Re: 147JTD 2003

#2
:hi:

lase veljed üle vaadata (panustaks sellele, et üks velg on ellipsis ja viskab)- kõige lihtsam on auto üles tõsta ja rattad üle veeretada.

P.S. võid proovida, kas see on ka 5 käigu puhul (panustaks, et on) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147JTD 2003

#6
NB! õõts tasub osta samast kohast, kus vahetatakse (saad korraga garantii nii tükile, kui tööle)

Töö on umbes tund (raha võetakse umbes 2 tunni eest)-> kokku võid arvestada jah 100-120 rahaga .Õõtsapukse eraldi vahetada ei ole mõtet (15 tuh sõitnud õõtsaga testitud- töötavad umbes 6tuh km enne, kui sarniir läheb)-> kui ise ei vaheta, siis on lihtsam lasta korraliku õõtsaga korraga teha- töö maht on oluliselt väiksem.

25.- maksvat õõtsa ei tasu osta (see on täiesti kuiv ja ilma määrimiseta paigaldades kestab kaks-kolm kuud; määrides veel ei tea, kuna aasta ja 15 tuh jooksul pole midagi veel juhtunud).

ja ERITI OLULINE kui viid vahetamisse, siis anna vahetuse kodanikele märku, et nad varuksid igaks juhuks ka stabikakondi (sõltuvalt sellest, kui kaua aega tagasi kont vahetatud on võib juhtuda, et see annab alla kohe peale uue õõtsa paigaldamist -> kontrollitud kaks korda... edaspidi targem). Kont ise maksab ca 8€ aga vana kondi tagasipanekul võib tekkida üllatusi, mistõttu Sa ei pruugi samal päeval autot kätte saada :angel:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147JTD 2003

#8
TRW õõtsapuksid on head, aga sarniirid on kehvad. Pole ilmastikukindlad ja hinnang on tehtud vähemalt 20 detaili kontrollides. Mõnel oli sõrme munaku liugpind juba 5000 km. juures roostega kaetud ja kulutas pesa.

Re: 147JTD 2003

#9
TRW puhul täheldasin sama- puksid korras, sarniir kriuksus (sarniiri kattekumm on mingi müstilne poolplast, mis pragunema kipub ja mingil hetkel annab kinnituse juurest alla)

Üldiselt muidugi tasub arvestada, et meie teedel ei ole vahet, millise firma omad osta (umbes 20-25 tuh järel tasub vahetamiseks valmis olla- ehk läheb paremini aga igaks juhuks või nii :roll: ).
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147JTD 2003

#12
Kuidas jooksuga on, kõik rattad ilusti nii nagu peab? Mäletan, et mul kunagi ammu oli üks ratta rumm koos laagriga viltune (Alfa 145'l). Siis tekkis ka mingist kiirusest hull vibra. Sai need ära vahetatud siis enam polnud. Mul muidugi näitas ratta jooks ka juba valet kallet ja paigutust laseritega.

Re: 147JTD 2003

#14
tõstsime rattad ringi. selgus, et eelmine omanik oli vale keermega poldid sisse vägistanud ja osadel oli keere maas ja ei hoidnud midagi kinni :)
tellisime poest õiged poldid, vaatame, mis siis saab.

Re: 147JTD 2003

#15
tuleb välja et 147 JTD(M) värisebki sõidu ajal, eile just proovisin sõitsin tööle väriseb teepeal tuntavalt, isegi käigukang vibreerib toas. Täna sõitsin Fiatiga sama teed läbi, ei vibreerinud, seega tee on korras. Ehk siis 147 on see mis vibreerib, vist normaalne, või peaks midagi ette võtma. Õõtsad, nii alumised, ülemised kui ka amordid just vahetatud, sillastend ka tehtud.
Pilt
Pilt