Page 1 of 1
Piduritoru
Posted: 05 May 2009, 12:47
by mrt
Enda suureks üllastuseks avastasin et pidurid on juba äkki maru kehvaks muutunud. Asja uurima minnes selgus, et piduritoru on ühe koha pealt katki(enne paaki keerab toru 90 kraadi üles ja seal see probleem oligi). Oleks nagu pihta saanud sinna, siis on plastik maha tulnud ja nüüd roostetab ja auk sees. Ülejäänud toru tundus olevat täiesti korras. Et kas keegi on sellise probleemiga kokku puutunud. Kas tuleb kogu toru välja vahetada või saab ka kuidagi asja jätkata, nagu juba õeldud siis ülejäänud toru tundus olevat korras.
Piduritoru
Posted: 05 May 2009, 12:56
by VML
selleks peaks olema sellised vahe muffid-vastavalt toru mõõdule-samas ei tea kas piduri juures neid kasutada just saab, teine asi on osta torujupp ja siis mõned piduritoru otsad ja jupp vahele teha nendega...samas nõuab see mõningaid oskusi

lisaks ka mõnd tööriista... aga mingit sellist lihtsat kiirliidest sinna minu teada pole...
mõnest erialaselt piduritega tegelevast firmast saad kindlasti suht kiirelt abi-ei ole väga keeruline töö kui tead mida teed ja kõik vajalik kohe võtta on.
Piduritoru
Posted: 05 May 2009, 12:57
by inz164
toru on suht odav ja vahetatakse ühes tükis välja
Piduritoru
Posted: 05 May 2009, 13:02
by ts
:icon_hi:
piduritorustikku ei lapita -> kui toru on katki, siis võid sinna mingi liite aretada või kokku joota/keevitada KUID iga liitekoht on potensiaalne lekkeallikas... seetõttu on tungivalt soovitatav vahetada välja toru täies pikkuses (ja nagu juba öeldi- see ei maksa üldse palju-> mäölu järgi läks 164 kogu torustik suurusjärgus 600.- koos paigaldusega)
Piduritoru
Posted: 05 May 2009, 13:16
by mrt
Kui lappida ei saa siis tuleb vahetada, elu liiga kallis, et riskida kui on veel oht, et ei jää korralikult pidama.
Kas see 600 oli mõlemad tagumised torud? Ja äkki mäletad ka kus seda tehti.
Piduritoru
Posted: 05 May 2009, 13:20
by ts
mitte mõlemad vaid kõik torud, mis põhja all olid-> voolikust silindrini (IMHO) ja vist oli Troost Autost (eelmisele 164-le, seega aastaid tagasi)
Kuna toruhind peaks enamvähem sama olema, siis ei tohiks see eriti palju tõusnud olla (võibolla painutamine on kallim, kui siis)
aga küsi TRK-st (neil on vast ka 156 kogemus olemas)
Piduritoru
Posted: 05 May 2009, 13:28
by mrt
Autoks on tegelikult 166, aga ma kõigepealt uurin oma lemmik töökojast.