No selge siisTolmulest kirjutas:phm iga koht kus võtmeid tehakse suudab selle ,,võtme,,osa seal puldi küljes ära vahetada. Alles hiljuti lasin oma teisel autol(a6c5 just niimoodi teha) nn pult jäi sama aga võti vahetati ära. maksis miski 15 euri kogu see protsess. võttis umbes 5min aega
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#17Ei ole ikka nii lihtne. Alfa võtmeraami mis korpusesse sobiks ei ole väga saada. Tervet korpust sellise nupusüsteemiga ka pole.Traktor kirjutas:No selge siisTolmulest kirjutas:phm iga koht kus võtmeid tehakse suudab selle ,,võtme,,osa seal puldi küljes ära vahetada. Alles hiljuti lasin oma teisel autol(a6c5 just niimoodi teha) nn pult jäi sama aga võti vahetati ära. maksis miski 15 euri kogu see protsess. võttis umbes 5min aega
Nüüd siis jälle häda
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#18variant 1- Pilotist uus korpus, siis tagasi lukussepa juurde (kuigi ma arvan, et Pilot ise vahetaks kah hea meelega sisu ümber)
variant 2- pilotist uued võtmed
variant 3- iibeist või aliexpressist võtmekorpused ning nokid kodus laua peal
tegelikult muidugi võtab korpuse vahetus õige korpuse puhul esimest korda tehes aega mingi 20-25 min (kuna korpused ei maksa eriti palju, siis...tasub neid igaks juhuks üks asenduseks võtta)
variant 2- pilotist uued võtmed
variant 3- iibeist või aliexpressist võtmekorpused ning nokid kodus laua peal
tegelikult muidugi võtab korpuse vahetus õige korpuse puhul esimest korda tehes aega mingi 20-25 min (kuna korpused ei maksa eriti palju, siis...tasub neid igaks juhuks üks asenduseks võtta)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#19Võtmesaaga saab VIST nüüd varsti läbi.
Esimene katsetus keemilise metalliga luhtus, liiga lahja segu tegin ja tuli uuesti lahti.
Uue tooriku leidmisega:
Tallinnas 0 lootust.
Aliexpressis 0 lootust
EBays 2 lootust, katsetasin ja pussin: üks Eestisse ei saada ja teine ei saada üldse. Lõpuks sain sõbra abiga tellitud ühe tuttava bänditüübi juurde Englandimaal. Ta tuleb juulis Eestisse ja saab siis kaasa võtta. Eks näis
Märtsi lõpus puhkuselt Eestisse tagasi, siis võib suvekad ka üles otsida ja saab suuremat hooldust ette võtta lõpuks. Eks siis hakkab siin kirjas ka rohkem liikuma.
Esimene katsetus keemilise metalliga luhtus, liiga lahja segu tegin ja tuli uuesti lahti.
Uue tooriku leidmisega:
Tallinnas 0 lootust.
Aliexpressis 0 lootust
EBays 2 lootust, katsetasin ja pussin: üks Eestisse ei saada ja teine ei saada üldse. Lõpuks sain sõbra abiga tellitud ühe tuttava bänditüübi juurde Englandimaal. Ta tuleb juulis Eestisse ja saab siis kaasa võtta. Eks näis
Märtsi lõpus puhkuselt Eestisse tagasi, siis võib suvekad ka üles otsida ja saab suuremat hooldust ette võtta lõpuks. Eks siis hakkab siin kirjas ka rohkem liikuma.
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#20Võti jõudis lõpuks Inglismaale vahepeatusesse
Kui kellelgi üleliigseid valuvelgi 166'le eelistatult 16", siis hirmsasti kuluks ära, nüüd kus tuleb mõlemad - V6 ja JTD ilusaks teha. Või siis 17" kodarveljed nagu "Tuunikala" massinal, oleks eriti maasikas.
Kui kellelgi üleliigseid valuvelgi 166'le eelistatult 16", siis hirmsasti kuluks ära, nüüd kus tuleb mõlemad - V6 ja JTD ilusaks teha. Või siis 17" kodarveljed nagu "Tuunikala" massinal, oleks eriti maasikas.
