AR GTV 2.0 TB V6 1995 - TS
Postitatud: 24 Okt 2013, 10:25
Jätkuks sellele: http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... 34&t=19672
Juhtus siis selline lugu, et sain pakkumise, millest on võimatu keelduda Kuigi umbes kolm autot on "peaaegu valmis" ei olnud siiani ühtegi Bussot. Rääkimata siis läbi aegade absoluutsest lemmikust - TB-st.
Pikk jutt lühidalt-> kõik oli ilus ja pidulik kuniks salong sai kokku lapitud (jumal küll kui kohutav see hetkel on), auto käima ning peale pisikest kaalumist sai vastu võetud otsus, et ei hakka igaks juhuks omal jõul sõitma - see, et tossupilv hävitaks hetkega terve teeäärse eluslooduse on väike probleem... ikka juhtub. Kuna aga rihmad paistsid viimase ringi peal ja keegi oli autole paigaldanud väga kurjakuulutava moega kõrvitsa, siis sai otsustatud, et ei hakka enamvähem ainsa asjaliku asjaga auto juures riskima (tundus, et ka jahutusvedelikku oli lekkinud, õli polnud eriti värske ja kapoti all ning salongis on natuke liiga palju kahtlaseid pinge all juhtmeid)
Praegusel hetkel käivad palavikulised transpordiotsingud, et saaKS auto õigesse kohta ning alustada tubaste tegevuste ettevalmistamisega.
Kuna auto on jätkuvalt läti numbritega, siis registrisse ei kanna enne, kui on täiesti selge, mis sellest saab (kõige nigelama stsenaariumi puhul lahkub auto küljest kõik, mis lahkuda saab ja kogu mehhaanika leiab tee mõne 155 kerepaneelide alla )
Siiski oleks jätkuvalt kuri plaan see aparaat viisakaks teha ja registrisse kanda (oluliselt ilusamana)
Aga pildid ja mis ootab tegemist:
Salong- läti porr (kõige stiilipuhtam porr, mis on võimalik üldse välja mõelda). Õnneks oli selleks ajaks ära koristatud punasekarvased uksepolstrid jms, kuid kobrutav jubekole värv on ikka alles Tulevik: Kuri plaan on küpsenud selle osas, et kogu detailide värv tuleb lahustiga maha ning kuna originaalpinda enam taastada ei õnnestu, siis läheb vinüüli alla (vaadates, mida meil pakutakse, peab minema arvataavsti puhta tuuningu teed ning tuleb 3d carbon imitatsioon). See puudutab kogu värvitud pindu pluss lisakellade plokki. Lisakellade plokk iseenesest on muidugi väga tänuväärne asi, kuid õlirõhu mõõdik vajab kontrolli, boosti kell vajab samuti uut paigaldust (üllatav, et see midagi üldse näitab). Olenevalt sellest, mis mootorist edasi saab võib juhtuda, et "häire"kellasid tuleb veel piilarile juurde (KUI jääb sama kõrvits vurriks, siis paratamatult oleks hea teada ka AFR-i, temperatuuri jms). Istmed on hetkel nahast, edasi ei tea veel. Mingit hullu tümpsu sisse ei plaani (mootor ise teeb piisavalt head häält).
Mootoriruum ja mootor:
Lahtiseid otsi, ebapädevaid ühendusi ja täiesti jaburat tuuningut täis laotud - pildilt on väljas veidra olemise koonus, mis on paigutatud rattakoopa peale... tühikäiku hoiab esimesed 10 sekundit, siis muutub segu umbes 1:2-le ja mootor hakkab lihtsalt detoneerima - aga täiesti välja kah ei sure Plaan lihtne-> pump ära vahetada, kütusevoolikud täies pikkuses ära vahetada, pihustid, andurid, jagaja, küünlad jms üle käia, kaablid, torud, voolikud jms taastada/vahetada ja siis vaadata edasi, kas suremise probleem on tingitud juhtplokist, BOV-ist või on keegi mingi tõsisema jamaga hakkama saanud (hetkel tundus, et piisab sisselaske ja kütusetrakti korrastamisest - võib muidugi olla, et ka rõhukell näitab korrektselt kuid turbo lekib rämedalt...) kolinaid, klõbinaid, krõbinaid jms igatahes kuskilt ei kostunud. Ja muidugi rihmad ning veepump.
Muidugi kui selgub, et kogu üritust pidurdavaks faktoriks on ECU, siis ega jäägi midagi muud üle, kui progetav süsteem peale panna
Veermik ja pidurid ja sidurid ja värgid : krt seda teab hetkel ei paistnud midagi häirivat (kolkse jms ei olnud), ainsa probleemina ilmnes, et sidurisilinder oli kinni (eks paistab, mis sealt veel üllatavat tulla võib)
Kere:
No mis ma oskan kosta värv on muidugi võrratu segu roosalilladest toonidest. Teada on, et kunagi on tegu olnud Rosso 130-ga, mis pleekides muutub peaaegu samaks, KUID lätlane oli sinna lisanud omalt poolt veel värvi, et asi ikka väga jube oleks Üldmulje oli enamvähem-> kõik neli luugiamorti on surnud, juhipoolsel karbil on suur muljumisjälg ning kere ise vajab kindlasti ülevärvimist. Tjuuningkapott ja tiib on küll natuke koledad aga mis seal ikka - ülejäänud auto probleemide puhul ei kommentaari. Plaan on siseenesest lihtne- uus värv selga, vajalikud pisiasjad vahetusse ja ongi jälle nagu hea
Värvilahendusest tunsub üha sümpaatsema mõttena valge koos paari värvilise triibuga (ametlikuma nimetusega siis tricolore a la 4C )
Ajaliselt ja rahaliselt muidugi ma isegi ei prognoosi, millal niikaugele jõuab (aga noh- mingi hobi peab ju olema )
Tänan tähelepanu eest
Juhtus siis selline lugu, et sain pakkumise, millest on võimatu keelduda Kuigi umbes kolm autot on "peaaegu valmis" ei olnud siiani ühtegi Bussot. Rääkimata siis läbi aegade absoluutsest lemmikust - TB-st.
Pikk jutt lühidalt-> kõik oli ilus ja pidulik kuniks salong sai kokku lapitud (jumal küll kui kohutav see hetkel on), auto käima ning peale pisikest kaalumist sai vastu võetud otsus, et ei hakka igaks juhuks omal jõul sõitma - see, et tossupilv hävitaks hetkega terve teeäärse eluslooduse on väike probleem... ikka juhtub. Kuna aga rihmad paistsid viimase ringi peal ja keegi oli autole paigaldanud väga kurjakuulutava moega kõrvitsa, siis sai otsustatud, et ei hakka enamvähem ainsa asjaliku asjaga auto juures riskima (tundus, et ka jahutusvedelikku oli lekkinud, õli polnud eriti värske ja kapoti all ning salongis on natuke liiga palju kahtlaseid pinge all juhtmeid)
Praegusel hetkel käivad palavikulised transpordiotsingud, et saaKS auto õigesse kohta ning alustada tubaste tegevuste ettevalmistamisega.
