13. leht 15-st

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 05 Dets 2022, 11:44
Postitas Slicer
See mingi oil catch? Või mis tehniline nimetus?
Edit.
Leidsin vist sama?
https://www.db-hp.ee/page/2885/oil-catc ... -26mm-30mm

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 05 Dets 2022, 12:43
Postitas Alfa Romeo 33
Just nii, tegu on oil catch tankiga või siis oil catch can - kuidas keegi nimetab. Sama firma toode jah aga ma tellisin ta Poolast, kuna db-hp lehel on vaid ühe mõõduga neid saada - nimelt kõrgus on liiga suur. 2.0 JTS-il on mootoriruumis suht kitsas, seetõttu oli vaja madalamat OCT. Nende kodulehelt tellides sai OCT kõrgust endale sobivaks muuta - sellest hind ei muutunud. Ning Poolast kohale toimetamiseks kulus 3 tööpäeva.
Enne külge monteerimist võtsin OCT lahti ning puhastasin metallipurust ära, kuna mõningad pisikesed metallitükid olid paagi sees - ei ole vaja et need mootorisse tagasi jõuaks.
Muidu OCT ise tundub väga kvaliteetne. :)

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 07 Dets 2022, 13:09
Postitas Slicer
Mis see koduleht oli?

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 07 Dets 2022, 13:25
Postitas Alfa Romeo 33
Slicer kirjutas:
07 Dets 2022, 13:09
Mis see koduleht oli?
https://blow-off.pl/

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 27 Dets 2022, 15:19
Postitas Alfa Romeo 33
Vahepeal sai veidike muudetud oil catch tanki minevaid voolikuid, kuna alguses paigaldatud voolik vajus painde kohapealt kokku. See ei ole hea mootorile, kui karterituulutuse kinni poob.
Sai asenduseks ostetud 90 kraadine põlv ja teise otsa 45 kraadine põlv.
Kuna neid kahjuks musta värvi ei olnud saada (olid ära ostetud), siis olin olude sunnil need sunnitud ostma punast värvi. Misjärel sai ka musta värvi sirge voolik asendatud punasega, kuna muidu oleks see kapotialune väga kirju välja paistnud. :beaver:

Pilt

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 25 Jaan 2023, 21:21
Postitas Alfa Romeo 33
Vahepeal sai vahetatud ka siselaske lõdvik, kuna vanal olid praod sees.
Sai lõpuks otsustatud osta TS mootori silikoonist lõdvik, kuna JTS mootori oma ei ole kusagilt saada ja välismaisest Facebooki Alfade kommuunist jäi kõlama, et väikese modifikatsiooniga sobib JTS mootorile ka TS mootori lõdvik.
Reaalselt oligi vaja vaid plastikust toru (mis ühendab õhufiltri kopsikut drosselklapiga) natuke lühemaks lõigata (umbes 5cm).
Augurauaga TS lõdvikusse auk ja quick tap connection külge, mis ongi just voolikutele ja lõdvikutele mõeldud. Kuna JTS lõdvikus on kaks auku aga TS lõdvikus vaid üks.
TS lõdviku nurk ühtib JTS lõdvikuga ning muid muudatusi pole vaja teha.
Kes on julge ja usub enda lõike täpsusesse, see võib ka lõdvikut lühemaks lõigata aga kuna lõdvik jääb välja paistma ning minu lõikamised on näidanud, et ilusat sirget lõiget on raske saada, siis lihtsam oli lõigata plastikust toru.

