0n keegi sõitnud ka SAAB 9-3 ga

#3
eee mismõttes kerge/raske käike vahetada???



kogemusi paljude autodega ja ega eriti vahet ei ole :lol:



kui sa täpsust ja kiirust silmas pead, siis 9-3 puhul ei oska kaasa rääkida (aga vectra 900 jääb igatahes alfale alla :lol: võibolla see ainult tundub, kuid IMHO viimane päris Saab oli täpsem...) õhkõrn lootus muidugi on, et 9-3 ikka 1:1-le oopeli kasti ei kasuta



EDIT: aga miks ei osteta päris Autot? ehk siis mida on pakkuda Saabil, mida Alfal ei ole?
Tegelikult ma olen normaalne....

0n keegi sõitnud ka SAAB 9-3 ga

#4
Saab 9-3 kohta paraku samuti väga kaasa rääkida

ei saa aga Saab 9-5 kohta küll ühtki halba

sõna öelda ei saa. Saab on Friigiauto nagu

Alfagi tegelikult :) Disain on Alfal vaieldamatult

parem aga samas tehniliselt poolelt (mootor,

elektroonika, veermik jms) on Saab tunduvalt

asjalikum ja vastupidavam imo.

0n keegi sõitnud ka SAAB 9-3 ga

#5
:shock: elektroonika neil ju sama :wink:



mootorite asjalikkuse poolelt ei tea kommenteerida (minu jaoks lõppes saab kui mark eksisteerimast peale vectra põhjale ehitatud 900-t ning kõike kroonis veel oopeli V6 mootorite paigaldamine nii 900-le kui 9000-le...) loodetavasti on R4-d siiski veel nende omad (hea mälestus 99 omast veel alles :lol: )



veermik ja vastupidavus meie teedel :arrow: ei kuulu ühegi tõsiseltvõetava sõiduauto puhul ühte positiivse alatooniga lausesse



ei ole saabivastane-> tegelikult kaalunud pikalt ka lennukitootja mõne toredama, föneeritud isendi soetamist
Tegelikult ma olen normaalne....

0n keegi sõitnud ka SAAB 9-3 ga

#7
Siis on elektroonika kvaliteetsemalt paigaldatud :D

Lihtsalt Alfade puhul on tunduvalt rohkem igasuguseid

(elektri)kaladega seotud kogemusi ja kuuldusi olnud.

No mitte et ma nüüd täielikult Saabiusku oleks pööranud

aga siiski Saab on tunduvalt vastupidavam ja turvalisem

auto :) Alfa on ilus, stiilne, täiesti unikaalset sõiduelamust

pakkuv aga tema peale ei saa paraku kindel olla.
cron