Kuna auto on jätkuvalt läti numbritega, siis registrisse ei kanna enne, kui on täiesti selge, mis sellest saab (kõige nigelama stsenaariumi puhul lahkub auto küljest kõik, mis lahkuda saab ja kogu mehhaanika leiab tee mõne 155 kerepaneelide alla )
Siiski oleks jätkuvalt kuri plaan see aparaat viisakaks teha ja registrisse kanda (oluliselt ilusamana)
Aga pildid ja mis ootab tegemist:
Salong- läti porr (kõige stiilipuhtam porr, mis on võimalik üldse välja mõelda). Õnneks oli selleks ajaks ära koristatud punasekarvased uksepolstrid jms, kuid kobrutav jubekole värv on ikka alles Tulevik: Kuri plaan on küpsenud selle osas, et kogu detailide värv tuleb lahustiga maha ning kuna originaalpinda enam taastada ei õnnestu, siis läheb vinüüli alla (vaadates, mida meil pakutakse, peab minema arvataavsti puhta tuuningu teed ning tuleb 3d carbon imitatsioon). See puudutab kogu värvitud pindu pluss lisakellade plokki. Lisakellade plokk iseenesest on muidugi väga tänuväärne asi, kuid õlirõhu mõõdik vajab kontrolli, boosti kell vajab samuti uut paigaldust (üllatav, et see midagi üldse näitab). Olenevalt sellest, mis mootorist edasi saab võib juhtuda, et "häire"kellasid tuleb veel piilarile juurde (KUI jääb sama kõrvits vurriks, siis paratamatult oleks hea teada ka AFR-i, temperatuuri jms). Istmed on hetkel nahast, edasi ei tea veel. Mingit hullu tümpsu sisse ei plaani (mootor ise teeb piisavalt head häält).
Mootoriruum ja mootor:
Lahtiseid otsi, ebapädevaid ühendusi ja täiesti jaburat tuuningut täis laotud - pildilt on väljas veidra olemise koonus, mis on paigutatud rattakoopa peale... tühikäiku hoiab esimesed 10 sekundit, siis muutub segu umbes 1:2-le ja mootor hakkab lihtsalt detoneerima - aga täiesti välja kah ei sure Plaan lihtne-> pump ära vahetada, kütusevoolikud täies pikkuses ära vahetada, pihustid, andurid, jagaja, küünlad jms üle käia, kaablid, torud, voolikud jms taastada/vahetada ja siis vaadata edasi, kas suremise probleem on tingitud juhtplokist, BOV-ist või on keegi mingi tõsisema jamaga hakkama saanud (hetkel tundus, et piisab sisselaske ja kütusetrakti korrastamisest - võib muidugi olla, et ka rõhukell näitab korrektselt kuid turbo lekib rämedalt...) kolinaid, klõbinaid, krõbinaid jms igatahes kuskilt ei kostunud. Ja muidugi rihmad ning veepump.
Muidugi kui selgub, et kogu üritust pidurdavaks faktoriks on ECU, siis ega jäägi midagi muud üle, kui progetav süsteem peale panna
Veermik ja pidurid ja sidurid ja värgid : krt seda teab hetkel ei paistnud midagi häirivat (kolkse jms ei olnud), ainsa probleemina ilmnes, et sidurisilinder oli kinni (eks paistab, mis sealt veel üllatavat tulla võib)
Kere:
No mis ma oskan kosta värv on muidugi võrratu segu roosalilladest toonidest. Teada on, et kunagi on tegu olnud Rosso 130-ga, mis pleekides muutub peaaegu samaks, KUID lätlane oli sinna lisanud omalt poolt veel värvi, et asi ikka väga jube oleks Üldmulje oli enamvähem-> kõik neli luugiamorti on surnud, juhipoolsel karbil on suur muljumisjälg ning kere ise vajab kindlasti ülevärvimist. Tjuuningkapott ja tiib on küll natuke koledad aga mis seal ikka - ülejäänud auto probleemide puhul ei kommentaari. Plaan on siseenesest lihtne- uus värv selga, vajalikud pisiasjad vahetusse ja ongi jälle nagu hea
Värvilahendusest tunsub üha sümpaatsema mõttena valge koos paari värvilise triibuga (ametlikuma nimetusega siis tricolore a la 4C )
Ajaliselt ja rahaliselt muidugi ma isegi ei prognoosi, millal niikaugele jõuab (aga noh- mingi hobi peab ju olema )
Tänan tähelepanu eest