Re: Mannergute mõõduvõtt

#16
https://docs.google.com/document/d/12Gj ... edit?pli=1
3. Registreerimine
3.1. Üritusele registreerimiseks tuleb täita lisas nr.2 olev registreerimise avalduse vorm.
3.2. Kõik sõitjad peavad omama varasemat treening-, test- või võistlussõidu kogemust.
3.3. Kogemuse puudumisel või selle toetamiseks on võimalik lisada soovitajad, kes võiksid omada autoriteeti.
3.4. Registreerimisel üles antud andmete muutmine peab toimuma vähemalt 7 päeva enne ürituse toimumise kuupäeva.
3.5. Korraldajale jääb õigus otsustada meeskonna või meeskonna liikmete osalemise üle vastavalt oma subjektiivsele arvamusele.
3.6. Mitte ükski korraldaja otsus või seisukoht ei kuulu vaidlustamisele.

4. Osavõtjad
4.1. Kõik osavõtjad mõistvad vanade ja odavate autodega sõitmisel ning nende remontimisel tekkivaid riske.
4.2. Kõik osavõtjad peavad esitama dokumendina juhiloa ja allkirjastama kinnituse üritusel osalemise tingimustega nõustumise kohta (kinnituskiri)
4.3. Testi edukaks ja mugavaks läbimiseks on soovitav osaleda vähemalt kolmeliikmelise meeskonnana.
4.4. Kehtiva b-kategooria juhtimisõiguse olemasolu on kohustuslik.
4.5. Ühel autol võib osaleda üks kuni kuus sõitjat.
4.6. Registreerimisel valib iga meeskond testsõiduki numbri 100-999.
4.7. Number tuleb autole paigutada mõlemale küljele ja selliselt, et oleks vähemalt 30m kauguselt loetav.
4.8. Lisaks tuleb paigaldada ilma taustata valge number esiklaasi kõrvalistuja poolsesse ülanurka.
4.9. Testsõidu ajal peavad autos viibijad kandma kaitsekiivrit ja kinnitama turvavööd.
4.10.Juhi minimaalne vanus on 18 aastat.
4.11.Autos tohib viibida korraga üks sõitja.
4.12.Kõik juhid ja meeskonna liikmed peavad olema kained terve testi vältel.
4.13.Osavõtja peab arvestma sõiduki hävimise võimalusega. Selleteemalisi pretensioone ei võeta arutlusele.
4.14.Testi läbi viimise ajaks tuleb vajadusel paigaldada sõidukile korraldaja reklaamkleebised.
4.15.Mõjuval põhjusel üritusel mitteosalemise korral jätab korraldaja tasutud osavõtumaksu järgmise ürituse ettemaksuks.
Seitsekümmend Viis

Re: Mannergute mõõduvõtt

#18
spark kirjutas: 3.2. Kõik sõitjad peavad omama varasemat treening-, test- või võistlussõidu kogemust.
Heh, kas 1988/1989 aastal (tõesti ei mäleta täpselt) saadud kardilitsents sobib?:)
Mitte et ma selle paberi nüüd üles leian, aga uskuge mind, mul on see olemas. Ausalt. Seal oli isegi veregrupp kirjas peal.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: Mannergute mõõduvõtt

#19
zakalwe kirjutas:
spark kirjutas: 3.2. Kõik sõitjad peavad omama varasemat treening-, test- või võistlussõidu kogemust.
Heh, kas 1988/1989 aastal (tõesti ei mäleta täpselt) saadud kardilitsents sobib?:)
Mitte et ma selle paberi nüüd üles leian, aga uskuge mind, mul on see olemas. Ausalt. Seal oli isegi veregrupp kirjas peal.
Sobib. Küll aga on soovitav korra kiirestisõitmist meelde tuletada. Reeglid on tehtud arvestusega, et ilmselt võib oodata absoluutselt igasuguseid inimesi.
Pilt
a.k.a Anthrax

Re: Mannergute mõõduvõtt

#22
cyber kirjutas:
ts kirjutas:siis selleks, et häda korral 100+ kiiruselt pidama saada
Kihutama lähed vä? :D
vaevalt ...
aga veame kihla :)
Kui enne starti lepitakse kokku ühes, siis peale stardi andmist unistatakse see kõik (vähemalt mingi osa seltskonnast) :hi:

Pagan, aga tegelikult ei pea ju üldse Alfaga rajale minema ... parem lõhume näiteks Saksamaal valmistatud tehnikat :twisted:

http://www.auto24.ee/used/1960486 - näiteks see Rapla auto :)

valik
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Seitsekümmend Viis

Re: Mannergute mõõduvõtt

#24
Eelregistreerimine avatakse homme, 1.aprilli hommikul kell 09.00 (EET)
NB!Kiiremad registreerijad saavad alustada mannergu testimist mõni meeter stardijoonele lähemalt, kui aeglasemad registreerijad.
Aga see pole veel kõik! Lisaks saavad kiiremad registreerijad valida omale ilusama unikaalse kolmekohalise numbri.

Lisan veel noppeid populaarsematest korduma kippuvad küsimustest:

Auto dokumendid on .....(pikk arusaamatu igav jutt nende puudumisest).
Küsime vastu: kuidas autot utiliseerida plaanitakse? Kui sul on piisavalt dokumente, et vanarauaks viia, on sul ka piisavalt dokumente, et tõestada auto omandisuhet.

Ma ei tea mis on mu auto tühimas. :(
Kui auto on eesti registris, siis on see kirjutatud tehnilisse passi või saab toksida auto numbrimärgi maanteeameti kodulehele, kust vastav informatsioon välja tuleb. Kui auto ei ole eesti registris, peaks see olema kirjas ka masina välismaises tehnilises passis. Eksootiliste tehniliste passide puhul, kus seda märgitud ei ole, tegeleme juhtumipõhiselt.

Mis saab, kui mu auto katki läheb ja ma seda koju ei taha/saa viia?
Kui on vajadus taagast vabaneda, on võimalik jätta auto auto24ringile, kus see tasuta utiliseeritakse. Selleks tuleb ürituse lõppedes sellest korraldajale märku anda ning vormistatakse utiliseerimiseks vajalikud paberid.

Kas ma coiloverit, polüuretaanpukse jms juhitavuse parandamise tuuningut tohin teha?
Ei. Mannerg peabki kurvis korralikult kalduma. Igasugune kiiruse (ka kurvikiiruse) tuuning, mis erineb originaallahendustest ei tule kõne alla. Kui see ei ole mingil põhjusel võimalik või mõistlik läheneme asjale juhtumipõhiselt.
a.k.a Anthrax

Re: Mannergute mõõduvõtt

#27
H.E kirjutas:Registreerus Alfa 155 1,8 85kw. Küll pole paraku ükski nimi foorumist tuttav.
Oleks kindlasti huvitav teada kes sellega Alfaga välja tuleb. Meie tiim läheb igatahes saksa tehnikat tapma :evil:
Ja kui keegi siin eespool muretses pidurite pärast siis korraldajad ikkagi lubavad suutlikumaid pidureid autodele paigaldada aga eks korraldajad täpsustavad ise antud teemat.