ALFA ROMEO 164 SUPER
Postitatud: 14 Aug 2009, 16:59
:icon_hi: sain lõppuks ka oma automaat kastiga 164-ja dokkumendid korda aetud. Tulnud on ta Rootsist ja veidi vigasena-raamsaale oli ära. Veidi tänu oma lollusele ning ajanappusele venis remondi protsess pea 3 aastat, mille käigus sai peale teine mootor ja sellel mootoril tuli mul hammasrihma purunemise tõttu veel plokki pead eelmiselt mootorilt võtta
Veidi lähemalt ka siis tehtud töödest, selle 3 aasta jooksul sai päris palju asju üle käidud. Kuna mootori eemaldamisel ilmnes, et mul pole ühtki mootori patja ning lammarist ei olnud kellegil huvi mulle seda ka müüa, sai keevitatud sinna kronstein, kuhu kinnitatud ford transiti padi, mis ajab oma asja seal üsna hästi. Mootori eemaldamisel selgus ka tõsiasi, et roolilatti kattekummid on puru ja latt lekkib, see sai asendatud korraliku latiga,kuhu said peale ka uued kattekummid. Rooli süsteemi kallal mässates avastasin ka jubedalt logiseva žarniiri, mille vahetamisel selgus, et olin poest saanud 2,0 mudeli oma, mis sinna ei sobinud, kuid teise korra tellimise peale sain ka selle. Põhja alla sattudes avastasin katalüsaatorit uurides, et selle esimene kärg on ära pudenenud, õnneks oli mul üle katuse käinud toonor autolt see korralik olemas. Peale pikka üritamist ei saanud originaal esi stanget ikkagi nii paika nagu oleks tahtnud ja sai värvitud ära toonor auto stange ning üksiti sai tehtud ka mõned värviparandused mujal auto juures. Hetkel sai alla kruvitud 15 tolli 5 kodaraga valuvelg, millel on peal uued nexen rehvid(autolehe testivõitjad üle 300meeti pikkema pidurdusmaaga rehv jääl-nimelt seal ka m+s peal ehki on tegu vihmamustriga suverehviga.) Hammasrihm on ka vahetatud, koos pingutus rullikuga ja vabajooksu rullidega. Kuna olin mootori vahetusel 2 pistikut omavahel segamini ajanud ja see tõttu automaat kast ei toiminud, sai ka automaat kasti filter puhastatud ja kast õliga ``läbi pestud`` nimelt sai vist kokku 3 korda uus õli sisse pandud sinna :icon_roll: Ka mootori õli arvelt ei hakkanud väga koonerdama ning sai LiQ-Moly 10W60 sisse pandud ja oksüdeerumise vältimiseks läks jahutus süsteemi sisse punane antifriiz.
Mõni pilt siis ka:
Veidi lähemalt ka siis tehtud töödest, selle 3 aasta jooksul sai päris palju asju üle käidud. Kuna mootori eemaldamisel ilmnes, et mul pole ühtki mootori patja ning lammarist ei olnud kellegil huvi mulle seda ka müüa, sai keevitatud sinna kronstein, kuhu kinnitatud ford transiti padi, mis ajab oma asja seal üsna hästi. Mootori eemaldamisel selgus ka tõsiasi, et roolilatti kattekummid on puru ja latt lekkib, see sai asendatud korraliku latiga,kuhu said peale ka uued kattekummid. Rooli süsteemi kallal mässates avastasin ka jubedalt logiseva žarniiri, mille vahetamisel selgus, et olin poest saanud 2,0 mudeli oma, mis sinna ei sobinud, kuid teise korra tellimise peale sain ka selle. Põhja alla sattudes avastasin katalüsaatorit uurides, et selle esimene kärg on ära pudenenud, õnneks oli mul üle katuse käinud toonor autolt see korralik olemas. Peale pikka üritamist ei saanud originaal esi stanget ikkagi nii paika nagu oleks tahtnud ja sai värvitud ära toonor auto stange ning üksiti sai tehtud ka mõned värviparandused mujal auto juures. Hetkel sai alla kruvitud 15 tolli 5 kodaraga valuvelg, millel on peal uued nexen rehvid(autolehe testivõitjad üle 300meeti pikkema pidurdusmaaga rehv jääl-nimelt seal ka m+s peal ehki on tegu vihmamustriga suverehviga.) Hammasrihm on ka vahetatud, koos pingutus rullikuga ja vabajooksu rullidega. Kuna olin mootori vahetusel 2 pistikut omavahel segamini ajanud ja see tõttu automaat kast ei toiminud, sai ka automaat kasti filter puhastatud ja kast õliga ``läbi pestud`` nimelt sai vist kokku 3 korda uus õli sisse pandud sinna :icon_roll: Ka mootori õli arvelt ei hakkanud väga koonerdama ning sai LiQ-Moly 10W60 sisse pandud ja oksüdeerumise vältimiseks läks jahutus süsteemi sisse punane antifriiz.
Mõni pilt siis ka: