Käigukasti remont

#1
Tervist, mis võib läbi olla kui 1,2,3 käik undavad? Mõtlesin et praegu niikuinii 3 nädalat sõitmist ei ole siis võiks käigukasti lammutama hakkata. Olemas on muidu teine kast ka aga sellel spidomeetri anduri koht puruks, muidu oli vaikne kast. Et siis plaan on kahest üks kokku panna. Praegune kast lekib kah käigukasti padja juurest.
155, 2x166, 159 ja 75?

Käigukasti remont

#2
Tavaliselt on sellise undamise juhul läbi kasti esimene laager.

Kui, aga, see undav kast on juba maas, siis on lihtne: kast laiali, laagrid välja > puhtaks ja juba näpu vahel tunda/näha, mis laagritest on tõesti "karvane", mis mitte...

P.S. Kasutatud kastist ma ei kasutaks mitte ühtki laagrit, kuna keegi pole kindel, et need homme samamoodi uluma ei hakka...

Käigukasti remont

#5
Jarmo wrote:...proovin kõik laagrid mis võimalik ära vahetada...
Noh, see polegi nii oluline. Selle "karvase", mis reaalselt häält teeb, tunned suht kergesti ära - tööpind on silmaga nähtavalt kole (peegel peab olema), rullid/kuulid ei ole ideaalsed ja läikivad jne.
Muidu, võib juhtuda see, et vahetad küll kõik ära, aga see õige, mis kahjustatud on, jääb ikka vahetamata, kuna maksab 2000.- eeku ntx....
Ja kokku kulutasid u. 1500.- eeku, aga viga jääb...

Mis ei oleks üldse hea.


Mis puutub hammakatesse, siis siin olen vahel ka nö. "üle lasknud", ehk vahetanud mitte paarikaupa. Põhjuseks ikka nende suht kallis hind. Ka kasutatud hammakaid erinevatest kastidest olen koostööle sundinud.
On jäänud pidama ja vaikseks küll.

Kuigi, jah, kuldreegel on, et hammasrattaid vahetatakse paaris.... :icon_clap:
(oma autodel võib niiviisi, mitte kuldreeglile vastavalt, käituda, keegi peale enda ei kannata ju...)

Käigukasti remont

#6
Ma ise arvan et neid hammasrataid ei olegi kuskilt võtta :icon_crazy: kui midagi peaks olema et vaja vahetada siis vaatan vana kasti küljest... kui seal paremad peaks olema :icon_roll:
155, 2x166, 159 ja 75?
cron