mäkõõ, pigem vaesemehe jaykayAnthrax kirjutas:Noor Jay Leno
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#17ühesõnaga sihuke autohullu superstaari värkalfanatico kirjutas:mäkõõ, pigem vaesemehe jaykayAnthrax kirjutas:Noor Jay Leno
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#18:icon_eh:
ja ühtlasi luban ka seda, et lähen ametlikult kadedusest lõhki :icon_thumbup:
6C2500 on väga vähetõenäoline ainsad 6C2500-d mida sõjaeelsel perioodil kokku jõuti panna on mõnikümmend Sport touring berlinetta't, mõned supersport corsa'd (millede ostmiseks vajalikku sendikuhilat arvatavasti sel hetkel siin ei olnud)
lisaks siis väike hulk Coloniale-sid (kokku tehti colonialesid 152 tk vahemikus 39-42 ning need siia rindele jõuda ei saanud)
teoreetiliselt on muidugi võimalus, et see sõiduk on siia sattunud kuskilt teistpidi kõverat rada pidi peale sõda (mõne asjamehe garaazist koos võidukate vägedega vms)
Pilti kah:
Selline on Touring (nimigi ütleb kuskohast):
või siis Berlinetta Castagna'lt (umbes 25 ühikut):
supersport (75 tk)
Supersport Corsa
ning Coloniale (152tk):
ja veel mingi hulk cabrioid:
näiteks selline Farina
või siis selline Wolfblauen:
või siis selline Tüscher šveitsist:
Või Graber:
ma luban, et kui see tõesti on ennesõjaaegne Alfa ning Sa selle sisse ampsad, siis saad alles teada, mida tähendab restaureeriminealfanatico kirjutas:vaatab pm-i palun :icon_hi:
ja ühtlasi luban ka seda, et lähen ametlikult kadedusest lõhki :icon_thumbup:
6C2500 on väga vähetõenäoline ainsad 6C2500-d mida sõjaeelsel perioodil kokku jõuti panna on mõnikümmend Sport touring berlinetta't, mõned supersport corsa'd (millede ostmiseks vajalikku sendikuhilat arvatavasti sel hetkel siin ei olnud)
lisaks siis väike hulk Coloniale-sid (kokku tehti colonialesid 152 tk vahemikus 39-42 ning need siia rindele jõuda ei saanud)
teoreetiliselt on muidugi võimalus, et see sõiduk on siia sattunud kuskilt teistpidi kõverat rada pidi peale sõda (mõne asjamehe garaazist koos võidukate vägedega vms)
Pilti kah:
Selline on Touring (nimigi ütleb kuskohast):
või siis Berlinetta Castagna'lt (umbes 25 ühikut):
supersport (75 tk)
Supersport Corsa
ning Coloniale (152tk):
ja veel mingi hulk cabrioid:
näiteks selline Farina
või siis selline Wolfblauen:
või siis selline Tüscher šveitsist:
Või Graber:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#19ts, jutt siiski sõjajärgsest vist. Kas selles valguses tuleb uus kogus fakte ja pilte, mida üks NORMAALNE inimene isegi google'i abiga ei suudaks nii lühikese ajaga kokku panna
supp kirjutas:et meie maal resideerub üks suht kobe varajane peale sõjajärgne alfa,
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#20:icon_hi:
sry my bad:
PEALESÕJAAEGNE 6C2500 on veidi veel ebatõenäolisem (sry about zät-> aga kuna NL piirid olid kinni, siis on ülimalt vähetõenäoline, et mingi suvaline parteitegelane oleks olnud võimeline omale mõne sellise muretsema... UNLESS sai Breznev selle togliatti ehitamsie käigus kingiks või midagi-> tegelikult siis on ju asi selline, et 6C-d läksid koheselt kollektsioonidesse laiali...)
aga teeme siis kiire ülevaate ka pealesõjaaegsetest mudelitest/keredest:
Kuulsaim on kahtlemata Freccia D'oro ning Villa D'estate koos oma cabriotega:
Villa d'estate
aga olulisel kohal on ka berlina
ning loomulikult farinate loming:
Pinin Farinalt siis kuulsaimad kered: ning loomulikult nelja tulega coupe 2500 SS põhjal Rääkimata siis "aerost" (tegelikult küll sõijaaegsest ajast aga who cares):
ja ega ka Stabilimenti eriti alla jäänud...
