giulietta 116

#31
auto küll veel ei liigu aga see eest sain kohalikust täna kaubandusvõrgust maki sisse, ehk siis pioneer KEX-70 ja alles peale ostu avastasin (ega ma ei teadnud ka mis mudeli ostsin alul) , et tegemist on `83a mudeliga :
Pilt
PS oi mulle meedivad ilusad asjad

giulietta 116

#32
hoolimatta sellest et kuskil tabelis on alfa peaaegu viimane sai täna algatatud ettevalimistustega uunikute talveralliks. Masinat pole käivitatud vist alates novembrist, seega sai lumi pealt ära roogitud ja voilaa - käivitus poolest põõrdest (kujundlik väljend, kuna süütelukk ei toimi ja käivitamsieks kasutasin erinevate juhtmete ühendamist mootri ruumis), seega on vana karbuss alfa üks parimaid talveautosid üldse, paraku on kõik pidurid nii kinni kui kinni ja lumehangest välja ukerdamisel suvatses ka korra üle kuumeneda (näidikud ei tööta ja ventikas on nagu on) aga loodan et sellest kahju ei saanud, igaljuhul sai pärast veel hoovipeal rallitatud ja pidureid lahti meelitatud nii kõiega kui kuvaldaga, lõpuks sai masina ikka garaazi elektriku juurde, et inimesemoodi saaks asja käivitada ja asjad tööle(loodame et saab, kuna elektrik omab tuumaalveelaevade remondi kogemust). Ehk nagu tavaliselt enne talverallit - parem hilja kui mitte kunagi. Ühesõnaga loodame et saan asja liikuma tüv-i tehtud (seda ma ei kahtlegi :icon_silent: ) ja ka vajaliku kleepsu tuunigu peale, sest valge alfa pole alfa.

giulietta 116

#37
aa, ok, teibiga giuliettast stratoseks ve? :icon_shifty: :D
einoh, samas, vaidahell not, äkki on tõesti hirmuäratavam look ja mõni eesvõistleja paneb kraavi :D ...pane siis pilte üles, kuidas asi välja hakkab nägema

giulietta 116

#38
Nii.

Juhtusin teemat lugema ja võin infoks nii palju anda, et selle auto üle-üleeelmine omanik asus kusagil maasektoris kesk või Lõuna-Eestis.
Kere oli ka remonditud selle omaniku poolt. Sai käidud seda autot seal vaatamas - seisis seal soojas garaazis. Ära ostis selle foorumlane mags ja viis selle Keilasse 1 sõbra remonditöökoja juurde, kus ise autosid remontis ja see alfa ootas oma järjekorda seal, kuid ei jõudnud kuidagi aeg selle aparaadini. Põhiprobleks oligi karpade süncimine (sellel oli neid vist 4 ? :icon_wtf: )

Kui Tahad mingit inffi selle auto kohta juurde küsida, siis võid mags-iga priva kaudu ühendust võtta.
Ta küll praegu töötab kaugel teisel mandril, kuid äkki mingi aja tagant vaatab ka siia foorumisse. :icon_hi:

giulietta 116

#39
:icon_hi:

selle auto eelmine omanik (peale mags'i) aga oli hoopistükkis üks teine foorumlane

samas -> ma siiralt kahtlen, et uuel omanikul on midagi niiväga eelmistelt omanikelt uurida 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#40
Ma ei tea mitu omanikku on vahepeal autot 2 kuud vms omanud, kuid auto omanik 3-4 aastat tagasi oli klubiline mags.

Ja kui mootori, sillaosa vms juures on tänu osade defitsiidi tõttu asendusjuppe kasutatud, mis sobisid või on lihtsalt mingit aretust tehtud, siis on hea vahel midagi täpsustada.

Näide :
Kui mootor suitseb sinist, kuid on teada, et eelmine või üleeelmine omanik paigaldas uued kolvi ja õlirõngad, siis võib klapuisaaretihendite kallale minna, mitte taas hakata vahetama asju, mis juba kord vahetatud - eriti kui osade leidmine on suur probleem :icon_hi:


Kunagi on tegeletud ka 1 vana auto restaureerimisega : http://www.riikoja.com/coupe" onclick="window.open(this.href);return false; ja tean, mida tähendab defkade osade leidmine - mul oli võrreldes 116-ga ikka "rahvaauto" :D

giulietta 116

#41
::itpnt::

Nord mootoriga 116 puhul ei ole teps mitte tegu defkade juppidega :roll:

erinevalt rahvaautodest on selle ajastu "friigiautodele" pidevalt kõiki kulujuppe saada (kahtlustan, et näiteks 105 seeria sõidukitele polnud siis, kui nad alles uued olid sellist varuosade valikut olemaski, mis praeguseks tulnud on).
116 Kereplekkidega on muidugi kehvasti aga ülejäänud tuleb lihtsalt otsida kasutades "mõõda ja otsi" loogikat (ega see, kui kataloog ei anna 116-le sobivat sillapuksi ei tähenda veel seda, et seda olemas ei oleks :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#42
karpad on enam vähem tööle saadud, nagu õeldud siis eila sai käivitatud kapotti alt juhtmetega (süütelukk oli eelmise omaiku poolt uus pandud kui ta ei osanud seda ära ühendada, kuna on uuematüübi oma), tänased arengud, siis sellised, et auto käivitub juba võtmest, aga tuled ja viled veel ei tööta nagu peaks.
juppidega vägasuuri jamasid ei tohiks olla, suuremjagu asju on saada ja saiarahaeest ning ma ise jupimüüja ka veel

giulietta 116

#43
supp kirjutas:karpad on enam vähem tööle saadud, nagu õeldud siis eila sai käivitatud kapotti alt juhtmetega (süütelukk oli eelmise omaiku poolt uus pandud kui ta ei osanud seda ära ühendada, kuna on uuematüübi oma), tänased arengud, siis sellised, et auto käivitub juba võtmest, aga tuled ja viled veel ei tööta nagu peaks.
juppidega vägasuuri jamasid ei tohiks olla, suuremjagu asju on saada ja saiarahaeest ning ma ise jupimüüja ka veel
kus ja milla see vanaautoreiss muidu toimub?

giulietta 116

#45
alfanatico kirjutas:
supp kirjutas:karpad on enam vähem tööle saadud, nagu õeldud siis eila sai käivitatud kapotti alt juhtmetega (süütelukk oli eelmise omaiku poolt uus pandud kui ta ei osanud seda ära ühendada, kuna on uuematüübi oma), tänased arengud, siis sellised, et auto käivitub juba võtmest, aga tuled ja viled veel ei tööta nagu peaks.
juppidega vägasuuri jamasid ei tohiks olla, suuremjagu asju on saada ja saiarahaeest ning ma ise jupimüüja ka veel
kus ja milla see vanaautoreiss muidu toimub?
Tiimi on ka vaja :icon_wave:
155, 2x166, 159 ja 75?
cron