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#21Ma ise-enesest võin olla valmis mingisuguseks kokkuleppeks, kui tingimused on paigas, lihtsalt mainin.
Aga sellest võib privaatselt edasi rääkida.
Aga sellest võib privaatselt edasi rääkida.
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#22Täna suskasimegi Tuunikalaga (Tänud!) korraks arvuti JTD'le sappa, näha mis loomal kõhus.
Peale aku jebimiste tekkinud erroritele jäid allles ikka EGR ja Õhulugeja kummitama. Kohe siht ees ja väikesele uimasusele ehk isegi loogiline selgitus.
Nimekiri täieneb tasapisi.
Roolivõimu anum oli tühi ja korgiall veidi majoneesi. Tea kust see vesi sinna nüüd pääseda võis?
Aga tundub aina rohkem, et varuosa doonorit nüüd ikka ei ole ja JTD kõige lootusetumas seisus ikka pole. Ehk siis läheb ikka topeltnokitsemiseks
Alustuseks kohendab tasapisi JTD'd ja kui nüüd jälle Tartu satun, siis paneb üle tüki aja V6 ka käima ja teeb väikse ringi. Siis juba kanalile ja vahib lähemalt.
Peale aku jebimiste tekkinud erroritele jäid allles ikka EGR ja Õhulugeja kummitama. Kohe siht ees ja väikesele uimasusele ehk isegi loogiline selgitus.
Nimekiri täieneb tasapisi.
Roolivõimu anum oli tühi ja korgiall veidi majoneesi. Tea kust see vesi sinna nüüd pääseda võis?
Aga tundub aina rohkem, et varuosa doonorit nüüd ikka ei ole ja JTD kõige lootusetumas seisus ikka pole. Ehk siis läheb ikka topeltnokitsemiseks
Alustuseks kohendab tasapisi JTD'd ja kui nüüd jälle Tartu satun, siis paneb üle tüki aja V6 ka käima ja teeb väikse ringi. Siis juba kanalile ja vahib lähemalt.
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#23Egr ise enesest ei ole selle autopuhul eriti kallis vidin mida vahetada. Selle pisikese asjapärast doonoriks lammutada pole erilist mötet.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#24Ei, ei. Ega sellepärast doonoriks ei lähe Diislikas pidi oma pudinatega Bensukale doonoriks minema kui Diisli ostsin. Diislil ei toiminud sidur siis ja üldse esimese hooga polnud aimugi mis seisus ta on. Sidur sai korda ja siis selguski, et ühe asemel on hoopis kaks sõitvat ja täiesti toimivat looma. PRaegu ongi lihtsalt uurimine ja puurimine lähemalt, mis Diislil ette võtta, et asi äge oleks. Diisel saab joonele, siis sukeldub süvenenumalt Bensukasse kah.lamp kirjutas:Egr ise enesest ei ole selle autopuhul eriti kallis vidin mida vahetada. Selle pisikese asjapärast doonoriks lammutada pole erilist mötet.
Doonorit ikka pole
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#25JTD sai endale lõpuks võtmetooriku kätte. Jõuab otsaga sinna kah, nimekiri täieneb, masin puhkab väheke.
V6 sai täna kliima täidetud ja loodetud kiirest rehvivahetusest sai hoopis pikk peavalu.
Üks esiratta polt keeldus lahti tulemast ja hopsti pooleks. Väike tiir linnapeal - keevitame uue pea otsa ja krutime lahti, peale kuuendat katset ja järgmisi murtud päid, tulemus null. Puurimisele ta ka väga hästi ei allunud ja ausaltöeldes ei jaksanud üldse puuriga punnida.
Egas midagi, ülejäänud poldid ka lahti ja mõned tiirud linna peal, et väristab selle põikpea sõiduga lahti. Väga ebamugav mõte, sõita teadmisega, et viiest poldist on omal kohal ainult üks ja see ka murtud peaga. Väkkk...