ja muidugi-> erikohal:
hoolimata sellest, et see on siis korra juba figureerinud
ja oli ka (üpriski kole) Ghia versioon 2500 SS-ist
Tääkimata siis esimesest gran turismost (esimene GT põhjatähisega Alfa-> üllataval kombel ei suuda sellest ilusamat pilti leida)
ning tubolare:
kuigi tegelikult oli 6C variante veel meeltult läheb eriauhind siia:
6C2500 Competiotone
6C 3000 on juba teine teema:
Ah jaa-> enne unustasin tõenäoliselt ilusaima 6C ennesõjaajast
sry my bad:
PEALESÕJAAEGNE 6C2500 on veidi veel ebatõenäolisem (sry about zät-> aga kuna NL piirid olid kinni, siis on ülimalt vähetõenäoline, et mingi suvaline parteitegelane oleks olnud võimeline omale mõne sellise muretsema... UNLESS sai Breznev selle togliatti ehitamsie käigus kingiks või midagi-> tegelikult siis on ju asi selline, et 6C-d läksid koheselt kollektsioonidesse laiali...)
aga teeme siis kiire ülevaate ka pealesõjaaegsetest mudelitest/keredest:
Kuulsaim on kahtlemata Freccia D'oro ning Villa D'estate koos oma cabriotega:
Villa d'estate
aga olulisel kohal on ka berlina
ning loomulikult farinate loming:
Pinin Farinalt siis kuulsaimad kered: ning loomulikult nelja tulega coupe 2500 SS põhjal Rääkimata siis "aerost" (tegelikult küll sõijaaegsest ajast aga who cares):
ja ega ka Stabilimenti eriti alla jäänud...
ja muidugi-> erikohal:
hoolimata sellest, et see on siis korra juba figureerinud
ja oli ka (üpriski kole) Ghia versioon 2500 SS-ist
Tääkimata siis esimesest gran turismost (esimene GT põhjatähisega Alfa-> üllataval kombel ei suuda sellest ilusamat pilti leida)
ning tubolare:
kuigi tegelikult oli 6C variante veel meeltult läheb eriauhind siia:
6C2500 Competiotone
6C 3000 on juba teine teema:
Ah jaa-> enne unustasin tõenäoliselt ilusaima 6C ennesõjaajast
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#21...sa muidu ajaloolaseks ei viitsi hakata? nii muuseas?
:icon_clap:
:icon_clap:
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#22sai vist eila natuke liiga palju õli tulle lisatud, täna võtsin selle vana alfa omanikul nööbist kinni ja ta tunnistas kätt googlil hoides ülesse, et omab hoopis tavalist massiautot ehk 2600, mis näeb valja analoogne
seega tekitasin tavalise rahva alfaga vist liiga palju elevust
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#23:icon_hi:
kütame otse teemasse
ega 2600 Sprint (Bertonelt loomulikult ) ei jäta asja ikka rahulikumaks
sedaane ~2000 (koos mõnekümne OSI ga ) :icon_thumbup:
Spidereid ~2230 :icon_thumbup:
Sprinte ~7000 (koos ~70 zagatoga) :icon_thumbup:
seega kokku ~11000 sõidukit 7 aasta jooksul
"massiauto" ja jah...
ah mis seal ikka- mootor on siis ridakuus 2584 mm3,Berlinal 130hj ning sprint ja spideri peal 145
ja pilti kah:
Sprint zagato 2600 Spider
Berlina
OSI berlina
eriti palju erikeresid sellele ei loodud, kuna mis seal salata kõigil kerestajatel olid käed jalad täis 1900 ning hiljem juba Giulietta&Giuliaga
kütame otse teemasse
ega 2600 Sprint (Bertonelt loomulikult ) ei jäta asja ikka rahulikumaks
sedaane ~2000 (koos mõnekümne OSI ga ) :icon_thumbup:
Spidereid ~2230 :icon_thumbup:
Sprinte ~7000 (koos ~70 zagatoga) :icon_thumbup:
seega kokku ~11000 sõidukit 7 aasta jooksul
"massiauto" ja jah...
