166 diisli elektrilise mootoribloki soojenduse võimalikkus?
Postitatud: 17 Okt 2013, 14:48
Nagu diislitel ikka, soojeneb aeglaselt. Peale uue termostaadi panekut eelmine sügis muidugi kordades kiiremini kui ennem.
Kuid siiski, kuna võimalus oleks juhe otse auto juurde vedada, võiks ju teda elektriga kütta ja salongi ventileerida sooja õhuga.
Paraku tundub, et lisasoojendite tootjad on 166 puhul diisli unustanud. Nii Defa kui Calix pakuvad 166'le vaid bensukatele.
Mõte läks siis 156 peale, "sama" mootor ju
Aga.... 156 pakub elementi nr 411428 veesärki. Ja siis pakub alates 2005 aastast elementi 412877 õlivanni külge.
Ja 159, millel ka "sama" mootor, kasutab hoopis teist küttelementi 413815 õlivanni külge.
Kas kellelgi on see tee läbitud või teab kindlalt, millist elementi võiks kasutada? Tegu siis 20v 2.4 JTD 129kW mootoriga mu traktori puhul
terv, teager
Kuid siiski, kuna võimalus oleks juhe otse auto juurde vedada, võiks ju teda elektriga kütta ja salongi ventileerida sooja õhuga.
Paraku tundub, et lisasoojendite tootjad on 166 puhul diisli unustanud. Nii Defa kui Calix pakuvad 166'le vaid bensukatele.
Mõte läks siis 156 peale, "sama" mootor ju
Aga.... 156 pakub elementi nr 411428 veesärki. Ja siis pakub alates 2005 aastast elementi 412877 õlivanni külge.
Ja 159, millel ka "sama" mootor, kasutab hoopis teist küttelementi 413815 õlivanni külge.
Kas kellelgi on see tee läbitud või teab kindlalt, millist elementi võiks kasutada? Tegu siis 20v 2.4 JTD 129kW mootoriga mu traktori puhul
terv, teager