giulietta 116

#61
Anthrax kirjutas:
supp kirjutas: eks homme näeb kas masin sai põlevad suunad või ei :sherlock:
Mul küll vilguvad. :v:
krt samas pimpmairaidmeestele v hea aines, autotuled lahtise elustulega :icon_crazy: romantika pakett, kaugleegiheitjad, lähilõkked ja parketõrvikud, küljepealt paneb suts-suts-suts põlevat naftat välja kui "suunatuld näitad" hellavanaiss 8)

giulietta 116

#62
alfanatico kirjutas:krt samas pimpmairaidmeestele v hea aines, autotuled lahtise elustulega :icon_crazy: romantika pakett, kaugleegiheitjad, lähilõkked ja parketõrvikud, küljepealt paneb suts-suts-suts põlevat naftat välja kui "suunatuld näitad" hellavanaiss 8)
Mõtteainet jagub. :arrow:
a.k.a Anthrax

giulietta 116

#63
muuseas ka keegi on kursis selle kardaani muutmisest, leevenditega variandist ristidega variandiks, kui hea või halb see lahendus on, lihtsalt natuke murelikuks teeb see kolisemine põhja all (kuigi ma olen sellega harjunud, kuna mul on ka transaxel volvo 300, mille üle ma olen ka uhke, kuna see on üks üksikutest I seerija masinatest eestis (neid tehti üldse 3 aastat) )
hetkel siis alfal ristidega rats all.

giulietta 116

#64
See ristidega variant on ise tehtud, kellegi poolt. Originaalis ristidega varianti pole, parem oleks igaljuhul puksi peale tagasi minna sest ega selline süsteem ilmaasjata sinna tehtud pole.
Meenus veel selline asi et kardaan (see ristidega variant) käis vastu käiguvahetus hooba kuna kardaani tugliaager oli minuarust valepidi pandud sinna. Vaata see kindlasti üle enne kui rallima lähed, originaal kardaaniga saad võrrelda kuidas see tugilaager olema peab.

giulietta 116

#65
seda et see orikas pole tean, paraku kummileevedite peale minek ei ole võimalik enne kui sügisel (seda juhul kui otsustan nende leevendite kasuks, lihtsalt nende tellimine on pikaajaline prostsess ehk iga kevad läheb tellimus ja sügisel tuleb), tänud kiikan seda laagriasja, äkki see kolisebki

giulietta 116

#66
täna pani saba termostaadi alla minev lõdvik, eks ta oli enne ka natuke mäda, sai sellet jupp maha lõigatud, aga nüüd pudenes päris ära, eks peab esmasp uue otsima. Muuseas avastasin, et masinal pole porimatte ja minu meelset on parimad eestis tehtud tekstiil matid (näiteks wendre teeb neid, all kumm, peal tekstiil) , ega keegi pole juhtunud Pilotis nägema neid alfa logoga, vanasti Itaalia Auto igatahes Fiati logoga tellis neid, orikaid ei kipu ostma sest need on kallid ja tavaliselt suht nartsud ka, aga logoga oleks ju ilus.

giulietta 116

#67
kuna uunikute talveralli on minu jaoks olnud üks autoaasta tippsündmusi ja selle alguseni on veel 3 päeva, siis hakkab juba vaikselt adneraliin tekkima verre, sest (nagu tavaliselt) auto ei sõida krt. Hoolimatta sellest, et eila sai varutud kotitäis lõdivikuid, siis ükski nendest alfale ei sobinud, täna õhta sai viga muretsetud üks meetrine jupp- pagan selle saab sobima, lisaks otsustas täna auto mitte käivituda, selgus, et bens on otsas ja süütelukk pani ka saba, seega käivitasin jälle juhtmetega kapoti alt (aga vahet pole, ammuks see süütelukk leiutati), hoolimatta kõegest leppisin ülehomseks alitalia kleepsude paigalduse ja ka TÜV tuleb ilmselt neljap teha veel. Närvi rahustuseks panin netist tirima mõned Toto Cutogno, Pupo ja Andreano Celentano lood, et saaks neid autos kuulata, pagan stereo ka ei mängi veel korralikult

giulietta 116

#68
8)

sõidan mina mööda linna- ilm ilus, pea laiali otsas... ja nagu ikka liigub pilk peeglisse ja tagasi ning siis :?