Pilt

Pilt

Quick tap connection on siis selline:
Pilt

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 26 Jaan 2023, 11:41
Postitas ts
:beaver:

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 21 Veebr 2023, 17:17
Postitas Alfa Romeo 33
Olen hetkel otsimas antud isendile õlijahutisse minevat kahte toru.
Tuvastasin, et nende seisukord on päris mäda ja ühest otsast on ka veidike märg see toru.
Varuosakood on sellel jupil 55181945
Ladu24 andis selle varuosakoodiga originaalosa aga 200 eurot kahe toru eest maksta on küll röövimine (Alvadi küsitavast hinnast ei hakka parem rääkimagi). :D
Sümboolse raha eest oleksin huvitatud ka roostes või auklikust jupist - laseks selle järgi painutada uued vasktorud. :)
Lisan pildi ka millist varuosa silmas pean:
Pilt
Pilt

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 22 Veebr 2023, 10:42
Postitas spark
Ole rahulik minuarust kõik see torumajandus ongi jube kallis ... kogemused 2003 aasta Voyageriga
Üks selline toru ~150€ lihtsam odavam ja kiirem oli lasta panna(tavaline poolajutine asendus) kummi voolik :)

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 22 Veebr 2023, 14:11
Postitas ts
võta supler, mõõda toru pikkus ära, osta mingi hulk vastavast vasktoru (tundub mingi 15mm olema) ja painuta enamvähem paika- siis tee klambid peale ja nagu spark juba mainis pane pikemad voolikujupid asemele (või siis pane täispikkuses voolikud ja neile kate peale, et midagi vastu ei läheks).

Selle toru ainus ülesanne on hoida voolikuid läbi paindumast ja kuhugi liikuvatele või teravatele asjadele ette jäämast- st Sul on päriselt torudena/eraldatuna vaja vaid seda juppi:
torud.png
torud.png (50.81 KiB) Vaadatud 685 korda

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 27 Veebr 2023, 22:07
Postitas Alfa Romeo 33
Tänud soovituste eest. :)
Sobiv vasktoru sai juba valmis muretsetud ning kui ilmad soojemaks lähevad, siis võtan selle torude painutamise ja vahetuse ette. :)

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 04 Nov 2023, 17:59
Postitas Alfa Romeo 33
Vist midagi toimub... :hi: :shifty:
Pilt

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 05 Nov 2023, 08:39
Postitas ts
Üüüüü ... Lõpuks leidsid :D

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 07 Nov 2023, 07:58
Postitas Alfa Romeo 33
ts kirjutas:
05 Nov 2023, 08:39
Üüüüü ... Lõpuks leidsid :D
Jep :D
Nüüd vaja vaid leida adapterid, mis sobitaks need 166 pidurisadulad 156 püstaku külge. Välismaised lehed kust neid saada oleks on nii ja naa - ehk siis kahtlased, ei tea kas kauba saab kätte peale maksmist. :D Mingisuguse adapteri joonise leidsin netist, peab vaatama kas Eestis keegi CNC tegelane need mõistliku summa eest teeks valmis. :)

Re: Alfa Romeo 156 2.0 JTS TI, 2004, Alfa Romeo 33

Postitatud: 16 Jaan 2024, 23:12
Postitas Alfa Romeo 33
Vahepeal sai muretsetud varuosasid juurde.
Peale rullikutele, pingutitele ja veepumbale jõudsid kohale ka kaua oodatud pidurisadula adapterid, et paigaldada originaal käändmiku külge Alfa 166 Brembo sadulad. Tänu sõbrale jõudsid need Poolast Eesti.
Pilt
Tellitud sai ka soontega Black Diamond pidurikettad, vaja vaid auguvahe freesiga õigeks teha. Kuna 166 auguvahe on 5x108 aga õnneks see töö pole kuigi keeruline.
Pilt
Lisaks sai tellitud ka uus pidurivoolikute komplekt HEL Performance'ilt.

Kevadel kui rihmavahetus plaanis ette võtta, siis muretsema ka kõik vajalikud rihmad.
Oskab keegi soovitada nende kahe rihmatootja vahel - Dayco vs Contitental? Dayco peaks olema Alfa Romeo originaal rihmatootja. Aga ehk kellelgi kogemust kumb neist parem on - kumb kindla peale minek on? :D