Page 1 of 1

"oil vapor recirculation hose" läks katki

Posted: 04 Jun 2009, 16:14
by AaduT
Manualis oli kirjelduseks: "oil vapor recirculation hose". Sellest peaksid kõik aru saama - mõtlesin, et ei hakka ise mingit nime leiutama. Ühesõnaga oli voolik kundepoolsest otsast väsind ja väikee kaasaaitamisega rebenes üldse pooleks.

Küsimused:
1. Kuna see voolik polnud juba mõnda aega õhkupidav, stekkis mul küsimus, et kuidas see mootori tööd mõjutada võis? Kuna päris mitme nädala jooksul ilmselt mootorit käima panna ei saa, siis sportlikust huvist uuriks selle kohta siit. :?
2. Kas kellelgil ei vedele sellist voolikut kuskil?

"oil vapor recirculation hose" läks katki

Posted: 05 Jun 2009, 11:10
by ts
:wink:

kui karterituulutus läbi laseb, siis ... saab mootor lisaõhku :icon_thumbdown: hetkel küll ei meenu täpselt kuhu see V6 jookseb (äkki samuti kolle tagant otse TB ette?)

ja jääb toimetama täpselt nii, nagu üks lisaõhku saav mootor toimetab (pöörded ujuvad, vahepeal tõmbab hinge kinni... võibolla teeb paar väikese või suurema siili moodi turtsakat jne)

Voolikut soovitaks vaadata suurematest autopoodidest, mis müüvad ka põllumajandustehnika tükke :lol: Sinna peaks jummala ilusti sobima suuremat sorti õlivoolik (kuigi nurgad pead võibolla veidi ära toestama)

"oil vapor recirculation hose" läks katki

Posted: 05 Jun 2009, 11:45
by cyber
Kui see lihtsalt klambritega kinnitatav voolik on (ilma mingite eripäraste otsadeta), siis vaata kusagilt samas mõõdus volla ja asenda. Mõni autopood ehk müüb lausa meetriga...:P Natuke peaks siiski õli kannatama see voolik, päris suvaline ilmselt pudeneb õli tõttu pudruks samamoodi varsti.