AR 156 2.4jtd '01 Tolmulest
Postitatud: 09 Juul 2020, 15:34
Ei teagi kus kohast alustada... 159 sõidab eeskujulikult.
166 saab vaikselt tähelepanu ja ega otseselt kiiret tolle ehitamisega pole. Seega oleks nagu tegevust puudu...
Esmaspäev ja Facebookis jääb silma Rakvere lähedal üks sedaan kerega 156 millel vahel 2.4jtd 110kw mootor hinnasildiga 400 kohaliku millel juures märge ,,tingi,,
Käis peaks ,,plöks,, ja mõte, et vot just see on hetkel puudu ja no kui võtmest käima läheb ja salongist rattaid keerata saab siis võiks juu ära tuua igavuse peletamiseks või nii.
Kunagi juba üks 156sw 1.9jtd mootoriga on olnud ja no tore auto oli. Tükid odavad ja suhteliselt lihtsalt hooldatav seega ega midagi kuulutajale kiri postkasti, varsti saatis tema oma numbri, kõne... arutasime asja ja juba õhtul sättisin ennast tuttavaga aparaati vaatama.
Vahepeal jõudsin Google abil natuke eeltööd teha ja kunagistelt kuulutustelt näha, et juba siis jagus iluvigu küll ja natuke pealegi.
Kohale jõudes paar sõna juttu natuke sättisime hinda ja sõit võis alata.
Aga aparaadist lähemalt:
01 aasta toodang, 2.4jtd 110kw ja 5k kastiga.
Nahksalong mis pole aastaid vist puhastamist ja kreemi saanud ja on üleüldse tolmune ja kole.
Varustust 4xel.aknad, kesklukk, el.peeglid ja konditsioneer (ülla ülla, ei toimi) midagi muud vist pole.
17tollised valukad ja mingi julm sportpütt taga.
Välimus kunagi olnud selline veidi ,,fast n furious,, temaatikasse. Mingi stangelisa originaal stangega kokku ehitatud mis kunde poolt viisakalt puruks sõidetud on ja karbikatted mis täpselt sama moodi puruks kunde poolt.(Üleüldse kunde uksed laines ja kraabitud ja karp mõlkis jne.) Ja taga luugil korralik tiib. Hea lükata sellest kui laiali peaks minema.
Täpselt ei teagi mis idee selle aparaadiga on aga no vaikselt nokitsen ja eks elame/näeme.
Tegemist jagub küll ja veel...
Kere poolest:
Uus esiklaas
Kunde poolne külg sirgeks ajada.
Kunde küljekarp ära vahetada.
Kunde poole uus karbi kate või siis ise teha uus kate klaasriidest.
Esistange ära lappida/uus sebida.
Tagatuledelt toonlakk maha nühkida.
Tehnika poolest:
*Ideaalis esimene öötsaring,
*parem esimene laager
*parem välimine veovõlli ots
*Käike peab otsima... Tundub, et salongis kangimunak või midagi jamab(võib pakkuda käiguvahetus mehhanismi)
*Coolerist-mootorisse õhutoru võiks uue panna.
*Soomrihm ära vahetada
*Hammasrihm näeb väga viisakas välja ja kaane peale 260k kirjutatud. (Kellal hetkel 310k)
*Ukse avamisnupud kipuvad sisse jääma nagu ikka.
Muidu poolest põõrdest läheb käima ja käib väga pehmelt ja ilusti.
Lõpetuseks paar pildikest ka. Sisu võtan täna õhtul käsile ja küürin veits puhtamaks
Tänan tähelepanu eest ja eks hoian kursis kuidas ja mis tuuled puhuma hakkavad selle aparaadiga.
166 saab vaikselt tähelepanu ja ega otseselt kiiret tolle ehitamisega pole. Seega oleks nagu tegevust puudu...
Esmaspäev ja Facebookis jääb silma Rakvere lähedal üks sedaan kerega 156 millel vahel 2.4jtd 110kw mootor hinnasildiga 400 kohaliku millel juures märge ,,tingi,,
Käis peaks ,,plöks,, ja mõte, et vot just see on hetkel puudu ja no kui võtmest käima läheb ja salongist rattaid keerata saab siis võiks juu ära tuua igavuse peletamiseks või nii.
Kunagi juba üks 156sw 1.9jtd mootoriga on olnud ja no tore auto oli. Tükid odavad ja suhteliselt lihtsalt hooldatav seega ega midagi kuulutajale kiri postkasti, varsti saatis tema oma numbri, kõne... arutasime asja ja juba õhtul sättisin ennast tuttavaga aparaati vaatama.
Vahepeal jõudsin Google abil natuke eeltööd teha ja kunagistelt kuulutustelt näha, et juba siis jagus iluvigu küll ja natuke pealegi.
Kohale jõudes paar sõna juttu natuke sättisime hinda ja sõit võis alata.
Aga aparaadist lähemalt:
01 aasta toodang, 2.4jtd 110kw ja 5k kastiga.
Nahksalong mis pole aastaid vist puhastamist ja kreemi saanud ja on üleüldse tolmune ja kole.
Varustust 4xel.aknad, kesklukk, el.peeglid ja konditsioneer (ülla ülla, ei toimi) midagi muud vist pole.
17tollised valukad ja mingi julm sportpütt taga.
Välimus kunagi olnud selline veidi ,,fast n furious,, temaatikasse. Mingi stangelisa originaal stangega kokku ehitatud mis kunde poolt viisakalt puruks sõidetud on ja karbikatted mis täpselt sama moodi puruks kunde poolt.(Üleüldse kunde uksed laines ja kraabitud ja karp mõlkis jne.) Ja taga luugil korralik tiib. Hea lükata sellest kui laiali peaks minema.
Täpselt ei teagi mis idee selle aparaadiga on aga no vaikselt nokitsen ja eks elame/näeme.
Tegemist jagub küll ja veel...
Kere poolest:
Uus esiklaas
Kunde poolne külg sirgeks ajada.
Kunde küljekarp ära vahetada.
Kunde poole uus karbi kate või siis ise teha uus kate klaasriidest.
Esistange ära lappida/uus sebida.
Tagatuledelt toonlakk maha nühkida.
Tehnika poolest:
*Ideaalis esimene öötsaring,
*parem esimene laager
*parem välimine veovõlli ots
*Käike peab otsima... Tundub, et salongis kangimunak või midagi jamab(võib pakkuda käiguvahetus mehhanismi)
*Coolerist-mootorisse õhutoru võiks uue panna.
*Soomrihm ära vahetada
*Hammasrihm näeb väga viisakas välja ja kaane peale 260k kirjutatud. (Kellal hetkel 310k)
*Ukse avamisnupud kipuvad sisse jääma nagu ikka.
Muidu poolest põõrdest läheb käima ja käib väga pehmelt ja ilusti.
Lõpetuseks paar pildikest ka. Sisu võtan täna õhtul käsile ja küürin veits puhtamaks
Tänan tähelepanu eest ja eks hoian kursis kuidas ja mis tuuled puhuma hakkavad selle aparaadiga.