Tükk aega vaikus, mitte mingit eripära, vähe ujuv on, aga see ka kõik.
Ühel hetkel hakkab hirmsasti kolistama. Kiirelt auto seisma ja ülejäänud poldid tagasi.
Saaga jätkub tõenäoliselt homme, loodetavasti teadmisega, et loksutaski ennast lahti.
V6 sai täna kliima täidetud ja loodetud kiirest rehvivahetusest sai hoopis pikk peavalu.
Üks esiratta polt keeldus lahti tulemast ja hopsti pooleks. Väike tiir linnapeal - keevitame uue pea otsa ja krutime lahti, peale kuuendat katset ja järgmisi murtud päid, tulemus null. Puurimisele ta ka väga hästi ei allunud ja ausaltöeldes ei jaksanud üldse puuriga punnida.
Egas midagi, ülejäänud poldid ka lahti ja mõned tiirud linna peal, et väristab selle põikpea sõiduga lahti. Väga ebamugav mõte, sõita teadmisega, et viiest poldist on omal kohal ainult üks ja see ka murtud peaga. Väkkk...
Tükk aega vaikus, mitte mingit eripära, vähe ujuv on, aga see ka kõik.
Ühel hetkel hakkab hirmsasti kolistama. Kiirelt auto seisma ja ülejäänud poldid tagasi.
Saaga jätkub tõenäoliselt homme, loodetavasti teadmisega, et loksutaski ennast lahti.
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#26Oligi juba veider olla, loed kuidas teistel siin Alfadega ikka juhtub ja minu omad peavad mõlemad end hästi üleval...
Pähhh.
V6 viskas keset sõitu pihustitule põlema ja jäi seisma, käima ei lähe, juhhei. Alfist tunneb ikka teist alfisti hädas - Tuunikala orgunnis mulle väikse paelaotsas tiiru Tallinnas. Kõigis mu autodes on alati olnud pukseerköis, aga no Alfadesse pole sellist asja tõstnud, karma...
Hetkel auto töökojas, vist näritakse vaikselt läbi mis paanika juhtus..
Pähhh.
V6 viskas keset sõitu pihustitule põlema ja jäi seisma, käima ei lähe, juhhei. Alfist tunneb ikka teist alfisti hädas - Tuunikala orgunnis mulle väikse paelaotsas tiiru Tallinnas. Kõigis mu autodes on alati olnud pukseerköis, aga no Alfadesse pole sellist asja tõstnud, karma...
Hetkel auto töökojas, vist näritakse vaikselt läbi mis paanika juhtus..
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#27Jess, nukkvõlliandur. Rattapoldiga maadlevad ka praegu nii mis hirmus :/
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#28Ahhaaa, V6'l ei olnudki nukkvõlli andur, võibolla oli ka, diagnost näitas, et oli. Aaaaga 90000 pealt motoririhm hoopiski otsustas nägemist öelda. No nüüd siis näha ole, mis põnevused ees ootavad. Auto tuleb nüüd Tartu tuua, temaga korraks maha istuda ja rääkida, mis meid ees ootab.
Juhhõissa suvi
Juhhõissa suvi
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#29Diisel sai endale nüüd veidikene turgutust: Uued esimesed laagrid, pidurivoolikud, mõlemad sidurisilindrid. Maru hea vaikne on sõita, ainult igasugu naginaid hakkab nüüd salongis kõrva
Jätkub...
Jätkub...
Re: Alfa 166 2,5 24V + 2,4 JTD - Traktor
#30Kas on mõttevahetusi. Diislil tekkis ilge vibra mootoritöösse. Paigalnseistes pöörded kuskil 900 peal, ei kõigu aga ilgelt väristab. Väristab on isegi vähe öeldud, nagu jõnksutaks pigem. Pöördeid tõstes muutub vibraks. Sõites annab ka tunda :/
Hooratas vist seistes niimoodi ei tohiks mängida?
Hooratas vist seistes niimoodi ei tohiks mängida?