Anna inimesele sai ja ta teeb sellest Alfa
Informational update:
umbes paar kuud peale viimast posti (jaanuar 2010) muutus õli hõredaks ja käis kolks ning nagu ikka
saaledel ring peal väntvõll pees ja sinna juurdekuuluv...
auto jõudis "koju" ning jäi paika (vahepeal sai seda natuke siit-sealt kõpitsetud- proovitud käivitada korralike saaledega jne... tulemus ikka 0)
KÜLL AGA
kui kalender luges ette juuli 2013 ning PS145 võttis kätte ja vedas auto teise hoovi otsa, tõstis nina üles ja hakkas lammutama.
Praeguseks on auto:
- küljest eemaldatud 90% kogu isetegevusest,
- põhi on keevitatud ja korras,
- kõik roostesed detailid puhtad ja parandatud või vahetatud,
- roolilatt restaureeritud, -otsad uued
- kogu esiotsa pidurisüsteem uuendatud (tagumised pidurid on veel ootel); tõsi küll, torud on veel vedamata (aga on olemas)
- kapremonditud 33 pealt pärit 16V boxer on kohandatud 145 jaoks (ja värvitud, uute rihmadega varustatud, rihmakatted uuendatud jne)
- esistange on tükkidest terviklikuks muutunud
- tiibadelt on eemaldatud umbes 2 kg pahtlit ja need on uuesti päris vormis
- kapotialune lihvitud, keevitatud, pahteldatud, värvitud ja varustatud uue mürasummutusmatiga
- kõik veidi väsinud detailid veermikust on vahetatud
jäänud on veel:
- nina sirgendamine (keegi krt oli surunud kogu auto nina ühele poole cm jagu viltu ja parandanud selle cm lihtsalt pahtliga autot ühele poole viltu ajades)
- uus laepolster
- salongi puhastamine ja kokkulappamine ning mõne tüki vahetamine/parandamine
- velgede puhastamine ja värvimine
- tagasilla kontroll
- tagumised pidurid
- kogu auto uus värv ja lakk
- tagastange praod ja ebatasasused
Pilti saab veidi hiljem
Restaureerimise skaalal 8/10-st (summaarselt töötunde praeguseks vist ca 300
)