis ka jõudluse vähenemises. Esineb rohkem autodel, mis sõidavad lühikesi otsasid.
a.k.a Anthrax