pilt uuesti peeglisse :icon_wtf:

ja uuesti :twisted: pagan ongi Giulietta (aju keeldub sellist pilti esimesel pilgul fikseerimast) :lol:

igatahes :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

giulietta 116

#69
imlmselt olid sa siis see sinine 155 mis mulle lehvitas. Ühesõnaga täna on veel ükspäev rallini jama pole taga veel sõitnud jube kiire hakkas. Eila sai siis see puruneneud lõdvik tehtud vanast, uuest ja mingist plastiktorujupist (mida eelnevalt teekannus keetsin, et veenduda selle kuuma taluvuses) ning plaanitud täna teibituunig. Täna hommikul oli mudugi üks rehv täiesti tühi ja kuna oli ca 500m kaugusel asuvas töökaojas niikunii paremad rehvaid alla kruvida siis saigi sinna sammud seatud. Loomulikut otsustas masin peale 500m läbimist jälle keema minna, sai siis uuritud lõdvikuid ja selgus, et kõik mis peale termostaati tulevad on külmad, ok, termostaat välja, ning selgus et keegi on sinna korpusse mingi suva teromstaadi sättinud. Edasi juba liikuma lasnakorskist Koplisse, teibi tuuniajate juurde. Selgus et seoses termost. eemaldamisega kuumuse mure kadus, säilis ainud häda -puuduv teine käik ja nagu ülal mainitud segab selle sisselülitust kardaani vahepukk, samas tuleb tõdeda et mootor on piisavalt paindlik ehk linnas saab edukalt 1-3 käik liikuda. Õhtul peale tuuningut avanes selline pilt:
Pilt
ja
Pilt
peale kleepimist siirdusin TÜV-i ja asi liigub legaalselt ja väga sujuvalt.
Paraku on ka suuremad probleemid, nimelt esiratas vänderdab all ja ilmselt on selle põhjuseks väga väsind laager (muud viga ei paista nagu olevat), lisakas veel see kardaani pukk, muu on nagu ok, see et süütelukk peetsi on ja kapoti alt peab käivitama on kökimöki probleem, aga homme peab selle laagri ja pukkiga midagi ettevötma, sest laup 8.27 on ju start

giulietta 116

#71
Oot-oot... :icon_roll: Kuidas siis vänderdava rattaga tänapäeval ülevaatuselt läbi lastakse? :icon_cop:
Mina sain sellise vea eest (esimene rattalaager) Sinise rasvase templi "KORDUV" passi
:mrgreen:
Ok.. edu rallil :finish:
155, 2x166, 159 ja 75?

giulietta 116

#72
asi baseerub vastasikusel usaldusel, ehk ilmtingimatta ei pea üksteisele sitta keerama, sest loomulikult ma logiseva rattaga sõitma ei hakka, ja seda logisemist mainisin veel eraldi, et sellele tähelepanu pööratakse, siin on vahe kas uhatakse logiseva masinaga hommikust õhtuni ringi või tahetakse korras masinaga sõita, aga see selleks.
Aga kiituseks pean mainima, et auto tundub suht nö tihe ehk erilisi kobinaid sõiduajal pole ja pöördesse läheb hästi, kuigi süüde vast päris õige pole sest tühikäigul lonkab, kuid hoolimatta ideaalsest kaalujaotusest on pidamine väga kehv, ikkagi liigkerge masin kuigi taga on korraliku kärnaga rehv all

giulietta 116

#73
kaks õlut selle peale et Pärnu otsa ta sul peab vastu, aga peale seda pead ühe käega mütsi kinni hoidma kui teise käega aitad garaazi lükata. Plaan oli kah vaatama tulla, aga ei jää teepeale, eks pärast otsin kuskilt pildid välja( talveralli )