M: Alfa Romeo 156 GTA, 2002.a

#1
Kuulutus Auto24 lehel:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=5121
Minu GTA saaga algusest peale...
http://foorum.alfaromeoklubi.ee/viewtop ... =35&t=4068


1. Alfa Romeo 156 GTA, 2002/11 , 3.2L V6 184KW
2. Keretüüp- sedaan
3. Värvus - punane
4. Väljalaskeaasta - 2002 november , läbisõit on natuke alla 95000 km.
5. Käigukasti tüüp - 6k manuaal
6. Mootori tüüp - 3.2L V6 bensiin
7. Varustus ja lisad - Kõik lisad mis 156'l tehasest kaasa tuli, va,katuseluuk. Järgmine rihmavahetus on 110000 km peal ehk siis hetkel + 15000km pärast või 2.aastat.
8. Hind - 7800 eurot (kiirmüügi hind), hea hind kohe soetamiseks kui soov on keretöid ja värviparandusi ise teha.
Mai kuust (8.kuupäev) läheb keretöösse ja esiklaasi vahetusse, veljevärvimisse jpm. Peale seda hind on muidugi teine.

9. Muu info: Hetkel on katki esimene ja tagumine stange (kaablitega kinni hekseldatud, kes näinud see teab kuidas), esimestel tiibadel on koopa alumistes äärtes rooste (GTA'de tüüpviga), sama ka tagumiste koopaäärtega. Küljekarbi ots vasakul on lahti, paremal on keskelt natuke. Väiksed mõlgid siin ja seal. Kapotil palju täkkeid ja üks sissepoole mõl ja üks väljapoole mõlk (lihtsam on kapott ära vahetada kui seda parandada). Seest on juhipoolne iste ühe külje peale ära vajunud. Tõenäoliselt on mingi tala kas ära paindunud või keevituse kohapealt järgi andnud. Tehnilise külje pealt on kõik võimalikud tööd ära tehtud ja raha on pandud metsikult. Signablokk on ka olemas (ootab külge panemist), mis olemasolevaga tuleks ära vahetada. Hetkel töötab puldist ainult kesklukk (kuna blokk ei funka siis tulesi ei vilguta ja häält ei tee lukustamisel või avamisel). Lisaks on soetatud uued asendus kumminagad pedaalidele (pedaalid tuleks ennem ilusti ära puhastada).
Sai soetatud ka suurem Porsche Cayenne'i segusiiber, mis peaks parandama õhu peale voolamist ja annaks juurde veits tõmmet sama pedaalivajutusega, mis praegu.
Kuid selleks on vaja vahele panna adapter. See on selline mitte kriitiline tuuningu osa. Segusiiber on ise plug-n-play vana pistikuga. Soetatud on ka uus MAF sensor, et see ära vahetada. Kuna olemasolevat pole vahetatud vist auto väljatuleku hetkest, seega võiks vahetada. Kuigi toimetab ka praegune. Oktoobris läksid alla suured pidurisuppordid koos tutikate esimeste ketaste ja PF Carbon Z klotsidega, armeeritud pidurivoolikud, tutikad KW V1 coiloverid, Q2 lukustuv differ, uus sidur, käigukasti kapremont ka samal ajal, kõik vedelikud vahetati, mis autol sees käivad (pidur ATE Blue Racing, roolivõimu jne.), kõik mootori ja käigukasti padjad said vahetatud. Kliimaradikas koos elemendiga sai uus, kliimapump sai asendatud ainult kasutatuga. Vähemalt ei leki enam kuskilt vahelt, kuigi on kuulda laagrite pöörlemist, kellel on ülihea kuulmine. Tagumised amordipadjad sai vahetatud, veermiku juppe teisigi ning rooliotsad, üks ülemine õõts. Kõik mis vähegi järgi andis kuskilt sai vahetatud ja palju selliseid asju, mis parandasid auto sõiduomadusi. All on hetkel premium kvaliteediga lamellrehvid, millel on läbisõitu nii 4000km jagu (eelmise aasta novembrist).
Kõik info minu auto kohta on olemas siin foorumi Kasutajate autode sektsioonis, minu auto teemas.


Järgnev pilt illustreerib väga täpselt viimase 6 aastaga selle auto alla pandud ressurssi.
Pilt

10. Kontaktandmed- mobiil: ( 5 3 4 5 22 44) on number :)

Panen siia vell pildid, mis mul varasemast suht lambist tehtud.
Pilt
Pilt
Business end!
Pilt
Viimati muutis Slicer, 02 Mai 2016, 10:51, muudetud 3 korda kokku.

Re: M: Alfa Romeo 156 GTA, 2002.a

#10
вы ребята смотрю вообще ёбнувши тут, ей красная цена косарь максимум, старое унылое гавно с поменяным кузовом, и что у нас 3,2 литра крутой мотор или альфа ромео хорошая машина ? купите себе е39 м5 за такие деньги

Re: M: Alfa Romeo 156 GTA, 2002.a

#13
See on iga auto ostuga nii, kui sul on nt X kogus raha, siis valid endale midagi välja ja alati on siis tarkasid, et selle eest oleks saanud ju ka SELLE, ja 2a vanema veel parema SELLE.
Õnneks on maailmas rohkem kui 3 eri auto vahel valida ja igaüks kulutab oma maitse järgi. Näide aasta tagusest ajast- pmst teemasse. Isa ostis uue masina, ütles, et tema juba nii vana küll ja elus teeninud, et tema ostab ka endale nüüd ühe päris uue masina. Aitab neist paari aasta vanustest. Sõitis miski 8 eri masinaga, valis ühe lõpuks välja, mis TEMALE sobis, võttis tippversiooni, tegi veel lisavarustuse lehel kõik linnukesed, mis oli võimalik, tellisin lisana veel rauad, astmelauad jne. Hind tuli kole. Võrdlus siis täna Mario müüdava masinaga, ehk siis aastaarvu või kw või miski x faktoriga võrrelda teiste masinatega, on kallim. Ja siis hakkas peale mitme kodaniku poolt- selle raha eest oleks juba 2a vana Q7 saanud, tutika Q5 või X5, Pesoo 508-t oleks saand lausa 2tk, teine naisele jne. Naabrimees ostis taas järjekordse uue Avensise, ma ei lähe talle ütlema, et selle raha eest oleks saanu 1a vana Passati, mis ju tegelt parem auto. Igaüks teeb oma valikud ise. Ja jumal tänatud, et kõik ei kuula teisi, muidu sõidaksimegi halldiiselmetallikutega kõik.

Võta seda posti, kui UP-i , vähemalt kõigil silma ees :)

Ja pakuks siis 5000.- (+/- väike kõikumine lubatud), et ka teemas püsida :)
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)