ah mis seal ikka- mootor on siis ridakuus 2584 mm3,Berlinal 130hj ning sprint ja spideri peal 145
ja pilti kah:
Sprint zagato 2600 Spider
Berlina
OSI berlina
eriti palju erikeresid sellele ei loodud, kuna mis seal salata kõigil kerestajatel olid käed jalad täis 1900 ning hiljem juba Giulietta&Giuliaga
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#24no eks see oli väikese irooniaga õeldud, aga samas sai nädalapäevad tagasi nokitud meie maal ühte teist sama ajastu itaalia cupeed mida toodeti veidi üle 400saja ning omanikul oli teine doonoriks kõrval :icon_crazy:
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#25...tunnistan ausalt, et mind huvitavad alfad alates 60 aastatest...vanemad on liighinnalised muuseumieksponaadid, mulle meeldib nendega sõita ikka, mingi sõjaaegse raripaadiga ei saa, ei oska, ei taha ei julge jne sõita, pole minu teema... inult juhul kui mõni mädanemisest päästa, kui saatus ette mängib patsiendi :icon_hi:ma luban, et kui see tõesti on ennesõjaaegne Alfa ning Sa selle sisse ampsad, siis saad alles teada, mida tähendab restaureerimine
ps... aga teemasse, siis hästi, et teema õnnelikult lõppes ja tegemist "kõigest tühise" 2600 sprindiga :icon_clap:
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#26Rohkem nagu itallaste 400-500 tootmisühikuga sama ajastu maist kupeed hetkel ei meenu, kui Fulvia SZ ning Abarthi poolt Fiat 850 põhjale ehitatud OT1000/2000supp kirjutas:no eks see oli väikese irooniaga õeldud, aga samas sai nädalapäevad tagasi nokitud meie maal ühte teist sama ajastu itaalia cupeed mida toodeti veidi üle 400saja ning omanikul oli teine doonoriks kõrval :icon_crazy:
OT 1000
OT2000
ja muidugi mittemaiset päritolu ka tipo 112 ehk Maserati mexico
ülejäänud selle aja maseratid said kas alla 100 või siis üle 1000
sama ka Ferraridega... ainus, mis enamvähem sinnakanti läheks on 365 quattroposti (ehk siis 400 seeria eelkäia)
ning lambodega lugu sama
ootame huviga
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#27maserati-ga oli tegu (küll mitte sellega mis pildil vaid sebring), kel muidugi huvi siis minu garaazis saab mõlema ülal toodud fiat 850-ne (nii sedaan kui coupe, tõsi küll mitte abarth vaid tavalisi) projekte vaadata. aga noh, mis seal salata, itaalias tehti vanasti väga huvitavaid asju,isegi massidele
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#28:icon_wtf:supp kirjutas:itaalias tehti vanasti väga huvitavaid asju,isegi massidele
kas kuskil on veel midagi nii huvitavat tehtud kunagi
aga sebring lõpetati veidi üle 600 siiski või eksin , kui ütlen, kriips alla 400 esimese seeria toodetud autot pluss umbes 300 teise seeria oma
BTW- jutt ei maksa pildid maksavad... Tegelikult: ts@ :icon_censored: selle ajastu maseratifänn (101 ja 102 ning 106 on kuidagi mannetud selles võrdluses v.a. erikered afkoorss...)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#29See peaks siis olema selle kõnealuse Maserati doonor
http://marauder.pri.ee/galerii/albums/S ... %20019.jpg
http://marauder.pri.ee/galerii/albums/S ... %20020.jpg
http://marauder.pri.ee/galerii/albums/S ... %20019.jpg
http://marauder.pri.ee/galerii/albums/S ... %20020.jpg
Alfa Romeo 6C 1750 Gran Sport eestis?
#301962-65 toodetud Sebring (ehk siis 3500GT S) :icon_thumbup:
keda huvitab, siis mootor oli neil 3,5liitrine twin cam rida kuus, mille 220hj-saavutamiseks kasutati vana head meetodit Twin Spark konfiguratsiooni :icon_thumbup:
Pildil küll pritseversioon aga siiski :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....